2 måneder senere.
Jeg var begyndt på ØG (Øregård gymnasium) og vi fik snart sommerferie. Jeg gik i klasse med Thor, Anthon gik på en anden skole, Anthon og Thor var faktisk blevet mine bedste venner, også havde jeg selfølgelig mødt alle deres venner. De var alle rigtig søde og jeg var faktisk begyndt at falde til. Jeg havde også lært Blach som vi kalder ham og ja resten af min plejefamilie meget bedre at kende, jeg havde også fået et lille værelse hos min storebror Christopher. Det hele var bare blevet rigtig godt. Selvom jeg selfølgelig savnede Alba rigtig meget og ikke mindst mine afdøde forældre, men jeg vidste det nok skulle gå.
Det banker på døren jeg styrter ned og åbner. "Hej Thor." Siger jeg og smiler, "hej skal du med i skole?" Spørg Thor. "Ja selfølgelig." Svare jeg og svinger min taske over skulderen. "Vi ses Sarah og Blach." Siger jeg og smækker døren i. Mig og Thor var faktisk begyndt at følges hver dag til skole, det var bare mere hyggeligt end at gå alene. Vi fjollede altid på vejen så vi kom ofte 5 minutter for sent. "Når så er det kun lige imorgen og så har vi sommerferie." Siger Thor, "ja." Svare jeg og smiler. Vi går ind i klassen og sætter os ned, klokken ringer ind og dagen går rigtig hurtigt, da vi får fri følger Thor mig hjem, vi når til mit hus og stopper op. "Vil du endelig med til fest imorgen aften?" Spørg Thor mig, "ja jeg elsker fester." Svare jeg Thor smiler. "Jamen super kan vi så ikke bare aftale jeg henter dig klokken 19:00?" Spørg Thor, "jo det helt fint." Svare jeg og giver Thor et kram. "Vi ses Thor." Siger jeg og trækker mig fra krammet, "ja vi ses smukke." Svare Thor og begynder at gå ned ad vejen.
Næste dag.
Jeg vågner næste morgen og skynder mig lidt fordi jeg er lidt sent på den. Mig og Thor følges og når hen til skolen, vi sætter os ind i klassen klokken ringer ind. Vi har historie der er vildt kedeligt, jeg er tæt på at falde i søvn men klokken ringer heldigvis ud og vi går alle sammen ned i et stort forsamlings lokale. Vi synger nogle sange og får omsider fri, idag skal jeg gå selv hjem fordi Thor skal mødes med Anthon, jeg skynder mig hjem så jeg kan gøre mig klar til festen.
YOU ARE READING
Et nyt kapitel
RandomSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...