Den rigtige besluting

158 7 0
                                    

Normal synsvinkel.
Thor brasede ind ad min værelses dør, jeg lå på sengen og halv sov. Thor lagde sig ned ved siden af mig, han hev dynen over os selvom det var varmt og lagde derefter sin arm om mig. Jeg lå på ryggen, Thor bevægede sin hånd ned på min mave og nussede den. Jeg åbnede mine øjne helt og kiggede på Thor som verdens største spørgsmåls tegn. "Hvad så?" Spørg Thor, jeg ryster på hovedet "jeg har tænkt over det Thor." Svare jeg stille. Thor kigger straks mere seriøst på mig "Thor du har ret vi for unge og har en masse vi skal nå inden vi kan sætte et barn i denne verden. Jeg har besluttet at få en abort." Siger jeg stille, Thor kigger chokket på mig. Fuck nu begynder jeg fandme at græde igen men lydløst, Thor tørre mine tåre væk. "Jeg er her skat lige meget hvad." Jeg tar Thors hånd og klemmer den hårdt. Thor kigger lidt væk "Thor?" Han kigger på mig med tåre i øjne, "jahr?" Siger han med en ked af det stemme. Vi siger ikke mere men kigger på hinanden, her ligger vi to forvirret teenager som ved at det rigtige valg er at jeg får en abort men alligevel gør det ondt at fjerne noget vi har lavet sammen også selvom det er så småt et væsen. Vi græder i hinandens arme og falder i søvn ved at nusse hinanden og kigge hinanden i øjne.

Christophers synsvinkel.
Jeg har lige fået af vide at min lillesøster er gravid men skal have en abort af Cecile det er vildt synd for hende.
Jeg åbner stille døren ind til d/n's værelse og ser hende og Thor ligge i hinandens arme. Man kan se de begge har grædt, jeg lader dem sove og lukker døren stille igen. Mig og Anthon tager ned i byen for at hente mad, "når Anthon så der kun 5 dage tilbage i LA." Siger jeg, "ja det lidt nedren." Svare Anthon. Jeg nikker forstående "men Anthon du ved d/n er gravid og hun skal have en abort. Problemet er bare at fordi hun ikke er en USA statsborger kan hun ikke få den abort her. Så du kommer ikke til at rejse alene hjem." Siger jeg stille. "Ej hvad Christopher du må kunne gøre noget, Thor og d/n flipper ud. De elsker det her sted mere end noget andet." Svare Anthon, "jeg ved det det noget lort og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre." Siger jeg og begynder at tænke, vi køre hjem.
Vi er kommet hjem og skal til at spise, "Anthon henter du de andre?" Spørg jeg Anthon, han nikker og løber op og henter d/n og Thor.

UNDSKYLD DER IKKE VAR KOMMET ET KAPTIL UD I LANG TID, KÆMPER MED NOGLE PERSONLIGE TING OG DET SÅ DERFOR. MEN HUSK AT STEM FOR NY!!💜

Et nyt kapitelWhere stories live. Discover now