İnsani duygulara sahip her canlının bu mavi gökyüzünün altında mutlak surette yaşadığı 'Yalnızlık'-tır aslında tüm mesele.
Bazı Masallar vardır; yarıda kalan.. Yenisini okumaya cesaretinin olmadığı gibi 'yorgun olduğun.. Bunları anlatmak mümkün değildir, ne kelimelerle.. şarkılarla.. resimlerle..
İşte imkansız-lık.Hayat sizin içinde ikiye ayrılmış olur herkes gibi; "-Ondan önce" ve "-Ondan sonra"..
Ama
Ne siz herkes gibi hissedersiniz.. ne de herkes sizin gibi..
Bir zamanlar aynı resim karesinde gülümseyerek poz verdiğiniz adamla bir daha yanyana bile gelmek istemeyişiniz ya da istesenizde öyle bi şansı elde edemeyişinizi bilerek yaşamak, ne kadar acı.. Umut'la baktığımız gelecek, beklentiler.. "Hepsi Birer Masal Olmuş"
Sanki bir yabancının hayalleri gibi.. Bana.. Biz'e.. "Çook Uzak Masallar" heran derinlerinden yükselen "Beni Unutma" çığlıklarında hatırladığın anılar.. O anıların içinde başlayan -kayıp- oluşlar.. Elini, ellerini hiç bırakmamak için yemin eden ruhların bir daha hiç bir zaman buluşamamasının sessizliği sarar kalbini; duyamazsın, duymazsın sen'sizliği.. Korursun "Siz'i" sanki Tanrı'dan bir hediyeymiş gibi sakınırsın ama rüzgarın şiddetini bilmeden, aldırış etmeden. Kurtarmak istersin Siz'i.. Hiç bir şey olmamış gibi. Çırpınıp, çabalarsın fırtına almış olur rüzgarın yerini. Ona hiç yetişemeden kilometrelerce yüksekten çakılırsın ve en acısıda "-Hiç bir şey olmamış gibi yaşamak zorunda oluşunun sessizliği" insanlar.. Ve insanlar her şeyden habersizce kaldığı yerden devam eder. "Evet, 'O' da.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP ÇOCUK
Rastgeleİçinde ayrı ayrı -kayıp 'lar veren bir çocuğun yaşamla olan mucizevi bir hayat öyküsü. Yarım kalan hayaller, yarım kalan -umut'lar ve yarım kalan -Masallar..