ΟΡΕΣΤΗΣ
Κατά την διάρκεια εκείνος την αγκάλιασε και την φίλησε και μου ήρθε να του σπάσω τα μούτρα. Δεν ξέρω πως κρατήθηκα. Όταν φύγαμε την είδα να φεύγει μαζί του αγκαλιά και ήθελα να ουρλιάξω, να πέσω πάνω του και να τον κατασπαράξω. Ο Δημήτρης το κατάλαβε και με μάζεψε...
Την επόμενη μέρα περίμενα να περάσει λίγο η ώρα για να την πάρω τηλέφωνο όπως της είχα πει. Δεν άντεχα άλλα τόση αναμονή και την πήρσ τηλέφωνο. Κατάλαβα ότι ήταν κάπου κοντά ο Άρης από τον τρόπο που μιλούσε αλλά δεν με ένοιαζε. Της είπα να είναι στο flocàfe σε 10' και έτσι ξεκίνησα κι εγώ για την καφετέρια.
Όταν την είδα να πλησιάζει τα έχασα ξανά. Ήταν τόσο όμορφη γαμώτο και μου είχε λείψει πολύ. Μπήκαμε μέσα στο καφέ και άρχισε να με ρωτάει τις απορίες της. Της τα είπα όλα χωρίς να της κρύψω τίποτα και όσο με ρωτούσε τόσο περισσότετο θύμωνα με την μάνα μου και την Άρτεμις. Την ρώτησα για την σχέση της με τον Άρη και μου είπε πως τα πάνε καλά...όχι για πολύ!!
Αφού τελειώσαμε τον καφέ μας και έλυσα όσες απορίες είψε η Αρετή μπήκαμε στο αμάξι μου και θα την πήγαινα σπίτι της. Δεν ήξερε ακόμα πότε θα γυρίσε στην Κρήτη αλλά δεν θα αργούσε πολύ. Λίγο πριν το σπίτι της μου είπε να σταματήσω το αμάξι για να μην μας δει ο Άρης. Τσαντίστηκα υπερβοκικά αλλά έκανα μια μικρή υποχώρηση. Αρχίσαμε να φιλιόμαστε και δεν άντεχα άλλο, έκανα πολύ καιρό υπομονή και νόμιζα πως θα εκραγώ. Το χέρι μου μπήκε κάτω από το φόρεμα της και μικροί αναστεναγμοί έβγαιναν από το στόμα της. Άρχισα να χαιδεύω δυνατά την περιοχή της και ήξερα πως της άρεσε πολύ αυτό. Ξαφνικά σταμάτησα κι εκείνη με κοίταξε με ένα παράπονο και απορία. Την πλησίασα στο αυτί και της εξήγησα ψιθυριστά τον λόγω.
"Δεν πρόκειται, μωρό μου, να μπω μέσα σου, μέχρι να βεβαιωθώ ότι στην κορύφωση θα φωνάζεις 'σ'αγαπώ'." εκείνη με κοίταξε και κατάλαβα πως το ένιωθε. Με αγαπούσε γαμώτο, αλλά τι την εμπόδιζε να το πει; "Σε περιμένει ο Άρης, μωρό μου!" είπα χωρίς να την κοιτάζω, πιέζοντας το τιμόνι. Εκείνη βγήκε από το αμάξι χωρίς να μιλήσει και πήγε μέχρι το σπίτι της. Εγώ έφυγα αμέσως και πήγα στο σπίτι μου και αμέσως μπήκα κάτω από το κρύο νερό για να ηρεμίσω.
Όλη την υπόλοιπη μέρα δεν μιλήσαμε καθόλου. Με έτρωγε η ζήλεια για το τι σκατά κάνει με τον Άρη. Τον είχα συμπαθήσει...είναι καλό παιδί αλλά η Αρετή είναι δική μου.
Γύρω στο απογευματάκι δέχτηκα ένα τηελφώνημα από έναν άγνωστο αριθμό και όταν το σήκωσα άργησα λίγο να καταλάβω.
"Ορέστη..."
"Τι σκατά, άλλο, θες από την ζωή μου;" ήμουν πολύ ψύχραιμος και δεν το περίμενα.
"Ορέστη, θέλω απλά να σου ζητήσω συγνώμη. Δεν θα σε ξαναενοχλήσω και δεν θα με ξαναδείς ποτέ ξανά. Ξέρω ότι μια συγνώμη δεν είναι αρκετή...αλλά δεν μπορώ να σου πω κάτι άλλο."
"Για το καλό σου!" της είπα και της έκλεισα το τηλέφωνο. Δεν ήθελα να την ξανακούσω. Ούτε εκείνη, ούτε την μάνα μου. Κατέστρεψαν την ζωή μου και ζητάνε συγνώμη. Από τότε που βγήκε η 'συγνώμη' χάθηκε το φιλότιμο!
Πήρα τηλέφωνο στην εταιρία να δω πως πάνε τα πράγματα μιας και δεν είχα σκοπό να πάω σύντομα και ευτυχώς όλα είναι καλά. Αφού έφαγα, έπεσα για ύπνο αλλιώς η μέρα δεν θα περνούσε γρήγορα. Όταν ξύπνησα ήταν ήδη αργά το απόγευμα και ήθελα ν την δω. Την πήρα τηλέφωνο αλλά δεν το σήκωσε. Την ξαναπήρα και μου το έκλεισε. Δεν καταλάβαινα τι έκανε. Περίμενα λίγο και με πήρε εκείνη.
"Τι έγινε; Γιατί μου το έκλεινες;"
"Ήταν δίπλα οι γονείς μου και ο Άρης."
"Τους τον πήγες και στο σπίτι;"
"Ήθελαν να τον γνωρίσουν..."
"Θέλω να σε δω!"
"Ορέστη, ξέρεις ότι αυτό δεν γίνεται."
"Γι αυτόν;"
"Και για αυτόν. Δεν μπορώ να φεύγω από το σπίτι χωρίς να δίνω εξηγήσεις και όλα τα σχετικά. Θέλω σαν τρελή να σε δω κι εγώ και το ξέρεις..αλλά δεν γίνεται σήμερα."
"Τελευταία υποχώρηση. Αύριο θα σε περιμένω σπίτι, και δεν θα δεχτώ άλλη δικαιολογία γι αυτόν τον μαλάκα. Αρετή, μου ανήκεις και το ξέρεις. Τελείωνε το μαζί του γιατί θα επέμβω εγώ και δεν ξέρω αν θα σου αρέσει."
"Σε παρακαλώ Ορέστη. Μην το κάνεις πιο δύσκολο. Άσε με......"
"Καληνύχτα μωρό μου!" της είπα χωρίς να την αφήσω να ολοκληρώση την πρόταση της και της έκλεισα το τηλέφωνο.
Έπεσα στο κρεβάτι και δεν έκλεισα μάτι. Έκανα σκέψεις με το μυαλό μου που ήλπιζα να μην ισχύουν. Σκεφτόμουν εκείνη κι εκείνον...μαζί..και τρελαινόμουν! Αυτό θα τελείωνε και μάλιστα γρήγορα!!
YOU ARE READING
Για Δύο Άντρες
RomanceΜια γυναίκα στα χέρια δύο πολυπόθητων αντρών. Ποια είναι η αιτία χωρισμού και ποια η αιτία ενός καινούριου έρωτα και μιας διάλυσης ξεχασμένης φιλίας; Δεν έχετε καταλάβει τίποτα...!