ΑΡΕΤΗ
Όταν γυρνούσαμε από την παραλία, καθώς με άφηνε έξω από το σπίτι αρχίσαμε να φιλιόμαστε μέσα στο αμάξι και ξαφνικά βρέθηκα από πάνω του. Δεν είχα δύναμη να σταματήσω αυτό που ένιωθα αλλά έπρεπε. Του είπα πως η δική μας πρώτη φορά δεν θα ήθελα να είναι μέσα σε ένα αμάξι και συμφώνησε. Ετσι τον καληνύχτησα και έφυγα. Λίγα λεπτά μετά μου έστειλε μήνυμα, που μου θύμηζε το αυριανό μας ταξίδι. Πάλι καλά, γιατί το είχα ξεχάσει τελείως. Έκανα ένα πολύ χαλαρωτικό μπάνιο με αρώματα και ετοίμασα τα πράγματα. Πήρα αρκετά γιατί δεν ήξερα πόσο ακριβώς θα κάτσουμε αλλά κατάφερα και τα χώρεσα όλα στην μικρή βάλιτσα μου. Πήρα κάποια καλά ρούχα, κάποια casual και φυσικά αρκετά ωραία και σέξυ εσώρουχα. Σίγουρα θα γινόταν το μοιραίο. Το θέλουμε πολύ και οι δύο.
Το επόμενο πρωί ξύπνησα νωρίς, ετοιμάστηκα φορώντας απλά και άντε ρούχα και περίμενα τον Ορέστη να έρθει να με πάρει.
Στο καράβι περάσαμε πολύ ωραία. Γελούσαμε. Κάναμε βόλτες στο καράβι και γενικά τόσο χρόνο δεν είχαμε περάσει τις 2 εβδομάδες που ήμασταν μαζί. Όταν φτάσαμε σπίτι του έμεινα άφωνη. Ήταν ένα αρκετά μεγάλο σπίτι, για ένα άτομο, τα απλά και λιγοστά έπιπλα έντυναν ομοιόμορφα το σπίτι, δύο λευκοί και μεγάλο καναπέδες στόλιζαν το σαλόνι και στην μέση ένα γυάλινο τραπέζι με λίγα διακομητικά, ίσα ίσα. Διάφοροι πίνακες ήταν κρεμασμενοι στον στον τοίχο και δίπλα ήταν ένας πάγκος που χώριζε την κουζίνα από το σαλόνι. Μέσα λογικά θα ήταν τα δωμάτια. Του έδειξα πόσο ενθουσιάστηκα ρωτώντας τον πόσα λεφτά παίρνει το μήνα και η απάντηση του με σκλάβωσε..."Αρκετά για να μπορώ να σε φροντίζω όπως θέλω!". Ήρθε από πίσω μου και άρχισε να με φιλάει, και μετά από λίγο βρεθήκαμε γυμνοί στο δωμάτιο του. Με πήγαινε σε ένα μαγευτικό μέρος, που άνθρωπος δεν έχει πάει. Μόνο οι δυο μας. Από την στιγμή που μπηκε μέσα μου ήξερα πως κανένας άλλος δεν θα με άγγιζε, κανένας άλλο δεν θα με ολοκλήρωνε, δεν θα με γέμιζε όπως αυτός. Κάθς φορά που έβγαινε από μέσα μου, για να ξαναμπεί πιο δυνατά, ένιωθα ένα κενό που ευτυχώς γέμιζε γρήγορα και απολαυστικά. Ήξερε να ικανοποιεί μια γυναίκα και με το παραπάνω. Οι ανάσες βαριές και κοφτές που νόμιζες ότι σε λίγο δεν θα μπορείς να αναπνεύσεις καν!
Όταν τελειώσαμε, μου είπε πως το πρωί ίσως να μην είναι εδώ, θα έχει πάει στην εταιρία. Τον φίλησα και τα μάτια μου έκλεισαν. Δεν είχα να πω κάτι. Οι λέξεις δεν έβγαιναν. Το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να του δείχνω καθημερινά τι νιώθω γι αυτόν τον άνθρωπο.
YOU ARE READING
Για Δύο Άντρες
RomanceΜια γυναίκα στα χέρια δύο πολυπόθητων αντρών. Ποια είναι η αιτία χωρισμού και ποια η αιτία ενός καινούριου έρωτα και μιας διάλυσης ξεχασμένης φιλίας; Δεν έχετε καταλάβει τίποτα...!