Jeg sætter mig træt, ked af det og irriteret ned i fly sædet. Jeg ville bare ikke til dk lige nu, jeg elskede USA ufatteligt højt jeg følte jeg hørte til der. Flyet letter, jeg sidder mellem Thor og Anthon, Christopher sidder ved Anthon. "D/n lad nu vær med at surmule. Tænk på hvor dejligt det bliver at se Alba, Blach, Sarah og dine venner igen." Siger Christopher og sender mig et smil, "lad mig være." Svare jeg koldt. Jeg var så vred og mest af alt ked af det, jeg propper musik i ørne og lukker mig inde i min egen lille verden. Det plejer at hjælpe når jeg har det sådan, Thor tar min hånd og giver den et klem. Jeg bliver træt og ligger mig hoved på Thors skulder. Han kysser mig på panden og jeg falder kort tid efter i søvn.
Thors synsvinkel.
D/n sover hun er så smuk når hun sover, jeg er self ked af det over vi sidder i et fly på vej mod dk nu men jeg glæder mig alligevel til at komme hjem til min familie og venner. D/n tog det rigtig hårdt det var synd for hende, hun skulle jo også hjem og have en abort... Hvilket var endnu mere forfærdeligt, fuck det gjorde ondt at se d/n være så ked af det. Mit hoved blev helt tungt af alle de ting der sker, så jeg besluttede mig for at sove lidt.3 timer senere.
Jeg vågner ved duften af mad, endelig mad jeg var vildt sulten. Os 3 drenge spiser vores mad, d/n er helt væk hun sover virkelig tungt. Efter maden snakker jeg med Anthon og Christopher og ser lidt film. D/n vågner i et sæt og løber hen til toilettet, jeg går hen til toilettet for at se om hun er okay. D/n kommer ud fra toilettet "er du okay skat?" Siger jeg og kigger på hende, hun nikker stille og tar sig til hovedet. Jeg tar hendes hånd og vi går sammen hen til vores pladser igen, vi sætter os ned. D/n ligger igen sit hoved på min skulder "Thor har vi et tæppe?" Siger d/n stille, jeg nikker og lægger et tæppe over hende. Hun falder i søvn igen, resten af vejen ser os drenge endelig bare film og snakker.8 timer senere.
Vi lige landet i Kbh og er kommet ud af flyet og har fundet vores bagage. D/n har halv åbne øjne og ser vildt træt ud, "så er der en taxi her kommer i med?" Siger Christopher, vi nikker og følger med. Vi for pakket vores bagage bag i taxaen og køre hjem mod Blachs hus hvor mig, d/n og Anthons familie venter på os. Det blev vildt dejligt at se dem alle igen, "fuck jeg har savnet dk." Siger Anthon. "Det har jeg også." Svare jeg, vi smiler begge 2. D/n sover igen hun har ikke spist i ca 1 døgn og virker sløj er hun mon syg? Jeg begyndte at blive bekymret for hende.
YOU ARE READING
Et nyt kapitel
RandomSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...