Multimedyada Hurts - Somebody to die for şarkısı var. Anlamına şu linkten bakabilirsiniz. http://ceviri.alternatifim.com/data.asp?ID=26157&sarki=Somebody%20To%20Die%20For&sarkici=Hurts
Güzel okumalar...
Günlerdir yaptığım tek şey yeni evimde saklanmaktı. O günden sonra üniversteye adımımı atmamıştım. Oturduğum yerden taşınıp bütün izlerimi yok etmiştim. Yine herkesle bağlantımı kesmek zorunda kalmıştım. Fakat bu seferki tek amacım onları tehlikeden uzak tutmaktı. Beni anlamicaklardı biliyorum, işte bu yüzden hiçbirine haber vermemiştim. Eğer söyleseydim yardım edebiliriz diyip beni umutlandırabilirlerdi ama sonucu hepimiz için acıyla biterdi. Bunda yardım edilecek bir şey yoktu. Gözü intikam hırsıyla dönmüş birini asla ama asla durduramazdın ve onun aylardır beni izlediğine eminim. Nasıl bu kadar dikkatsiz olabilmiştim? Nasıl bu kadar çabuk o kabuslardan kurtulabilmiş ve olayı unutmuştum? Bu sorulara verebilecek hiçbir cevabım yoktu. Hiçbir.
Ailem o kadar çok istediğim arabayı almışlardı. Bana yeni bir ev bulmuşlardı. Onlara ne kadar teşekkür etsem azdı. Hiçbir şey bilmemelerine rağmen üstüme gelmemiş ve bana yardım etmişlerdi. Ve bana yüklü bir miktar para da vermişlerdi. İlk iş olarak eski hattımı kırıp yenisini almam lazımdı ama evden dışarı çıkmadığım için onu da yapmamıştım. Kendime ilk önce yeni bir görünüş kazandırmam lazımdı. Onun beni bulmaması lazımdı. Bugün ilk defa dışarı çıkacaktım. Kapşonlu siyah hırkamı ve siyah dar pantolonumu giydim.
Arabama atladığımda ilk işim güzel bir kuaför bulmak oldu. Kuaföre girdiğim de saçımı hep istediğim o lacivert renge boyaytım ve omuz hizamda kestirdim. Beni fatklı göstericek nir makyaj yapmalarını istedim. İşleri bittiğinde aynaya baktım ve gerçekten iyi iş çıkarmışlardı. Dışarda kendimi görsem tanımazdım. Paralarını öderken güzel kıyafetler bulabileceğim bir yer sordum. Adresi verdiklerinde arabama atlayıp direkt oraya gittim. Fazla dikkat çekmiyecek ve şuanki halime uygun kıyafetler falan aldım. Bir tanesini giyip daha normal bir şekilde dışarı çıktım. Aldığım çantalardan birini alıp eşyalarımı içine doldurdum ve gözlüğümü taktığımda artık tamam olduğuma karar verdim. Şimdiki işim yeni hat almak ve üniversteye gitmekti.
***
Üniversitenin bahçesine girmeden ilk gördüğüm büyük bir kalabalıktı. Kalabalığın içine girip ne olduğuna baktım. Gözlerim gördükleri şeye inanmayı reddediyordu. Burak ve Serkan kavga ediyordu. Serkan Burak'ı tam ayaklarımın ucuna fırlattığında şaşkınlıkla Burak'a baktım. Fakat o beni tanımamıştı. Serkan'ı kışkırtmakla meşguldü. Yattığı yerden kalkmaya çalışırken gülüyordu. Serkan sinirlenip onun üstüne atlayıp yumruklamaya başladı. Burak'ın kaşı ve dudağı patlamıştı ayrıca burnu da kanıyordu. Serkan'ın ise sadece dudağı patlamış ve burnu kanıyordu. Etrafıma baktığımda kimsenin onları ayırmadığını sadece izlediklerini gördüm. Ne kadar onların bu kavgalarına son vermek istesem de kimliğim açığa çıkacağı için çaresizce orada durdum. Gözlerim dolmuştu ve ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
Burak Serkan'ın üstüne çıkmış onu yumruklamaya başladığında artık sabrım kalmamıştı. Kimliğimin açığa çıkması onlardan önemli değildi. İkisinin de birbirine böyle zarar vermesine daha fazla dayanamazdım. Onları durdurmak için öne çıkarken birileri benden önce davranmıştı. Furkan Burak'ı Serkan'dan uzaklaştırmaya çalışırken Sema da kalabalığı dağıtıyordu. Beni tanımamıştı ve beni de uzaklaştırmaya çalışırken anlamsızca ona baktım. Sonra onların bu son haline bakarak yavaşça ordan uzaklaştım.
Dersimin sınıfına gidip arkalara oturdum. Bu Burakla ortak derslerimizden biriydi ve o yoktu. Anlamsızca derslerde kaldığım yerden devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Mi Ölmek Mi ??
Ficção AdolescenteHayatımda biri vardı ve ben onun için kendimden vazgeçtim. Her şeyimle o oldum. En sonunda kendimi unuttum...