Κεφάλαιο 11

1.8K 146 2
                                    

ΑΡΕΤΗ

Στο τηλέφωνο ήταν ο Άρης. Ό τύπος από την παραλία. Τον είχα ξαναδεί με την Κατερίνα άλλες 4 φορές, καθώς ο φίλος του, Οδυσσέας, και η Κατερίνα έβγαιναν, αλλά δεν είχαν προχωρήσει. Δεν είχαν καταλάβει ούτε κι αυτοί αν είχαν σχέση γι αυτό δεν ήξερα ούτε εγώ. Ο Άρης με φλέρταρε ευγενικά αλλά με έκανε πολλές φορές άθελα του, να νιώθω άβολα. Ήταν πολύ ωραίος, μελαχρινός, με σκοτεινά μαύρα μάτια, δυναμικός και ήξερε πως να σε κερδίσει αλλά εγώ ήθελα μόνο τον Ορέστη. Γι αυτό και τον απέφευγα συνέχεια. Στο τηλέφωνο μου είπε πως ήθελε να με δει, έστω για λίγο. Θα έφευγε σε λίγες μέρες για Ιταλία, για μια δουλειά και θα ερχόταν σε 6 εβδομάδες. Του αρνήθηκα αλλά εκείνος επέμεινε. Τέλος, αποφασίσαμε να βρεθούμε αύριο λίγο πιο πέρα από την παραλία που γνωριστήκαμε. Άλλωστε...να με χαιρετήσει ήθελε μόνο.

Γύρισα στο τραπέζι λίγο νευρική και ο Ορέστης το κατάλαβε και με ρώτησε τι μου συνέβαινε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Γύρισα στο τραπέζι λίγο νευρική και ο Ορέστης το κατάλαβε και με ρώτησε τι μου συνέβαινε. Δεν ήθελα να του πω και δεν με πίεσε. Το μεσημέρι πεινάσαμε κι έτσι πήγαμε σε ένα καταπληκτικό μέρος για φαγητό. Τα πάντα εκεί ήταν πολύ ήρεμα και θύμιζαν πολύ παράδοση. Μιλήσαμε, φάγαμε, γελάσαμε και μετά με πήγε σπίτι. Ήθελα να του προτείνω να ανέβει επάνω αλλά το θεωρώ λίγο νωρίς. Όλοι ξέρουμε τι θα γινόταν αν ανέβαινε...έτσι το άφησα για την επόμενη φορά ίσως.

Το πρωί ξύπνησα λίγο αργά και όταν άνοιξα το τηλέφωνο είχα ένα τηλέφωνο από τον Ορέστη και ένα μήνυμα από τον Άρη που μου έλεγε να τον δω στις 12:00 στην παραλία. Η ώρα ήταν 11:20 οπότε άρχισα να ετοιμάζομαι. Τον Ορέστη θα τον έπαιρνα αργότερα. Δεν ήθελα να του αναφέρω κάτι για τον Άρη..

Στις 12:00 ήμουν στην παραλία και τιν είδα να στέκεται λίγο πιο κει. Τον πλησίασα και όταν με είδε χαμογέλασε, χαιρετηθήκαμε και μου πρότεινε να πάμε για έναν καφέ. Του αρνήθηκα λέγοντας πως βιάζομαι και μου είπε πως θα χαιρόταν πολύ όταν γύρναγε, με το καλό, να βγαίναμε. Του είπα ότι έχω σχέση κι εκεί το βλέμμα του σκοτείνιασε κι άλλο...χαμογέλασε, και μου ευχήθηκε τα καλύτερα, ύστερα έφυγε δίνοντας μου ένα φιλί στο μάγουλο.

Για Δύο ΆντρεςWhere stories live. Discover now