Екскурзия:Началото

7 0 0
                                    

Г.Т.Н Ема
Оправих си багажа и легнах да спя. Момчетата отидоха до тях да си вземат нещата и щяха да спят у тях, а Изи отиде при Шон. Техните били на почивка и...сега затова съм сама.
•°• 6 часа по-късно •°•
Алармата ми звънна беше 4:30. Оф трябваше да ставам. Станах, оправих се, взех си багажа и тръгнах към училище. В 5:15 бях там, а те ни викаха в 5:40. Все още никой не беше дошъл затова седнах и си пуснах музика. В 5:35 видях всички да тичат натук забързано. Какво става? Защо тичате? Успахме се. Аха... Кой са тези деца? Не знам сигурно са за друга екскурзия. Точно тогава видях класната. Госпожо кой са тези деца? Не ни стигаше бройката затова ще пътуваме с още едно училище. А защо не ни казахте?! Не съм ли? Опа. Аз само я изгледах и всички се качихме да си изберем места. Седнахме по назад. Лукас, Джоуи, Хайес, Рос и Брент седнаха на петте задни седалки, а аз седнах на предоследните с Адам и Изи срещу нас със Шон. Останалите седнаха пред нас. Говорихме си и аз и Изи се бяхме облегнали на Шон и Адам. Не знам, но със сигурност ше е интересно с другото училище. Пък и забелязахте ли, че има също две момичета? Попита Изи. Не. С вас няма как да забележим други момичета. Каза Шон и след това се целунаха. Блее. Щях да повърна. Ей водната кула я дай малко вода! Не си ли взе ма? Нали съм с теб. Колко литра имаш в раницата? 5. Толкова малко? В единият от саковете има още 10. А добре, че се притесних. Не викай няма целият рейс да ни слуша. Сложихме си слушалките и с Изи заспахме...
Г.Т.Н Момчетата
Не мога да повярвам, че Изи е моя. Да браво. Защо и ти не действаш Адам? Попита Хайес. Не знам. Не мисля, че сега е подходящия момент. А часът по физкултура беше най-добрият момент,а? Трябва ти да си направиш момента подходящ. Ще вида или сега на екскурзията ще стане или след нея. Дано само да не поискат да се сближат с тези момчета. Е брат. Какво сега нямат право да говорят с други момчета ли? Ако е така и ние не трябва да говорим с момичета! Е не ама... Автобусът спря и госпожата каза, че слизаме за почивка. Аз се наведох и целунах Ема по челото и я погалих по бузата. Шон последва примера ми. Ей красавице ставай. Тя се усмихна, разтегна и стана. Бяхме последните слизащи от авобуса, но преди да слезе ме целуна по бузата. Защо беше това? За прекрасното събуждане. Каза Ема и ми намигна. Аз се усмихнах и слязох.
Г.Т.Н Ема и Изи
Мисля, че и Адам ще действа скоро. Мх? Видях как те събуди. Беше много сладко. Айде до тоалетна моля те. Ок айде. Отидохме до тоалетна и си взехме нещо за ядене. Дори и Изи. Започнала е да се подобрява. Радвам се. След 30 минути се върнахме в автобуса. Хора защо не се запознаем с другите? Ами не знам. Айде. Аз и Изи отидохме при другите момчета. Те седяха по-напред. Хей искате ли да седнете по-назад при нас? Тамън ще се запознаем. Защо не. Аз съм Ема междодругото, а това е Изи. Приятно ни е. Аз съм Методи обади се едно момче с кестенява коса и тъмно кафеви очи. До него беше едно русо със сини очи момче, което се представи като Николай. После едно момче с перчем и зелени очи се представи като Симеон. Аз съм Велимир това е Мартин. А момичетата отпред? Те спят. Аха. Иначе това са Клоуи и Виктория. Елате назад. Те дойдоха и се запознаха с момчетата. Говорихме си и се забавлявахме. По едно време момичетата се събудиха и се запознахме, но не дойдоха при нас.
•°•10 часа по-късно•°•
Разгелеее. Пристигнахме. Слязохме и с Изи щяхме да умрем ако скоро време не отидохме до тоалетна, но първо трябвало да ни разпределят. Мама им... Взехме си саковете и чакахме да ни кажат с кой сме в стая. Крис, Брент, Лукас вие сте в 314. Оливър, Мат, Джеймс вие сте в 214. Бени и двамата Дилан вие сте в 516. Джонсън, Каспар и Рос вие сте в 421. Хайес, Картър и Никола вие сте в 430. Наш, Симеон и Коди вие сте 402. Картър и Камерън и Джоуи вие сте в 517. Естествено всички ше се изредат докато ни кажат на нас в коя стая сме...
Виктория и Клоуи вие сте в 630. Методи, Велимир и Мартин вие сте в 418. И накрая Шон, Адам, Ема и Изабел вие сте в 420. Разгеле с Изи взехме ключа и се затичахме до 4 етаж с по два сака в ръка и отидохме до тоалетна!!!! АЛЕЛУЯЯ! Оправихме си необходимият багаж, който беше малко, защото в този хотел щяхме да останем само една вечер, но...Имаше две големи легла и с Изи се разбрахме ние двете с нея на едното и Шон и Адам на другото. Слязохме да видим другите. Николай и Симеон си бяха оставили куфарите за да помагат на Виктория и Клоуи. Вече ми заприличват доста на кифли. Ъм момчета, а вашия багаж? Еми....Ние с Изи отидохме и им взехме куфарите и ги качихме в техните стаи. Благодаря, но не трябваше ли ние да ви помогнем не вие на нас? Кот такоа...Междодругото вие сте до нас нали знаете? Ние сме в 420. И ако ще пием трябва да се разберем къде и кога? Клоуи и Виктория ще искат ли? Не те си падат малко снобки. Еми ако искат да дойдат. Ние сме взели алкохол. И ние имаме. Еми донесете го. Ок. Чакай, а някой от ваще пуши ли? Цигари ли? Не. Не не пушат само аз. Сериозно? Мх. Ние сме взели искаш ли? Да, но не им споменавай нищо на тях. Ок. Айде аз ще ходя да се разбера с другите. Отидох при момчетата и топно тогава ни викнаха на вечеря. Седнахме на масата и започнахме да се разбираме. Добре аре да пием в наща стая? Предложих аз. Добре. Ще крием алкохола при Крис, Брент и Лукас. Те са любимци на класната и тя няма да търси при тях. А ако нещо стане ще се приберем по стайте и ще се съберем пак след половин един час. Ок. Значи сега е 10. В колко да викнем останалите? Ми в 12? Ок. Аз отидох и казах на другите. Ема ще дойдеш ли с мен до стаята? Добре. С Изи се качихме и влязохме в стаята. Ема имаш ли трева? По-тихо бе тъпак! Някой може да ни чуе! И не защо? Ами много искам да пробвам! Сериозно? Да. Методи и другите имат ако толкова искаш. Може ли? Ще им кажа и сигурно ще може, Но! Трябва да ядеш преди това, защото може да ти падне кръвното и да припаднеш и ако ше пиеш много внимавай да не прекалиш, защото ще ти стане МЕГА лошо. Повярвай правила съм го, че даже и след тов нарочно повръщах за да мога да си затворя очите. Добре. Сега отиваме и ще вечеряш като хората. Разбра ли? Да. Слязохме долу и Изи си взе чиния и я напълни с разни работи. Не вярвах, че ще ги изяде, но след 5 минути БАМ! Нямаше нищо в чинията. Еха май си била гладна. Тя само ми се усмихна. Свтршихме да вечеряме и всички се качихме по стайте си. След малко Методи чукна на вратата и му казахме да влезе. Ема искаш ли да дойдеш при нас? Може що не. Може ли и Изи да дойде? Да няма проблем. Добре, че Шон и Адам бяха заспали. Излязохме тихо и отидохме в тяхната стая. Как я убеди? Не съм тя сама поиска. Оу браво. Най-накрая се присъедини към тъмната страна. Имаме курабийки. И Симеон подаде на Изи чиния с курабийки от, който Изи с радост си взе. Някой тук може ли да свива? Дай аз мога. Те ми дадоха граиндера, листчетата и картончетата за свиване на цигари и самата трева. Стрих я и я изсипах върху един лист, след това взех един картон и го навих и го поставих в листчето за свиване накрая. Взех тревата и я изсипах в листчето и свих една перфектна цигара. Еха браво. Благодаря. След това извадих една запалка и запалих джоинта. Вдишах дима и го задържах в устата си, но не го глътнах и след около 15 секунди го изкарах и подадох на Изи. Не го пуши като обикновенна цигара. Първо си дръпни и вдишай млко въздух, после го задръж малко и тогава го изпусни. Тя го направи и го подаде на Методи. И така кръгът започна да се върти. Цигарата свърши и беше 11:45. Е напуши ли се? Мисля, че да. Я ела да ти видя очите. Загледах и очите и слава богу не бяха червени. Добре. Внимавай как се държиш да не ни издадеш! Едно е да ни хванат с алкохол друго с трева. Ок. Усетих телефона ми да вибрира и беше Адам. Хей Адам. Ема къде сте? Споко бе при Методи и другите сме. Тамън щяхме да се качваме.
Г.Т.Н Изи
Ема сви цигарата и я запали. Дръпна си и после ми я даде като ми каза как да си дръпвам. Дръпнах си и не беше толкова зле. Цигарата се въртеше в кръг и накрая всички се напушихме. Беше невероятно... Много ме кефи. Нищо чудно, че и на Ема и харесва.
Г.Т.Н Ема
Качихме се в наща стая с Методи и останалите. Другите вече бяха там с алкохола. Добре кой какво ше пие? Попита Адам. Аз ще пия водка. Чиста? Мх. Смело. Аз само му се усмихнах като ми подаде чашата. Изи каза, че ще пие бърбън. Адм и Шон пиха Ром. Другите си сипаха също някакъв алкохол и започнахме да си говорим и да се смеем. Беше много забавно.
•°•4 часа по-късно•°•
Мисля, че това ми е достатъчно. Казах си аз на себе си, като оставих 5 си празна чаша от водка. Определено ми беше лошо. Не много, но сравнително. А Изи като я гледам....Взех и чашата от ръката и я оставих. Ей ккаккво пппраавишш? Завлякох я с мен в банята. Абе човек! Казах ти да не прекаляваш! Ама азз нее съмм. Само малко. Може би... Лошо ли ти е? Не. Добре това поне е добре. Излязохме с Изи от банята и видяхме, че всички си тръгват. Хей какво става? Нищо прости вече се уморихме пък и мисля, че ни е достатъчно. Ок лека. Лека. Останахме само аз, Изи, Шон и Адам. Почистихме бъркотията и легнахме. Аз при Изи и те двамата. Почти унесена Адам и Шон ме събудиха. Спри да мърдаш! Ти стига си ме ръгал с корема си! Оу съжалявам, че ДИШАМ! ЪРГХ. Я МЛЪКАЙТЕ. Шон разкарай се и отивай при Изи аз ще спя при Адам. Добре. Легнах до Адам и той обви ръката си около кръста ми. Да така е по-добре.
Г.Т.Н Адам
С Шон имахме план да спим с Ема и Изи на едно легло без да ги питаме. Ще се "скараме" точно, когато са заспали и ще ги събудим те или по-скоро Ема ще се ядоса и ще дойде при мен за да спи спокойно. И проработи....

Кой Би Помислил?Where stories live. Discover now