Dnešní cíl: Být s Liamem. S mým Liamem.
,,Počkat! Jak s mým?"
,,Ale prosím tě, nebuď pořád tak naivní.."
,,Já nejsem naivní! Vidím všechno v pravém světle!"
,,Vážně Liso? Jsi si jistá?"
,,Jsem!"
,,Nezníš moc přesvědčivě."
,,Mluvím ve své hlavě sama se sebou, jak bych mohla znít přesvědčivě?"
,,Ty toho ještě nevíš, ale můžu tě v jednom ujistit. Je tvůj."
,,Ticho!" zakřičela jsem, zprudka otevřela oči a opřela se rukama o matraci. Nechtěla jsem to říct nahlas, ale neovládla jsem to. Svůj účel to však splnilo. Moje myšlenkové pochody se zpomalily a konečně ten hlas utichl. Oddychla jsem si a padla zpět do postele. Ztěžka jsem dýchala a probodávala svým pohledem bílý strop.
,,S kým tady mluvíš?" vyděsila mě moje sestra stojící ve dveřích. Nechápavě jsem se na ni podívala.
,,S nikým. Nikdo tady není." odbyla jsem ji a ani jsem se při odpovědi na ni nepodívala.
,,Slyšela jsem tě mluvit nebo spíše křičet. Tak kde je?" zeptala se mě a otevřela moji šatní skříň.
,,Kdo kde je?" s vražedným pohledem jsem pronesla.
,,Kdo asi? Ten kluk, který tady s tebou byl," řekla, jako bych byla ten nejtupější člověk na světě. Když Jane zjistila, že ve skříni nic kromě oblečení není, přesunula se k mé posteli. Jedním tahem ze mě odhodila peřinu.
,,Co blbneš?" vyjela jsem na ni.
,,Nic," tiše konstatovala a vrátila ji zpět. Takhle jsem si moje ranní vstávání rozhodně nepředstavovala. Jane si sedla na zem a sklonila se, aby viděla pod postel.
,,Taky nic. To už utekl?" vyzvídala. Neměla jsem tušení o čem to mluví.
,,O kom to sakra mluvíš?" spustila jsem na ni a vylezla jsem z postele.
,,O tom klukovi, co tu byl přes noc přeci," s výrazem říkající: 'Já všechno vím'.
,,Cože? Prosím tě, Jane. Nikdo tady nebyl. S nikým jsem nestrávila noc a teď už vypadni," rozkázala jsem jí a jemně jsem ji tlačila ke dveřím.
,,Byl to určitě ten kluk, se kterým jsi trávila skoro celé prázdniny. Mám pravdu? Já věděla, že si tady v Americe někoho najdeš! Tyjo, mohla bych být věštkyně.." přemýšlela. Zavřela jsem po ní dveře a znovu si oddechla. Dnešek nebude nespíš tak jednoduchý, jak jsem doufala. Snad se pletu a bude to normální klidný den, na které jsem byla zvyklá z domova.
Celé ráno proběhlo jako to včerejší. Koupelna, snídaně, chystání svačiny, hledání věcí, utíkání na autobus a stepování na zastávce. Najednou mi dal někdo ruce na mé oči a já div nezačala ječet.
,,Jacku?" zeptala jsem se a myslela jsem, že mám vyhráno. Ruce ale zůstaly na svém místě.
,,Isaacu?" skoro až na jistotu jsem řekla. Zase nic. Stiles jezdí autem a Scott teď nejspíš s ním. Jediný, kdo by přišel v úvahu je Liam.
ČTEŠ
(Ab)Normal |Teen Wolf
FanfictionLisa se i přes svůj veliký odpor musí odstěhovat. Z její milované vlasti se jejím novým domovem stane Amerika, kterou ze srdce nesnáší. Její drobounká postava a strašně nízké sebevědomí napomáhá k tomu, aby si nikdo nevšímal. Když ale potká skupink...