ΟΡΕΣΤΗΣ
Μετά από αρκετή ώρα, και αφού είχα πάει για τρέξιμο και είχα κάνει μπάνιο, άκουσα το κινητό μου να χτυπάει. Ήλπιζα να είναι εκείνη. Ευτυχώς, ήταν εκείνη. Την ρώτησα αν ήθελε να κάνουμε κάτι σήμερα και μου είπε πως είχε κανονίσει με μια φίλη της να πάει για μπάνιο και αν ήθελα να πάω κι εγώ. Σκέφτηκα ότι δεν ήταν κακή ιδέα, μπορεί να έχω ηλικιακές διαφορές με τους φίλους της αλλά δεν μπορώ να μείνω έξω από αυτό, άλλωστε δεν νομίζω ότι θέλω. Έτσι απάντησα θετικά.
Άρχισα να ετοιμάζομαι σιγά σιγά αν και είχα χρόνο κι μετά από λίγο έφυγα με προορισμό το σπίτι της. Όταν άνοιξε την πόρτα και την είδα δεν σκέφτηκα τίποτα άλλο κι έτσι έκανα κάτι που δεν το περίνε, σίγουρα. Την φίλησα με πάθος, πολύ πάθος. Αυτή η κοπέλα μου βγάζει κάτι που σίγουρα δεν έχω ξαναδείξει σε γυναίκα αλλά δεν με νοιάζει. Οσο δύσκολο κι αν είναι για εμένα θα προσπαθούσα να το ζήσω. Έπρεπε να ζήσω κάτι ανάλογο χωρίς να φοβάμαι, έπρεπε να μας δώσω μια ευκαιρία.
"Μου έλειψες." της είπα καθώς απομάκρυνα τα χείλη μας.
Την οδήγησα ύστερα στο αμάξι και πήγαμε μέχρι την παραλία που κου είπε. Την ήξερα, πήγαινα πολύ συχνά όταν ερχόμουν εδώ, με ηρεμούσε και δεν πήγαινε και πάρα πολύς κόσμος αλλά ήταν πολύ όμορφα και γαλήνια.
Όταν φτάσαμε εκεί με σύστησε με την φίλη της, Κατερίνα. Έμοιαζαν λίγο, και άντε κάποιος που δεν της ήξερε θα τις περνούσε για αδελφές.
(Η Κατερίνα)
Είδα την Αρετή να βγάζει τα ρούχα της αφήνοντας το σώμα της σχεδόν γυμνό καθώς το μαγιό δεν κάλυπτε και πολλά. Αμέσως γύρισα και κοίταξα αστραπιαία αν την έβλεπε κανείς και όταν βεβαιώθηκα πως όλοι είχαν σταμένη την προσοχή τους αλλού γύρισα και κοίταξα την δική μου κοπέλα. Αυτή που δεν είχα κάνει ολοκληρωτικά δική μου αλλά μου άνηκε! Δεν θα άφηνα κανέναν άλλο να την χαρεί! Είχε πολύ όμορφο σώμα που σίγουρα σε προκαλούσε. Έπρεπε όμως να συγρατηθώ. Μόνο αν το ήθελε κι εκείνη. Όταν γύρισε έβγαλα κι εγώ την μπλούζα μου και την κορόιδεψα ρωτόντας αν βλέπει κάτι που της αρέσει. Κοκκίνησε κι έτσι την βούτηξα από τα πόδια και την οδήγησα στο νερό. Εκείνη κοπανιόταν πάνω μου και όταν το νερό είχε φτάσει σε ικανοποιητικό βαθμό τότε την πέταξα ελαφρά μέσα του. Ήμουν σίγουρος ότι θα είχε παγώσει λίγο αλλά θα την ζέστενα εγώ.
YOU ARE READING
Για Δύο Άντρες
RomanceΜια γυναίκα στα χέρια δύο πολυπόθητων αντρών. Ποια είναι η αιτία χωρισμού και ποια η αιτία ενός καινούριου έρωτα και μιας διάλυσης ξεχασμένης φιλίας; Δεν έχετε καταλάβει τίποτα...!