Няма да се откажеш, нали любов гадна?

13 1 0
                                    

Г.Т.Н Ема
Събудих се и видях, че Адам не е в леглото си. Станах и отидох в банята. Сресах се, измих си зъбите и лицето и облякох едни къси панталонки с тениска. Слязох долу и веднага помирисах миризмата на палачинки. Отидох в кухнята и видях Адам и Шон да правят палачинки. Те бяха с гръб към мен затова се промъкнах до Адам и обвих ръцете си около кръста му. Той си обърна главата и се усмихна като ме видя. Добро утро поспаланке. Добро утро. И не съм поспаланка само 2 часа е. Само?! Еха..аз се засмях и отидох да видя другите момчетата. Добро утро момчета. Добро да е. Какво правите ? Играем на Ps4. Оу винаги съм искала да се науча. В момента играеха двамата Джак. Ела ако искаш. Предложи ми Джонсън. Аз отидох до него и той си разкрачи краката така, че мога да седна в него. Той обви краката си около мойте и ми хвана ръцете за да ми покаже как да държа контролера. Започна да ми обяснява преди да започне играта, но аз реших да си пробвам късмета и почнах да играя как ми падне. Незнайно как бих. Ухуу. Най-добрата бейби! Момчетата се засмяха и ме поздравиха. Мен ако питаш късмета на начинаещия. Каза Джонсън държейки ме през кръста. Сигурен? Мхх. Мога да те бия във всичко. Да бе да. Аз станах и казах ти гониш. Той стана и започна да ме гони из къщата. Аз се скрих в килера надявайки се, че там няма да търси. По едно време вратата се отвори и лампата светна. Знаеш ли не се криеш добре. Мхм да бе да. По скоро бих казала късмета на начинаещия. Той се усмихна и се доближи до мен. Аз се опрях в стената и Джонсън се наведе и ме.....ЦЕЛУНА!! Бях супер изненадана, но целунах обратно и сложих ръцете си на врата му. Той ми направи знак да скоча и аз го направих позволявайки му да ми хване краката. Усетих как езикът му иска достъп в устата ми. За момент се поколебах, но той ме хвана за дупето силно и охнах, което му позволи да си вкара езикът в устата ми. Езиците ни се бориха за доминация и не след дълго неговият спечели. Изучаваше устата ми, когато Адам ни викна от кухнята. Ах тази тъпа любов май няма да се откаже...
Г.Т.Н Изи
Събудих се и видях, че Шон не е в леглото. Странно...Станах и отидох в банята. Измих се, оправих си косата и реших да стоя по пижама. Слязох долу и помирисах палачинкии...няма да ядеш нали знаеш? Ама защо не? Защото си на диета! Като станеш достатъчно слаба тогава. Сега излишни калории не ти трябват. Аз въздъхнах и продължих към кухнята. Видях Ема да седи до Джонсън, а Шон ми беше запазил място. Забелязах обаче, че Ема се е зачервила. Чудно какво ли е правила? Е ще разбера после. Отидох и седнах до Шон. Той стана и ми сложи чиния с две палачинки. Аз я бутнах и Ема ме изгледа странно. Не съм гладна. Момчета викайте лекар. Ъъ..защо? Тя не иска да яде!! И то ПАЛАЧИНКИ!!! Ама просто не съм гладна. ИЗАБЕЛ ВАЛЕНТЕ ФУЕНТОС НЕ СЪМ ТЕ ВИЖДАЛА ДА ЯДЕЖ ОТ ТРИ ДНИ! СЕГА СЯДАШ И ЯДЕШ ПРЕД МЕНЕ И ДВЕТЕ ПАЛАЧИНКИ РАЗБРА ЛИ! Тя видимо се стресна, защото кимна и започна да яде. Така е по добре. Продължихме да ядем и да си говорим и деня мина неусетно...
Г.Т.Н Шон и Адам
С Шон се събудихме по рано от момичетата, но не искахме да ги будим. Изглеждаха толкова сладки докато спят и толкова спокойни...не можехме да им отнемем това. Затова решихме да им направим закуска. Слязохме долу и другите вече бяха станали. Добро утро хора. Добро да е. Къде са Ема и Изи? Още спят. Не искахме да ги будим. Аха ясно...
С Шон отидохме и започнахме да правим палачинки.
Г.Т.Н Джак Джонсън
Когато Адам и Шон слязоха ми стана гадно. Аз исках да спя при Ема. Не е честно. Адам знае, че съм влюбен в нея. Само той. Както и да е... с Гилински решихме да играем на Ps4. По едно време дойде Ема. Тя каза, че иска да се научи да играе и се възползвах от този шанс. Казах и да седне в мен за да и покажа как се играе. Тя седна и пеперудите в стомаха ми се събудиха. Започнах да и обяснявам, но тя реши да ми бие игнор и да играе както и падне. Незнайно как тя би. Реших малко да я подразня, като и казах, че това е просто късмет. Тя каза, че може да бие във всичко и аз само повдигнах вежда въпросително. Тя стана и каза, че аз гоня. Започнахме да се гоним из къщата, но я изгубих. След това се сетих, че може да се е скрила в килера. И...ДЖАКПОТ. Знаеш ли не те бива в криеното. Така ли? Аз пък мисля, че е късметът на начинаещият. Казах си сега или никога и се наведох и я целунах. Тя се изненада, но върна целувката, което пък мен ме изненада. Направих и знак да скочи и да я хвана за краката. Тя скочи и аз я хванах опирайки я внимателно до стената. Реших да си пробвам късмета и се опитах да направя френска целувка. Тя се поколеба, но аз я хванах за дупето и използвах този шанс. Езиците ни се бориха за доминация и естествено моя спечели. Но ми харесва, че до последно не се отказа. И...естествено всичко хубаво си има край, защото Адам ни викна. Слава богу от кухнята. Свалих я и двамата бяхме червени. Тя само ми се усмихна и тръгна към кухнята.....

Кой Би Помислил?Where stories live. Discover now