9

187 24 2
                                    

Ii fac cu ochiul si imi continui drumul catre usa. Soneria se aude strident in apartament si deja m-au apucat toate pandaliile.
-Dezlipeste-ti naibii degetul de pe sonerie,tip in timp ce deschid usa.Il aud pe Alex pufaind in spatele meu si imi dau ochii peste cap.
Gura imi este la podea si inima mi-o ia la galop cand vad cine e in fata usii:Matt,imbracat intr-o camasa alba ce mai avea putin si plesnea pe musculatura mainilor lui,cu doi nasturi desfacuti ce scoteau la iveala o litera dintr-un tatuaj,cravata ce ii atarna pe o parte si pe alta a gatului,pantalon negru ce ii atarna ucigator pe solduri,un sacou negru ce il tinea intr-o doara pe unul din brate si o geanta neagra de marimea unui laptop ce o tinea suspendata pe unul din umeri. Simteam cum toata caldura mi se urca in obraji si mai ca salivam. Ma holbam la propriu,adica aveam ce admira. Parul cret ii statea rebel si cred ca nu a facut nici un efort sa-l aranjeze. Si zambetul,o Doamne,zambetul asta de parca ar face reclama la Colgate o sa ma ucida de-a binelea intr-o zi. Nick apare din spatele lui Matt si ma trezeste din transa in care eram prinsa,pocnind din degete si intinzandu-mi o batista.
-Ce naiba sa fac cu asta?
-Visai cu ochii deschisi la un Matt gol in patul tau si deja salivai. Asa ca sterge-te la gura si revino-ti.Ii arunc batista inapoi si il bufneste rasul.
-Pppoftim?
-Nu pofti ca ti-i se apleaca si n-am lamaie la mine.
Ma incrunt la el si il blagoslovesc cu un cot in coaste. Se preface ca il doare exact in momentul in care Mad isi face aparitia si se indreapta speriata spre el.
-Ce i-ai facut? Se rasteste Mad la mine.
-Nu are nici pe dracu'.Are un teatru in el de zile mari.
Ne uitam toti unul spre altul si ne bufneste rasul. Dupa 10 minute de ras incontinuu,ne potolim si ne tragem sufletele. Matt isi arunca o privire spre mine si ma masoara din cap pana in picioare. Observ privirea lui pe mine si ma uit in jos. O Doamne sunt in pijamale si nu orice pijamale. Pantalonii sunt atat de scurti incat ar putea fii interzisi prin lege si maieul decoltat lasa sa se vada mai mult decat trebuie. Fata imi este in toate culorile curcubeului cand imi dau seama de ce Alex ramasese fara cuvinte mai devreme. Cum naiba am reusit sa fiu asa inconstienta? Fug repede spre camera mea pentru a ma schimba si simt pe spate privirea lui Matt ce ma arde. Imi trag repede din sifonier o pereche de pantaloni negri,un tricou, lejerie intima si mai ales sutien. Imi dau repede cu mainile prin par,il prind intr-o coada de cal si fug inapoi,la bucatarie.
-De ce te-ai schimbat?
-Degeaba Nick. Ce,ti s-a sculat vreo idee? Zic mustacind.
-Mie nu.Dar lui Matt sunt sigur ca da.
Matt se face verde la fata. Daca ceilalti erau invatati cu modul nostru de tachinare, el inca mai avea de lucrat la asta. Alex ne intrerupe schimbul de replici dregandu-si vocea.
-Hai terminati voi doi. Nu suntem aici ca,critici de moda. Ne-am strans aici dintr-un motiv.
-Tare as vrea sa stiu motivul asta. Sunt total pe langa subiect.
Matt scoate un laptop din geanta ce o pusese pe blatul din bucatarie,pornindu-l. Ma pozitionez in dreapta lui. Pe desktop apar o gramada de foldere si fiecare dintre ele erau numerotate. Deschide primul folder si da drumul la o filmare din aeroportul Luton datata cu 4 zile in urma.
-Nu inteleg ce vrei sa ne arati.zic intorcandu-mi privirea catre el.si pentru prima data de cand a intrat in apartament deschide gura.
-De fapt,e ceea ce vreau sa iti arat tie,ceilalti au vazut deja. Fii mai atenta la imagini.
Ochii mi se intorc catre laptop si incerc sa-mi dau seama ce naiba vrea sa imi arate. Dupa minute intregi de vizionare a acestei"minunate filmari" din care nu inteleg nici macar o boaba, privirea imi cade pe persoana din fata ghiseului de pasapoarte.Mi se pare cunoscut,dar nu stiu de unde sa il iau. Opresc filmarea si incep sa maresc imaginea persoanei ce mi-a atras atentia.Marind imaginea din ce in ce mai mult,un sentinent de recunoastere ma cuprinde. Parul ca abanosul,ciufulit intr-un mod ciudat,ochii negrii ce
straluceau si tricoul alb inscriptionat cu numele unei formatii rock,ii dadea un aer rebel. Privirea mi se incetoseaza,asupra mainilor nu mai am control cand incep sa-mi tremure,simt cum pamantul vrea sa-mi fuga de sub picioare cand recunosc persoana din imaginea marita. Luca,purtand o discuite cu Davenport,care se afla in dreapta lui. Simt cum doua brate mi se incolacesc in jurul trupului si sunt lipita de un piept tare. Ma smucesc din imbratisare si fug spre usa nemai contand faptul ca eram desculta. Simt betonul rece sub talpi la iesirea furtunoasa pe casa scarii, dar nu ma intereseaza.Fugeam fara tinta. Voiam sa scap de presiunea ce o aveam pe inima. Ii aud pe cei patru strigand dupa mine dar imi continui drumul. Lacrimile imi curg navala pe obraji si imi impanzesc privirea. In sfarsit am iesit afara. Simteam ca ma inec.Nu vad pe unde merg,iar aerul racoros imi patrunde in piele. Vantul imi usuca lacrimile facand loc la altele.Cum naiba e posibil asa ceva? L-am ingropat cu mana mea. M-am invinovatit atata timp pentru moartea lui. Nu numai eu,ci si Alex. Si el era bine mersi. Simt cum picioarele imi cedeaza si nu mai pot respira. Desculta,cu lacrimile pana in barba si cu inima facuta bucati.Da,viata este oficial o curva.Cad in genunchi si ma sprijin cu mainile de asfalt. Nu mai rezist. Aud masinile in jurul meu si o frana brusca ma face sa intorc capul. Nici bine nu apuc sa ma dezmeticesc,ca sunt trasa din fata masinii si stransa in brate puternic. Recunosc camasa alba a lui Matt.M-am lasat moale si mi-am lipit obrazul de pieptul lui. Nu sunt in stare sa ridic capul si sa il privesc.Ii simteam inima batand haotic,respiratia sa agitata spargandu-se in parul meu.
-Sa nu mai faci niciodata asa ceva.
Nu sunt in stare sa zic nimic din cauza lacrimilor ce nu inceteaza sa curga si doar incuviintez din cap. Ma las luata in brate ca pe o mireasa si ma lipesc mai bine de el. Ca si prima oara, simt ca in bratele lui nu mi se poate intampla nimic,ca si cum ar indeparta raul din jurul meu. Parfumul lui imi inunda narile si as sta o viata intreaga asa.

Tower BridgeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum