Matt
Parasesc salonul,lasand-o pe Anne sa se schimbe cu gandul de a-mi lua o cafea caci simt cum oboseala ma doboara. N-am inchis ochii toata noaptea. Spre dimineata apucasem sa atipesc un pic pana sa ne dea Anne trezirea ca la carte.Am stat si i-am privit chipul palid si fara de expresie,blestemadu-ma in gand pentru neputinta mea. Era la un pas sa isi piarda viata pentru a ma salva pe mine.Din nou.
Pierdut in ganduri,nici nu mi-am dat seama cand s-a oprit liftul. Nici bine nu fac un pas afara din lift,ca sunt izbit de un corp micut.I-as recunoaste parul rosu dintr-o mie. Cafeaua imi scapa din mana direct pe ea lipindu-i tricoul pe piept. Intr-o fractiune de secunda am prins-o,lipind-o de pieptul meu si un scancet de durere se aude din gura ei. O privesc speriat si o simt tremurand in bratele mele. O pun pe picioare si ii cuprind fata in maini. Daca am ranito? Sunt un idiot. E rosie ca o tomata,incat nu mai fac diferenta intre fata si par si nu pot sa imi dau seama daca este de la durere sau de la cafeaua pe care am varsat o pe ea. Tricoul ii sta lipit si constat cu stupoare ca nu poarta sutien. Sanii ii ies in evidenta mai mult decat ar trebui. Imi ridic ochii de pe pieptul generos si ii opresc pe buzele ei rosiatice. Imi trebuie o tona de rabdare sa nu i le gust. Pieptul i se ridica in mod alert si respiratia sa calda se izbeste de fata mea. Ma priveste uimita de pozitia in care suntem si totusi nu pot sa imi dezlipesc mainile si privirea de pe ea. Mi-a bantuit gandurile o zi si o noapte. Ce a facut femeia asta din mine? Trezeste in mine sentimente de mult pierdute si mi-a luat mintile. Mi-a acaparat gandurile in asa hal incat in preajma ei ma simt pierdut.
Ies din transa intr-o milisecunda cand aud chicotelile celor doi amorezi de langa noi, dar nu-mi pot dezlipi mainile de pe micuta faptura din fata mea. Anne ma priveste incruntata si reusesc sa scot intr-un final ceva pe gura, dezlipindu-mi mainile de pe fata ei.
-Esti in regula? Iarta-ma nu te-am vazut.
-Da sunt bine, raspunde cu glas mic.Numai ca tricoul meu nu este. A facut cunostinta cu paharul tau de cafea. Si dupa cum observi prea bine, cineva a fost prea inteligent sa-mi aduca un tricou alb aproape transparent si fara sutien. Zice intorcandu-se catre Nick.
-Hei,zice Mad,strangandu-l in brate de parca l-ar ferii de o eventuala bataie.Nu e vina lui ca nu stie unde iti tii lenjeria intima.
-Dar tu stii,raspunde Anne. Si pana la urma chilotii de unde i-a luat?
-De pe stativul de rufe,deschide Nick gura intr-un final.
-Si daca erau a lui Mad?
-Nu am cum sa ii confund.
La finalul propozitiei este rasplatit cu o palma zdravana dupa ceafa de la Mad si o injuratura ca la usa cortului de la Anne.
Imi dezlipesc cu greu mainile de pe fata ei si deja simt ca sunt gol. E inca rosie la fata,dar de data asta tind sa cred ca e de la furie. Nick nu mai sta pe ganduri si ii da geaca lui acoperind o in totalitate. Ii vine pana la mijlocul coapselor si manecile sunt de doua ori mai mari. Incerc sa nu rad,deoarece la cat de furioasa este,ma va strange de gat cu siguranta.Anne
Dupa micul episod dramatic de pe holul spitalului,in sfarsit sunt acasa,in micul meu apartament cu 3 camere pe care il impart cu Mad. Matt s-a evaporat undeva pe la iesirea din spital,dorind sa se odihneasca,iar Nick nu se dadea plecat. Am plecat spre camera mea salutandu-i pe cei doi,cu gandul de a face un dus,renuntand la planul de evadare,iar in drumul meu catre baie las in urma cate un obiect vestimentar,scapand intr-un final si de tricoul plin de cafea. Dupa dusul binevenit, am agatat in drumul meu spre pat laptop-ul. M-am asezat cat mai comod si ii scriu lui Ty un intreg roman, explicandu-i pe indelete tot cazul si informatiile suplimentare de care dispuneam. Pun laptop-ul deoparte si ma intind in pat. Gandul imi zboara la doi ochi verzi. Nu pot uita senzatia de protectie,cand bratele lui puternice s-au incolacit pe trupul meu subtire. Am inchis ochii si Mos Ene si-a facut aparitia pe la genele mele mai repede decat mi-am inchipuit.
O caldura imensa ma cuprinde si arunc patura de pe mine. Caldura inca persista si incerc sa ma foiesc,dar constat ca nu pot. Ce naiba? Un brat micut ma incojoara si o respiratie usoara simt pe ceafa mea. Intorc capul si zaresc parul blond a lui Mad rasfirat pe perna.
-Ce naiba cauti in patul meu Mad?
Deschide un ochi si se uita urat la mine.
-Taci Anne!Lasa-ma sa dorm!
-Si totusi cum de ai aterizat aici?
-Nick a plecat la munca mai devreme. L-am condus la usa si dormitorul tau era mai aproape.
-Cat e ceasul?
-7:40 Anne. Baga-te la somn inapoi.Inchid ochii la loc si ma asez mai comod langa Mad. Are dreptate, e prea devreme.
***
O raza de soare isi face de cap pe fata mea si imi strica tot somnul. Ma intorc pe partea cealalta si constat ca sunt singura in pat. Un miros de cafea proaspat facuta imi inunda simtul olfactiv si ma indeamna sa ma dau jos din pat. Arunc un ochi pe ceasul de pe perete.12:01.Doamne cat am putut sa dorm. Ma dau jos din pat si pornesc lenes spre baie. Imi fac siesta de dimineata,ma pieptan caci as speriao pe Mad cu parul meu ce sta in toate directiile posibile si imposibile. Nu ma mai schimb de pijamale si plec spre bucatarie. Mirosul cafelei se simte din ce in ce mai bine si cand sa intru, raman cu gura cascata. Pe unul din scaunele din bucatarie statea linistit,cu o cana de cafea in fata si fuma o tigara insusi dictatorul Alex.
-Sper ca mi-ai facut si mie o cafea daca tot te-ai deranjat sa vii pana aici.
Se ridica de pe scaun fara sa spuna nimic,ia o cana,toarna cafea si mi-o intinde.
-N-ai de gand sa zici nimic?
Se uita la mine parca incruntat si isi drege vocea inainte sa zica:
-Buna dimineata Anne.
Pe bune?"Buna dimineata Anne"?Ptr asta s-a pregatit 10 minute?Ce naiba e cu el? In plus el nu ma viziteaza decat atunci cand are ceva important sa imi spuna. Ca doar nu o fi venit sa stea cu ochii pe mine.
-E "buna ziua" la mine,dar in fine.
Tacerea inca persista intre noi si deja devenea apasatoare.
-Ai de gand sa imi spui de ce esti aici? Sa nu mi spui ca imi esti babysitter.Ii zic si rad pe sub mustati. Deci? Ce s-a intamplat?
Pana sa imi raspunda,soneria rasuna in tot apartamentul. Alex ma intreaba din priviri cine ar putea fi, iar eu ridic din umeri. Ma indrept catre usa si in spatele meu aud o clinchet de arma. Ma intorc spre Alex si il vad cu arma din dotare in mana.
-Ce naiba faci?
-Shht. Raspunde la usa.
-E bau-bau la usa,asa ca fii pregatit.
CITEȘTI
Tower Bridge
RomanceUn accident pe Tower Bridge le schimba viata amandorura. Anne si Matt se intalnesc in cel mai bizar mod posibil.