Ædefilp

175 9 0
                                    

Dagen efter.
Klokken var blevet 17:00, mig og Thor havde ikke lavet noget særligt idag bare lagt ude ved poolen og slappet af. Vi skulle til at køre mod lufthavnen da Anthon jo snart kom, så vi gjorde os klar og satte os ned i bilen og kørte mod lufthavnen. Jeg glædet mig vildt meget til at se Anthon jeg havde jo savnet ham, men Thor måtte glæde sig endnu mere det jo hans bedste ven der kommer...
Efter noget tid ankommer vi til lufthavnen hvor vi går ind til der hvor man tager imod folk, vi venter og venter det føles som 1000 år, det føles det i vært fald som når man er meget utålmodig som jeg i den grad er. Jeg får et chok da jeg høre Anthons stemme råbe hej, vi vinker til ham og han kommer over til os. Jeg giver ham et kæmpe kram og et kys på kinden, han hilser derefter på Christopher og Cecilie. Til sidst giver han Thor et ordenligt og langt kram, de må have savnet hinanden meget. Vi går ud til bilen og får Anthon ting pakket i, på vej hjem sidder jeg i mitten af Anthon og Thor som hele tiden snakker hen over mig. Jeg bliver helt vildt træt fordi jeg har været meget igennem her på det sidste, det med mig og Thor osv... Jeg falder i vært fald i søvn, mit hoved ligger på Thors skulder.
"D/n." Er der en der råber og rusker lidt i mig, jeg åbner øjnene og kigger forvirret rundt, "vi hjemme." Siger Cecilie. Jeg nikker bare, de andre er forlængst gået op i vores lejlighed, typisk mig at bare falde i søvn og ikke ligge mærke til noget ha ha. Jeg går med Cecilie op i lejligheden, Christopher og Thor har allerede vist Anthon rundt. Jeg går ind på mig værelse hvor Anthon og Thor sidder, "hej d/n." Siger Anthon og Thor i kor, "hej." Svare jeg stille. Jeg var ikke helt vågen, jeg smider mig på sengen og kigger på Anthon og Thor som sidder og snakker henne ved det vindue der er hav udsigt ved. "Når men hvad skal vi lave?" Spørg jeg, "det ved jeg ikke." Svare Thor, Anthon trækker på skuldrene. Jeg keder mig vildt meget og det gør mig vildt træt jeg falder i søvn igen, jeg vågner ved at jeg får lys i øjne "d/n der mad." Siger Cecilie, drengene er igen væk da jeg kommer ned i køkkenet. "Hvor der de andre?" Spørg jeg, "de tog ned i Christophers studie, du var faldet i søvn igen." Svare Cecilie og griner lidt, "jeg er virkelig os bare smadret." Svare jeg. Efter vi har spist sidder vi ude ved poolen og snakker over et glas hvidvin, jeg får rigtig meget kvalme og løber ind og kaster op. Jeg går ud til Cecilie igen, "er du okay d/n?" Spørg Cecile, jeg nikker som svar.
2 timer senere, drengene er kommet hjem mig, Thor og Anthon ligger i min seng og skal til at sove. Mig og Thor deler dyne, hans krop er dejlig varm og jeg putter mig helt ind til ham, "godnat bois." Siger jeg, "godnat." Svare Anthon og Thor, Thor giver mig et hurtigt og blidt kys på munden. Vi falder alle 3 hurtigt i søvn, jeg vågner i et sæt og kan kun tænke på mad jeg har aldrig været så sulten som nu, jeg kigger på min mobil klokken er kun 03:00. Jeg står op og suser ned i køkkenet jeg finder alt muligt kold pizza, faxekondi, chokolade, slik, Chips, is og en Kylling salat. Jeg har det største æde flip og tar alt med ind i stuen, jeg hiver et tæppe over mig og sætter pretty little laires på min absolut ynglings serie. Jeg begynder at æde min mund er fyldt med mad konstant og til sidst er der kun få rester tilbage. Jeg tænker lidt over hvordan det er muligt at lille mig en pige på 16 år kan spise så meget? Jeg drikker den sidste slurk faxekondi og falder i søvn på sofaen.

SORRY FOR LIDT KEDELIGT KAPITEL IDAG, HUSK OG SREM FOR NY!!!💜

Et nyt kapitelOnde histórias criam vida. Descubra agora