28

104 14 4
                                    

Nu stau pe ganduri si apuc rapid statia din bord,mai s-o scot de acolo.
-Anne Smith catre toate unitatile disponibile. Am nevoie de intariri pe Tower Brigde in cel mai scurt timp posibil. Un atentat cu bomba preconizat la 4 P.M. Suspectii sunt Tony Riina,Angela Tate si detin un Camarro galben ce este deja stationat pe pod.
Primul care raspunde apelului este Alex.
-Sunt pe drum. Sa nu faci nimic prostesc!!Si pe fundal se aude o usa trantita,ceea ce denota ca inca era in salonul lui Matt si aceasta a auzit.
"Nici nu as vrea lucrul asta" imi zic in gand,zambind draceste. Traficul este destul de aglomerat in dupa-amiaza asta,dar avand sirena pornita,toti imi fac culoar de trecere. Trebuie blocat oricum,asa ca decid sa trag frana de mana si intorc masina la 180 de grade punand bariera pe unul din sensurile de mers. Sirenele masinilor de politie de aud din ce in ce mai tare,semn ca sunt aproape. In mai putin de 15 minute tot traficul de pe Tower Bridge este oprit pe ambele sensuri. Bun. Un punct rezolvat,al doilea in curs. Trebuie sa ii bag pe nenorocitii astia la inchisoare,chiar daca va fi ultimul lucru care il fac pe lumea asta. Nu are cum sa scape,este inconjurat de politie din toate partile. Doar daca se arunca in Tamisa. Desi nu as prea crede.
-Care-i treaba?ma scoate Nick din ganduri. E 3:14 PM. Ce facem?
-Perfect,ii raspund in timp arunc o privire la ceasul din bord. Mai avem fix 46 de minute sa terminam tot tambalaul asta. Vreau acasa in patul meu,cu plapuma trasa peste cap sa uit de tot si de toate. Si zicand asta,dau sa ies din masina,dar Alex ma impinge la loc,trantindu-mi portiera. Se aseaza pe bancheta din spate,intrebandu-ma.
-Ce ai de gand sa faci? Ma intorc spre el si zambesc sarcastic.
-Am sa apelez la sentimente. Voi incerca sa ii atrag atentia lui Tony. Intre timp,voi incercati sa o scoateti pe Angela de acolo. Vie. Vreau sa aud versiunea ei in legatura cu toate astea.
-N-ai fii singura. Matt a reactionat destul de urat la aflarea vestii. Tind sa il cred. Fata lui a spus mai multe decat gura lui.
-Sa-i distragi atentia,intervine Nick,scarpinandu-si barba. Tu este batuta in cap? Cred ca nu am inteles eu bine. Tony nu pare genul care sa se lase sedus de catre o femeie.
-Pe bune? Chiar ma subestimezi,barbos mare si urat,ii replic mimand ofensarea. Si nu am de gand sa il seduc. Doar il voi tine nitel ocupat. In tot acest timp voi scoateti-o pe Angela de acolo.
-Nu-mi place toata povestea asta,Anne,imi spune Nick,dandu-mi dupa ureche o suvita rebela de par. Nu vreau sa iesi sifonata din toata treaba asta.
Dau sa ies din masina,dar e mai rapid din fire si ma prinde de mana.Ma intorc furioasa spre el.
-Asculta la mine aici. O sa il prind pe nenorocitul asta,orice ar fi si oricat ar costa. Si,pentru numele lui Dumnezeu Nick,nu e prima oara cand aplicam strategia asta.  Plus de asta,nu mai am nimic de pierdut. 
-Ba da Anne,imi intrerupe Alex mica tirada.Ai de pierdut. Un om pe patul de spital care asteapta cu sufletul la gura sa te intorci la el. Vie.
Imi scutur capul. Nu poate fii reala toata treaba asta. Acesta declaratie este tulburatoare,incat simt ca ma sufoc.
-Anne....
-Nu,Nick.ii retez vorba.Nu suntem aici sa discutam viata mea amoroasa. Suntem aici pentru un imbecil care,pentru razbunare,este in stare sa arunce un pod intreg in aer. Si colac peste pupaza,mai apare si sotia lui Matt care se presupune ca ar fii moarta de 4 ani,dar e mai vie ca oricand,la dracu',tip deja enervata. Si credeti-ma am sa o scot de acolo vie,doar pentru a-i oferii lui Matt explicatiile de rigoare,atata tot.E singura sansa sa scapam de el pentru totdeauna. Sunteti cu mine sau nu?
Nu astept sa imi raspunda nici unul dintre ei,ma smulg din mana lui Nick,parasind masina si cu pasi hotarati pornesc catre beleaua numarul 1. Daca nu incetam discutia,iesea mai rau,eventual cu o bataie.Lui Nick.
Ajung in spatele masinii si ma opresc,incrucisandu-mi mainile la piept si ridicandu-mi o spranceana. Cei doi ma priveau in oglinda retrovizoare.
-Fii macar cu bun simt,Tony si nu lasa o doamna sa te astepte.
-Asta daca ar fii o doamna pe aici,imi raspunde sarcastic,iesind din masina.
-Nu stiam de ce ma doare in varful bocancului,oftez teatral si imi suflu o suvita ce sta in calea ochilor mei,blocandu-mi vederea.
-Si mica si cu tupeu!bate din palme. Nu m-am gandit ca o sa ajungi asa dracoasa,roscato.
-Si ma rog,de unde stii tu cum eram eu inainte? Si pentru ce toate astea? Pentru ce vrei sa arunci tot podul in aer?
Eram fata in fata cu el. Privindu-l cum incerca sa isi gaseasca cuvintele care,din pacate nu isi gasesc drumul spre iesire,am remarcat in ochii lui o lumina salbatica,cunoscuta,familiara. Aceeasi lumina pe care am remarcat-o si la Luca in primul nostru an de relatie.
-Frumoasa strategie totusi. Pentru o sinucidere,rup linistea.Totusi,nu crezi ca ai cam exagerat?Adica,ti-ai transformat masina intr-o bomba radioactiva umblatoare.
Se uita confuz la mine.
-Dar cum...
-Se pare ca ai uitat sa acoperi anumite detalii,il intrerup facandu-i semn catre teava de esapament a masinii de care era lipit cronometrul.Se pare ca mai ai de trait 27 de minute! Ce pot sa zic? 27 de minute linistite! Si dau sa ma intorc sa plec,dar degetele puternice ale lui Tony imi cuprind incheietura,rasucindu-mi mana la spate,tinandu-mi-o imobilizata intre omoplati. Furia mi-i se infiltreaza in fiecare nerv din corp. Incerc sa ma zbat,dar in zadar. E mai puternic. Renunt.
-Stii de ce fac toate astea? Din cauza ta.

Tower BridgeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum