Oké, een schrijfcompetitie? What Now?
Dus jij houdt van schrijven en\of lezen? Oké perfect!
Wat moet ik doen?
In de comment zetten:
- Je echte naam.
- Je Wattpad naam.
- Je genre.
- Waarom je hier aan meedoet.
- Je e-mail (Is niet verplicht.)
Als je deze 4 vragen als allereerst beantwoord in de comment doe je mee!
De eerste TIEN comments doen mee!
Elke ronde zal er één iemand afvallen.
WIJ HOUDEN VAN EERLIJKHEID! We zullen nooit iemand voortrekken. Doe je mee aan deze wedstrijd is het heel erg belangerijk dat je moet zullen opletten op je grammatica!
Wij zullen jou elke ronde een opdracht geven. Zoals bijvoorbeeld een stukje te schrijven voor in de krant! Heb je dan het stukje geschreven? Stuur het dan naar ons toe via PRIVÉ berichten (@SweetSorayaX )
Wat is de prijs?
Dat is verschillend. Het kan zijn een follow, maar ook 10 hoofdstukken lang goeie reacties op jou boek.
SPELREGELS:
-Valsspelers worden gediskwalificeerd!
-De eerste toen worden uitgekozen.
-Haat, en scheld reacties worden niet toegestaan.
-Brutaliteit tegen over de jury's wordt niet geactepteerd.
Nu, wat ga je doen? INSCHRIJVEN meteen! Veel plezier! :)
I know ik\wij klink(en) nu echt streng, maar dat zijn we niet! Hahah..
Maar INSCHRIJVEN HE? ;)
Sorry guys! Het is te laat je kunt je niet meer inschrijven ik heb er nu precies 10! Maar er is nog hoop! Bij de 275 reads geef ik 5 plaatsjes vrij (Dus dan doen er 15 mensen mee) Maar pas dat gaat pas bij de 275 reads in! Schrijf je je eerder in dán 275 reads, is de kans dat je gediskwalificeerd word (Whoops)
Hope you like it!
JE LEEST
Schrijfcompetitie! [BEZIG]
RandomWE ZIJN WEER BEGONNEN DAMES EN HEREN, DUS DOE JE OPDRACHT EN STUUR HET OP!!