Ronde 6 schorpioentje

16 0 0
                                    


Met een voldane uitdrukking op haar gezicht opende Nola de deur van het huisje. Haar neef zou Ashley een kwartier geleden hier naar toe hebben gebracht. Ze gooide de deur dicht en wist dat Ashley het zou horen. Ze grijnsde bij het idee. Ze liep naar de keuken toe en pakte een glas water en een schaar. Toen liep ze naar het kleine slaapkamertje waar Ashley zou verblijven. Ze opende de deur en keek recht in haar angstige ogen. Ze zat in een hoekje op de grond. Haar mascara was uitgelopen en haar haar zat niet meer zo perfect als dat het altijd zat. Dankzij een stuk duct tape op haar mond, kon ze niets zeggen en om haar polsen zaten handboeien. Nola grijnsde fals. Het had haar een half jaar geduurd. Een half jaar geleden kreeg ze geniale ingeving om Ashley wat aan te doen. Niet zomaar iets, maar iets wat haar voor altijd liet herinneren aan deze dag. Iets wat altijd zichtbaar blijft.

Ze zette het glas water op de grond en hurkte voor Ashley. Ze keek angstig omhoog. 'Je zult boeten,' fluisterde Nola, 'boeten voor alles wat je mij en alle anderen hebt aangedaan.' Ze trok het stuk tape van Ashley's mond en knikte naar het glas water. Ashley's handen trilden toen ze het glas pakte en het water door haar droge keel liet glijden. Ze had het glas amper weer neergezet, of Nola duwde het stuk tape weer op haar mond. Ze ging op haar knieën zitten en pakte een stuk van Ashley's haar. Traag knipte ze er een stuk vanaf met de schaar. Ze hield het in haar hand en liet het aan haar zien. Het stuk wat ze in haar hand had, was ongeveer twintig centimeter lang. Ze legde het op de grond en knipte de rest van het haar ook af. Trots keek ze naar het resultaat. Het haar was nog maar zo'n tien centimeter lang en stond alle kanten op. Ze stond op en liep de kamer uit. Bij de badkamerdeur stond, zoals haar neef had beloofd, een blauwe plastic tas van de Albert Heijn. Ze pakte hem op en haalde er een klein toilettasje uit. In het toilettasje zaten watjes, make-up remover en een pincet. Ze liep ermee naar het kamertje en ging weer op de grond zitten. Ze pakte een watje en deed er een beetje make-up remover op. Ruw veegde ze de make-up van Ashley's gezicht. De oranje laag foundation maakte plaats voor een bleke, witte huid met wat puistjes en vlekjes hier en daar. Toen ze klaar was, leunde ze achterover. Zonder make-up en haar lange haar, leek ze een compleet ander mens. Ze pakte de pincet uit het tasje en haalfe één voor één de laatste wenkbrauwhaartjes weg. Ze grinnikte toen ze het resultaat zag. Het zag er niet uit en ze vond het geweldig. Ze pakte de schaar weer op en knipte het blousje wat Ashley aanhad kapot. Een kanten bh werd zichtbaar. Ze grimaste toen ze de strakke, afgetrainde buik zag en trok met de schaar een streep over haar buik. Ashley maakte een hoog geluidje en stribbelde tegen, maar het was al te laat. Bloed sijpelde langzaam langs haar buik op de vloer. Nola grijnsde en stond op. Eindelijk was Ashley niet meer het mooiste meisje van de school. Ze haalde haar telefoon uit haar zak en maakte een foto van haar kunstwerk. Twee bange, betraande ogen keken in de lens. Ze stopte haar telefoon weer weg en bukte voorover. Ze trok in één beweging de Louboutins die Ashley aanhad uit en knipte ze met de schaar kapot. Ook haar broek g'Nu ben je niets meer,' fluisterde Nola. 'Helemaal niets!' Ze grijnsde en liep de kamer weer uit. Ze pakte de Albert Heijn tas en liep ermee naar het slaapkamertje. Ze legde alle spullen op het bed wat tegen de muur aan geschoven stond. Ze kieperde de Albert Heijn tas om en er viel van alles uit. Ze trok een wenkbrauw op toen ze een gouden IPhone 6 tussen de spullen zag liggen. Ze drukte hem aan en een foto van Ashley en Dean werd zichtbaar. Blijkbaar had haar neef Ashley's mobiel afgepakt. Ze zag dat er een vergrengelingscode op zat, pakte de schaar en liep naar Ashley toe. 'Ontgrendel hem,' zei ze en ze drukte de schaar licht tegen Ashley's schouder. Met trillende handen typte ze een code in. Fout. Nola duwde harder met de schaar en Ashley piepte. Opnieuw typte ze een code in. Deze was correct. 1507 zag Nola. 15 augustus. De dag dat zij en Dean een relatie kregen. De dag dat alle ellende begon.

Nola stond op en ging op het bed zitten. Ze klikte de filmrol aan en ging door de foto's. Ze zag niets boeiends, tot ze een map zag waar een hartje bij stond. Ze klikte hem aan en verschillende foto's werden zichtbaar. Haar ogen werden groot en een grijns vormde zich op haar gezicht. Naaktfoto's. Allemaal naaktfoto's. Van haar en Dean. Ze selecteerde er een paar en verzond deze via WhatsApp naar alle mensen in de telefoon. Ze vergrendelde de telefoon weer en wilde iets zeggen, toen Ashley's telefoon ging. Ze keek er naar en twijfelde een moment of ze op zou nemen of niet. Ze besloot om het wel te doen en zette de telefoon op de speaker. 'Ashley,' klonk er, 'waarom heb je de foto doorgestuurd?! Je had beloofd dat je het niet zou doen. Ik maak het uit.' Ze herkende de stem van Dean en grijnsde naar Ashley. Deze begreep wat er aan de hand was en haar ogen werden nog groter dan ze al waren. Ze begon te piepen en geluid te maken, maar Nola had al opgehangen. Niet lang daarna ging de telefoon weer over. Opnieuw nam ze op. 'Ashley, hier je moeder. Waarom stuur jij mij van die pikante foto's? Waarom heb je überhaupt van deze foto's op je mobiel staan? Je weet dat ik dat niet wil hebben! Straks komen ze op internet en krijgt iedereen deze foto's te zien!' Nola hing op en grijnsde fals naar Ashley, wie een knalrood hoofd had gekregen. Ze ging naar Instagram toe en postte een foto. Op de foto stond Ashley voor de spiegel met alleen een string aan. Met haar ene hand had ze haar telefoon vast en met de andere beschermde ze haar tepels. Nola glimlachte en liep naar Ashley toe om haar de foto te laten zien toen ze ineens een knie tegen haar buik aankreeg en dubbelklapte. Alle lucht werd uit haar longen geperst en woedend keek ze op. Ashley was ondertussen gaan staan en trok de duct tape van haar mond. 'Jij, bitch.' Nola reikte naar het bed en pakte de schaar, waarna ze opstond en de schaar voor Ashley's nek hield, terwijl ze haar lichaam tegen dat van haar duwde, zodat ze niet weg kon. Ashley stribbelde tegen en begon te gillen. Nola drukte de schaar dichter tegen haar nek en sloeg een hand voor haar mond, om deze zo te snoeren. Ze had nu echter geen hand meer om tegen de muur aan te leunen en Ashley duwde met al haar kracht Nola van zich af. Nola viel en de schaar kletterde op de grond. Ashley zag dit als haar kans en rende naar de woonkamer toe. Nola krabbelde snel overeind en pakte de schaar. De adrenaline gierde ondertussen door haar lichaam. Net voordat Ashley de voordeur open kon maken, had Nola haar bereikt en drukte de schaar in haar rug. Een oorverdovende gil klonk, waarna haar lichaam op de grond viel en levenloos bleef liggen.


 

Schrijfcompetitie!        [BEZIG]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu