13.kapitola

429 25 6
                                    

Procházela jsem se lesem zabraná do svých myšlenek. Vítr mi foukal přímo do obličeje, takže jsem musela mít hlavu předkloněnou. Dívala jsem se na zem a plouživými kroky šla dopředu. Z důvodu, který neznám (nebo si ho spíše nechci přiznat), se mi nechtělo dojít na místo setkání. Kdo ví, co si pro mě přichystal. Kdyby to věděl Jack, že jdu večer po lesní cestě sama.. Nechci vědět jeho reakci. Tou cestou už jsem jednou šla. Kdysi dávno s Liamem. Vybral ji schválně? To by mu to musel Liam říct. Vytáhla jsem si ze své tašky přes rameno deník a začala v něm listovat. Potřebovala jsem si urovnat nedávnou minulost.

3.9.

Konečně jsem zase po dlouhé době uviděla Liama. Něco ho trápí a já musím zjistit co. Celý den jsem se držela v Jackově blízkosti. Rozumíme si. Dokonce jsme si domluvili i schůzku... Uvidíme, jestli se z toho něco vyklube. Doufám, hodně doufám, že ano. S Isaacem, Stilesem ani s ostatními ze starších jsem se dnes nebavila.

Další zápisek byl ze 4.9. Začala jsem si vybavovat, jaké to tehdy bylo.

*flashback*
Nervózně jsem přešlapovala na místě a hrála si se svými prsty. Snad každou vteřinu jsem kontrolovala čas. Přišla jsem dříve. To je u mě neobvyklé. Většinou jsem nedochvilná. Je to kvůli tomu, že se tak moc těším? Možná. Po levé straně uslyším přibližující se kroky, a tak se ze zvědavosti otočím. Silueta větší postavy se ke mě rychle přibližovala. Až ve světle lampy jsem poznala o koho jde.

,,Ahoj," pozdravila jsem osobu a můj obličej se rozzářil. Cítila jsem se, jako když jsem byla malá a těšila se na otevírání vánočních dárků.

,,Ahoj Lis," oslovil mě a taky se na mě usmál. ,,Půjdeme?" zeptal se a já od něj odtrhla zrak. Mírně jsem přikývla a vydali jsme se na cestu. Chvíli jsme šli potichu a mě to začalo znervózňovat.

,,Jak ses dneska měl Jacku?" otázala jsem se ho. Taková ohraná otázka, ale já jsem měla v hlavě jako vymeteno. Na nic lepšího sem se v tu chvíli nezmohla.

,,Docela dobře..no.. A ty?" otočil otázku na mě. Procházeli jsme se parkem osvíceným lampami.

,,Taky to ušlo....V," nestačila jsem doříct svoji otázku, protože začal mluvit on.

,,Chtěl jsem se tě zeptat," začal a já poznala v jeho hlase jistou nejistotu "vím, že jsi teď ve 2.ročníku, a proto bych se tě chtěl zeptat jestli, pokud tedy máš zájem, bys nechtěla se mnou chodit na taneční kurz."

Na to jsem se ho chtěla právě zeptat. Bylo mi trapné se ho zeptat, přece jenom už jeden ples zažil, tak jsem ráda, že s tím začal sám.

,,Moc ráda," odpověděla jsem od srdce.

*konec flashbacku*

5.9.

Liam je na mě naštvaný. Celý den se mnou nemluvil. Nejspíš to bude kvůli tomu, že jsem si sedla vedle Jacka a ne vedle něho. Je pro mě těžké si mezi nimi vybírat. Mám je oba ráda. Ale každého prostě jinak. 

6.9.

Byla jsem venku s Liamem. Vyříkali jsme si to a je zase mezi námi "mír". Vím, že ho pořád něco trápí... Prostě to vím a je mi jedno, že to zapírá.

7.9. (neděle)

Celý den jsem se učila a hrála na kytaru.

8.9.

(Ab)Normal |Teen WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat