Κεφάλαιο 6

1.8K 169 0
                                    

ΟΡΕΣΤΗΣ

Το επόμενο πρωί βαριόμουν πάρα πολύ. Δεν είχα τι να κάνω και έπρεπε οπωσδήποτε να βρω κάτι. Αποφάσισα να πάω για τρέξιμο για λίγες ώρες. Φόρεσα λοιπόν μια φόρμα, τα αθλητικά μου, πήρα τα ακουστικά μου και βγήκα έξω. Ο δρόμος, χωρίς να το καταλάβω, με έβγαλε στο σπίτι που της νοίκιασα και είδα μια μεταφορική εκεί, ρώτησα τι γίνεται και που είπαν ότι μια κοπελιά μετακομίζει. Αμέσως σκέφτηκα να ανέβω να την δω..αλλά ήμουν χάλια. Με φόρμες και ιδρωμένος. Ετσι έτρεξα γρήγορα στο σπίτι, έκανα ένα μπάνιο και φόρεσα κανονικά ρούχα και πήγα σπίτι της. Δεν ήξερα γιατί με ένοιαζε να με δει ωραίο. Εντάξει..ας μην κοροιδευόμαστε. Μου άρεσε η μικρή. Μου είχε πάρει το μυαλό γαμώτο. Το φοβόμουν αυτό. Δεν ήθελα να ερωτευτώ. Το είχα διαγράψει τελείως από την καρδιά μου αυτό το συναίσθημα. Είχα πληγωθεί στο παρελθόν και δεν ήθελα πάλι. Αλλά η Αρετή είχε κάτι...κάτι που με τράβαγε...ευτυχώς ή δυστυχώς...θα δείξει. Προς το παρών ήθελα να την δω! Έτσι πήγα από το σπίτι της, πλέον, με την δικαιολογία, ότι είχα μια δουλειά εδώ κοντά και είδα το φορτηγό και σκέφτηκα μήπως θέλει βοήθεια. Ήταν διστακτική στο να την βοηθήσω με το σπίτι αλλά φυσικά και το έκανα.

Ήταν πραγματικά πολύ όμορφη. Πολύ γλυκιά και χαμογελαστή. Είχε ένα υπέροχο χαμόγελο που σίγουρα μόλις το έβλεπες σκεφτόσουν πως αυτό το πλάσμα δεν μπορείς να το πληγώσεις. Είχα πάψει να σκέφτομαι εκείνη γυμνή από κάτω μου να κάνουμε άγριο σεξ. Όχι. Δεν μπορούσα να το σκεφτώ αυτό. Ήθελα απλά να την φιλήσω απαλά στα χείλη, να την κρατήσω στην αγκαλιά μου και να κάνουμε έρωτα μέχρι το πρωί. Έρωτα..με συναίσθημα. Αυτό της άξιζε! Δεν ξέρω αν μπορώ να της το δώσω. Ίσως όμως αξίζει να το προσπαθήσω.

Όταν τελειώσαμε κάτσαμε στον καναπέ και μιλούσαμε. Δεν άντεξα και την ρώτησα και την ηλικία της. 18. Μάλιστα....είναι πολύ μικρή τελικά. Δεν θα με κοιτούσε ποτέ. Την περνάω 17 ολόκληρα χρόνια. Τι να με κάνει; Να μου αλλάζει την πάνα της ακράτιας; Θα το πάλευα όμως...Την ήθελα και θα την είχα. Θα πάλευα για αυτήν!

Όταν πήγα να φύγω και γύρισα πίσω να την καληνυχτίσω έπεσα επάνω της. Είμασταν πολύ κοντά. Ένιωθα να ζεσταίνομαι επικίνδυνα κι έτσι αποτραβίχτηκα κι έφυγα.

Όταν γύρισα σπίτι έκανα ένα κρύο μπάνιο να ηρεμίσω και ξάπλωσα. Ο ύπνος δεν με έπερνε οπότε πήρα τηλέφωνο ένα παλιό φίλο που είχα εδώ και είχαμε καιρό να τα πούμε και του πρότεινα να βγούμε. Εκείνος δέχτηκε και πήγαμε σε ένα ωραίο κλαμπάκι στην κέντρο του Ρεθύμνου. Είχε πολύ κόσμο και ωραία μουσική. Καθίσαμε σε ένα ψηλό τραπέζι και παραγγείλαμε. Οι περισσότερες κοπέλες με κοιτούσαν έντονα αλλά δεν με ενδοιέφερε πολύ. Έψαχνα εκείνη, κι ας ήξερα πως δεν είναι εδώ. Ω θεέ μου....ήμουν όντως ερωτευμένος μαζί της...γαμώτο! Δεν το ήθελα αυτό. Όχι. Σίγουρα δεν το ήθελα.

Για Δύο ΆντρεςWhere stories live. Discover now