Отиваме В Рая!!

51 5 0
                                    

Г.Т.Н Ема
Я пак? Никакво я пак. Отивате и това е. Аз и Изи изръмжахме и се качихме в стайте си. Затръшнахме вратата за по драматичен ефект. След това се смяхме като идиоти поне 10 минути. Изи отиваме в Рая!! Да нали!
•°•Прескачане на време°•°
Бип....бип....бип....Ох тъпа аларма. Я чакай. Време е за ново училище. Станах за първи път от много време с усмивка на лице. Измих си зъбите, сресах се и се облякох. Бях със рокля до колената ми на цветя. Накъдрих си косата нищо,че съм с естествено къдрава коса и не пропуснах да си сложа гривните. Сложих си пудра, спирала и червило. Пуснах си Surrender The Night на My Chemical Romance и тръгнах към училището, където щеше чакаше Изи. Вървях около 20 минути и стигнах. Видях Изи да ме чака на входа. Очите и се ококориха, като ме видя с рокля. Аз се изкикотих лекичко и отидох до нея. ТИ си с Рокля?!?? Да. Исках да съм хубава днес. Е получило се. Като гледам и при теб. Изи беше с лилава пола по дълга отзад и по къса отпред. Влязохме и се запътихме към офиса на директора.
Коридорите бяха в бяло и кралско синьо. Имаше и кралско сини шкафчета. Намерихме го и почукахме на вратата. Влез! Провика се глас отвътре. Влязохме и видяхме строен мъж с побеляла коса. Добър ден. Здравейте момичета. Много сме щастливи, че ще бъдете наши възпитаници. И ние господине. Така сега ето ви програмите. Направихме ги според интересите ви и успехите ви в различните предмети. Аз имах предимно английски, испански, френски, физическо, музика и физика. Погледнах програмата на Изи и тя имаше предимно музика,английски,рисуване,химия, физическо и география. Чакай ако сме в един клас защо имаме различни програми? Ъм...господине защо имаме различни програми ако сме в един клас? Не сте. Как? А...ама защо? В трите класа има само по 1 свободно място. Госпожица Изабела е в "Б" клас, а вие мис Ема сте в "А" клас. И двете кимнахме и господин Стоун ни каза, че сме свободни и да отиваме в първия си час. Само да не забравя. Знам за вашата репутация и какво сте направили на директора си. Надявам се тук да няма такива издънки. Имате право на 5 провинения. Направите ли 3 е предупреждение, а с 5 моментално изхвърчате от тук ясен ли съм ? Да сър. Пфу. Ех, че сприхав човек. Така де запътих се към първият ми час , който беше Английски, а на Изи Рисуване. Разделихме се и се разбрахме да се видим в междучасието. Започнах да се лутам из коридорите търсейки стая 420(който схваща го поздравявам). Най-накрая я намерих. Почуках и женски глас ми каза да вляза. Отворих вратата, влязох и замалко да припадна. БЯХ В РАЯ!!!!!! НЕ САМО ЧЕ ВСИЧКИ СА САМО МОМЧЕТА, НО СА И УНИКАЛНО СЛАДКИ. Не знам как се сдържам да не крещя, но гласът на госпожата ми ме върна към реалността. Вие трябва да сте новата ученичка. Ема Робъртс нали? Аз кимнах и тя ми каза да си избера място. Имаше само едно свободно най отзад между две много яки момчета. БЛАГОДАРЯ ВИ МАМО И ТАТКО!!! Седнах и си извадих учебника който ми беше даден по рано в офиса на директора. Добре дошла Ема. Аз само и се усмихнах в отговор. Тъй като не съм те обучавала преди бих искала да те изпитам имаш ли против? Не. (В друг шрифт ще пиша когато някой си мисли ) . Естесвено, че нямах. Английския ми е нещо като супер сила така че...
(Говорят си в момента само на английски да знаете) Така Ема би ли била така добра да ни обясниш какво значи Forelsket. Това е еуфорията която получаваш, когато тепърва се влюбваш. Добре ами Floccipend? Отнасяйки се към нещо като незначително. Много добре. Ще ми спелуваш ли aggravate? A-G-G-R-A-V-A-T-E. Много добре последно ще ми прочетеш ли този текст и да ми го преведеш после? Прочетох си текста и го преведох без проблем. Отлично Ема ходиш ли на някакви уроци? Не. Госпожа Елиът изглежда сякаш се учуди и точно тогава би звънецът. Добре свобдони сте и заради изпитването няма да имате домашно. Всички се зарадваха, а аз си прибрах нещата и излязох и видях Изи.
Г.Т.Н. Изи
С Ема се разделихме и аз започнах да търся стаята по рисуване. Номер 200, 201, 202, а ето я 203. Почуках и мъжки глас ми каза да вляза. Влязох и бях в РАЯ! ТОЛКОВА УНИКАЛНИ МОМЧЕТА.МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ ПРИПАДНА ! Здравейте. Здравейте вие трябва да сте новата ученичка Изабела. Да аз съм. Добре изберете си място. Имаше две свободни места. Едното беше между две супер сладки момчета. Едното беше с черна коса и не можех да преценя какъв цвят са очите му. Другото беше русо със сини очи. Другото място беше зад две "лоши момчета". Смисъл такъв вид даваха иначе и те бяха супер яки. Реших да седна между сладурите. Настаних се и учителя каза да рисуваме нещо на свободна тема. Аз си извадих материалите,сложих си слушалките и започнах да рисувам. По едно време усетих някой да ме пипа по рамото. Обърнах се надясно и момчето което седеше до мен чакаше да му отговоря. Свалих си слушалките. Мога ли да ти помогна с нещо? Аз...ами чудех се дали можеш да ми помогнеш малко с картината. Твоята изглежда прекрасно, а накрая на часа ще слагат оценки върху картините и не ми иска двойка на първия ден. Разбира се няма проблем. Благодаря. Аз съм Шон междодругото. Приятно ми е. Аз съм Изабела, но ми казвай Изи. Добре Изи как попадна тук? Дълга история. Имаме време. Нека да го оставим за друг път. Добре. Стига си разпитвал момичето бе, да не е на разпит. Каза момчето отляво ми. Хей просто я питах млъквай ти там. Аз се изкикотих леко и се обърнах към другото момче. Аз съм Изи приятно ми е . Аз съм Мат и на мен. Би звънеца. Видях, че и двамата не са нарисували нищо затова откъснах две случайни рисунки от скицника ми и им ги дадох. И тримата получихме шестици. Спаси ни кожата. Пак заповядайте. Какво имаме сега? Физическо. Оу супер. Повярвай не е. Учителят ни е доста строг. По физкултура? Да. Аз само започнах да се смея. Ще видиш. Добре...айде трябва да тръгвам приятелката ми ме чака. Чакай има още едно момиче? Да тя е в "А" клас. Слава богу, че не е във "В" клас. Защо? Момчетата там са побойници и наркомани. Като цяло двата класа сме много сплотени. Никой не се кара с никой. Опитахме да приобщим и "В" клас, но те сами си се отдръпнаха. Добре айде ще се видим след малко. До после. Казах и отидох да търся Ема.
Г.Т.Н Шон
Вече бях влезнал в час, когато на вратата с почука и влезе най сладкото и красиво момиче,което съм виждал досега. Зачудих се дали не сънувам. Ощипах се и не не сънувах. Господин Джеферсън и каза да си избере място. Имаше две свободни. Едното беше до мен а другото зад Колтън и Дилан. Ох дано да седне до мен. Йесс. Тя седна до мен. Почти цял час събирах сили да я заговоря. Най накрая успях. Видях колко добре рисува и ми хрумна да я помоля за помощ с моята рисунка.
ЩЕ прескоча разговора защото е същият.
Г.Т.Н Изи
С Шон си казахме чао и отидох да търся Ема.Най накрая я видях. Къде беше? Извинявай говорех с едно момче от класа ми. Оу наистина колко е сладко? Откъде знаеш, че е сладко? Съдейки по класа ми се съмнявам твоят да е по различен. В моят има само уникални момчета. И в моят. Леко започнахме да пищим. Хей не ни винете ако вие бяхте на наше място и вие щяхте. Какъв ти е следващия час? Физкултура твоят? И моят. Супер хайде да вървим. Отивахме към салона, когато видях Мат и Шон. Момичета навън сме да знаете. Благодаря, че ни казахте. Това ли е приятелката ти? Попита Шон. Аз кимнах и оставих Ема да се представи. Аз съм Ема приятно ми е. Аз съм Шон, а това е Мат. Ъм Мат може да говори и сам знаеш ли? Наистина ли ? Научил си се? Еха...С Ема се засмяхме и Мат и се представи. Приятно ми е аз съм Мат. Ема. Така и така имаме един и същи час нека да вървим заедно. Предложи Шон. Да хайде. Тръгнахме към задния двор.
Г.Т.Н. ЕМА
Е Ема запозна ли се вече с някой от твоя клас?Попита Шон. Ами не. Спокойно класът ти е много як ще се сприятелиш с някого скоро. Но да знаете трудно приемаме нови ученици. Много сме близки затова ни е трудно да допуснем някой нов. Пък и момичетата тук са рядкост. Аз само вдигнах вежди въпросително. В този квартал сме предимно момчета, а ако има някое момиче или е кифла или курва. Аха... стигнахме до задния двор и с Изи отидохме при господина. Здравейте ние сме новите ученички. Ето ви униформите преоблечете се и елате тук. Егати грубия смотльо. Униформата беше тюркоазена тениска с тъмно сини къси панталонки. След 5 минути се върнахме. Стройте се. Извика господина. Сега тъй като сте нови ще ви изпитам за да видя колко сте хилави всъщност. Аз само се намусих и го напсувах умствено. Сигурна съм, че и Изи направи същото. Така първо ще се състезавате с някое момче на тичане 100 метра. После ще играете футбол и накрая ше се боксувате. Колко дълъг е тоя шибан час, че да стигне времето за всички това и чакай боксуване ли?!?! С Изи едновременно повторихме бокс ли? Господина само ни изгледа злобно и каза, че ще се боксуваме с някое момче. И дотук бях с рекорда ми откакто съм се родила да не чупя кости....
Лукас ти ще си срещу Ема. А Дилан ти срещу Изабел. Изи го погледна изпепеляващо много мрази да я наричат по цяло име. Хайде първи са Ема и Лукас. Така 100 метра спринт без блъзкане и всякакви такива от тоя сорт. Ние кимнахме и се приготвихме. Внимавай да не си развалиш маникюра. А ти прическата манекенчо. Той само ми се усмихна и извърна глава. Господина наду свирката и ние стартирахме. Беше доста успорвано все бяхме на пръст разстояние един от друг наближихме финалната права и той беше китка пред мен затова се плъзнах по напред и финиширах първа. Е по точно крака ми, но това е подробност. Ема печели обяви господина. Изправих се и започнах да си възтановявам дишането. Момчето с което се състезавах и на което не му помнех името ме приближи. Дали не беше нещо с М...като Мукас...или Сукас....абе все тая. Добро състезание поздравления. Благодаря. Той ми подаде ръката си и аз моята и се здрависахме. Аз съм Лукас. Оу значи е било Лукас...
Приятно ми е аз съм Ема. Е Ема съшо така добра затапка. Благодаря. Впрочем от това за маникюра не си личеше много да ти симпатизирам а? Не просто те тествах. Тук няма много момичета,а има ли са или кифли или курви. Исках да проверя. И какво се оказа. Не си като повечето момичета. Не думай Шерлок. Той се засмя.
Г.Т.Н Лукас
При нейния коментар се засмях леко. Тя ми харесва. Не е типично момиче. Пък и приятелката и не е лоша също. Ще видим.
Г.Т.Н Ема
Следващи са Изабел и Дилан. Господина свирна и те тръгнаха. Изи го водеше с около една ръка разстояние. Неочаквано той е висок също толкова колкото нея само, че с два пъти повече мускули. Той беше със светло кестенява коса и май кафяви очи? Не виждах от тук. И естествено Изи финишира първа. Отидох и и дадох пет. Не се възгордявайте момичета. Хайде сега футбол. Адам ти си единият капитан Шон ти другият. Избирайте. Адам ти си пръв. Ема. Изненадох се, че ме избра и то първа. Адам беше много сладък. С рижава коса и лунички. Шон избра Изи, Крисчън, Мат, Дилан, Хайес, Карър, и Дейвид.
А Адам избра Брент, Бени, Пол, двама Дилан единия беше доузат другия О'браян. И Кайл. Добре започвайте да играете. Първият който вкара гол печели. Първи взеха топката отбора на Изи. Беше в Крисчън. Аз отидох до Крис и успях да му взема топката. След това я подадох на Адам и той се запъти към тяхната врата. Крисчън и Шон го приклещиха и аз му направих знак да ми вдигне топката за да я вкарам с глава. Той го направи и аз вкарах. Чакай малко аз....аз....ВКАРАХ!!! УХУУУ.
Момчетата също се зарадваха и Лукас дойде при мен. Браво мъник. ХЕЙ...не съм толкова ниска. Глава под мен си. От теб. От всички в класа! Е сега...подробности....казах аз засмивайки се. Браво за гола. Мерси. Видях, че някакво МНОГО красиво момче идва към Лукас. Хей брат. Ооо Крис. Как сме. И направиха братския поздрав(не го наричам само аз така нали?) Здрасти аз съм Крис. Ема. Приятно ми е. И на мен. Браво за гола. Трябва да се пробваш за футболния отбор. Може. Как попаднахте тук с приятелката ти? Дълга история ще ви разказвам друг път. Ред е на боксуване Крис ти си с Ема. Пол ти си с Изабел. Първи са Ема и Крис. Господине тя е момиче. Няма да ударя момиче. Добре двойка тогава. Крис споко. Пък и откъде си сигурен, че ще успееш да ме удариш? Просто съм. Нека да изпробваме тази твоя грешна теория. О добре тогава. Приготвихме се и чухме свирката. Дясната ми ръка беше гарда ми, а лявата готова да удря. Крис беше направил същото само, че беше сменил ръцете. Аз замахнах, но той се наведе. Той се опита да ме удари, но аз го избегнах. След това пак се опита да ме удари, но му хванах ръката и му я извих зад гърба карайки го да падне на колене. Господина започна да брои 1,2,3 и аз спечелих. Крис се вдигна задъхан. Еха браво. Аз му се усмихнах и му стиснах ръка. Господина побесня, защото дойде до Крис и започна да му вика в лицето. Как може момиче да те бие? Ти си позор за това училище! Нещастник такъв! А не вече това ми беше достатъчно. Ей! Я престани. НЯМАШ НИКАКВО ПРАВО ДА МУ ГОВОРИШ ТАКА! А КОЙ НЕ Е ПОЗОР Я КАЖИ? ТИ КОЙТО СИ СТАНАЛ УЧИТЕЛ ПО ФИЗКУЛТУРА И СИ ИЗКАРВАШ ГНЕВА НА ДЕЦАТА ЛИ? ТИ СИ НЕЩАСТНИКЪТ В СЛУЧАЯ. ГАДНО КОПЕЛЕ!! ПЪК И ТОВА НЕ Е СПОРТНО УЧИЛИЩЕ ЗА БОГА! МЛЪКВАЙ ПИКЛО. ЩЕ ДОЙДЕШ С МЕН ПРИ ДИРЕКТОРА СЛЕД ЧАСА. Ок няма проблем. Всички изглеждаха шокирани. Аз отидох до нещата си да си взема вода. От всичкото крещене устата ми пресъхна. Сложих си слушалките и се сгуших. Спокойно не плачех просто ме заболя главата. По едно време усетих някой да ме тупа по рамото. Беше Крис... и всички останали момчета. Махнах си слушалките и се изправих. Добре ли си? Пита ме Крис. Да споко просто ме заболя главата. Благодаря, че ме защити. За нищо. Той нямаше право да ти говори така. Не съм сигурен дали ли много смела или много глупава. Обади се едно рижаво момче с лунички. Леко се засмях. По малко и от двете. Аз съм Адам. Ема. След това всички си казаха имената. Добре може да ми отнеме време да ги запомня. Всички се засмяха леко. Междодругото Том, Бени имате много яки акценти. Пол, Изабел идвайте тук. Те отидоха и се приготвиха. Е Пол поне се....Изи си играеше нервно с ръцете. Тъпака свирна и Изи се стресна и тогава стана гадно.... Пол замахна и я удари с юмрук в лицето, след което падна и си цапна главата. Аз веднага се затичах при нея. Боже Изи добре ли си? Добре ли ти иглеждам? Каза тя през смях. Кой идиот се смее след като го удариха и си удари главата. Оу...сега ми се изясни от удара с главата ти е. Хайде да те заведем до сестрата. Вдигнах я и и обвих едната ръка около врата ми за да я поддържам. Няма да ходиш никъде и тя е добре. Обърнах се и видях побеснял тъпак тоест учителя си. ЛУД ЛИ СИ? И ЩЕ ХОДЯ ТЯ МИ Е ПРИЯТЕЛКА! ХАЙДЕ ПРОБВАЙ СЕ ДА МЕ СПРЕШ. Ти ще дойдеш с мем при директора. Няма да е нужно. Всички се обърнахме и видяхме господин директорът да стой там. Джеферсън УВОЛНЕН СИ! Но сър...аз... Ти какво? Как можеш така да се държиш с децата особено с момичета. Не мога да повярвам. Утре си събери нещата. Джеферсън си тръгна бесен. Съжалявам деца добре ли сте? Предимно. Изи трябва да отиде до сестрата. Добре хайде. С директора заведохме Изи до сестрата и тя ни каза да изчакаме отвън. Много смела постъпка да му се разкрещиш така. Откъде тази смелост? Не знам наистина. Ще се обадя на родителите и на двете ви да ви похваля. Моля ви недейте да се обаждате на мойте. Защо? Просто много често се карат и ...точно сега не им е до нищо свързано с мен. Добре. Изи излезе и ние млъкнахме. Е как си? Нищо ми няма. Може да имам леко главоболие до края на деня. Това е добре. Момичета трябва да влизате в час. Оо да вярно. А какъв час имаме? Казахме едновременно. и двете имате музика. ЙЕС . Айде отивайте. Ние се запътихме, но по едно време се обърнахме, защото не знаехме къде е стаята. Директорът ни видя и каза надолу по коридора в ляво. Благодаря. Влязохме и поздравихме господина ни. Здравейте момичета. Знам, че сте били с директора затова няма да ви пиша закъснения. Седнете. И да се представя аз съм господин Георгиев. Само да ми кажете коя от вас е Ема и коя Изи? Е вече със сигурност Изи го уважа. Аз съм Ема ,а аз Изи. Изи седна до Пол а аз седнах до Логан.
Г.Т.Н. Изи
Седнах до Пол и той веднага започна да се извинява и да ме пита как съм. Добре съм спокойно и няма проблем знам, че не е нарочно. Сигурна ли си? Не ми се сърдиш нали? Естествено, че не . Споко. Той се усмихна и си говорихме целия час. А останалата част от деня мина бързо и неусетно.......

Кой Би Помислил?Where stories live. Discover now