Черната Гора

5 0 0
                                    

Г.Т.Н Ема
Събрах си нещата и с Изи отидохме до автобуса. Качихме се и тръгнахме към местата си, когато Шон и Адам ни изивикаха. Хей! Момичета елате седнете при нас. Сигурни ли сте? Все пак пътят е кратък! Казах аз с най-кифленския глас! Те само се засмяха. Да сигурни сме. Добре. Седнахме при тях. Аз реших да си сложа слушалките. Не ми се говореше с Адам.
Г.Т.Н Изи
Седнах до Шон и последва неловко мълчание. Виж Изи, съжалявам. Бях идиот. Защо го казваш в минало време? Аз мисля, че си е доста сегашно време. Права си! Аз съм идиот, който много съжалява. Хубаво. Прощавам ти, но внимавай да не се повтаря. Няма повярвай. След това се целунахме
Г.Т.Н Ема
По едно време Адам ми дръпна слушалката. Хей! Ема моля те искам да поговорим. Говори де. Кой те спира? Съжалявам. Ама за какво се извиняваш? Ами ами...за Клоуи и Виктория. Първо не можеш да се извиниш за тяхното държание. Второ аз не мога да ти казвам какво да правиш. Така, че няма за какво да ми се извиняваш. Сигурна? Мх. Все пак не е като да сме гаджета като Шон и Изи. Да...
Значи всичко е ок между нас? Кога не е било? Знаеш ли това е малко дразнещо. Каза той приближавайки се към мен. Кое? Попитах приближавайки се още повече. Вече бяхме на сантиметри един от друг. Да се правиш на глупава при положение, че знам колко си умна. Аз да се правя? Мх. И двамата не издържахме и се целунахме. След като се отдръпнахме и двамата бяхме като заклани. След това аз си сложих слушалките и се облегнах. Беше неудобно, но не можех да се облегна на него след това...
Той ме дръпна за рамената и ме сложи така, че да лежа на него. Махнах си слушалката. Така не е ли по-добре? Малко. Той ми се усмихна и аз пак си сложих слушалката. Преди да се усетя стигнахме. Бяхме пред една уникални красива черна гора. Бях чела за нея. Екскурзоводката ни разказа за нея. Разгледахме я и си тръгнахме, но не и преди да се позабавляваме малко. С Изи се снимахме, бихме се с листа и се смяхме като за последно. След това изненадохме момчетата с листа по главата и те тръгнаха да ни гонят за да ни го върнат. Адам ме настигна и ме хвана през кръста и ме спря. След това видях Шон да носи "насила" Изи до нас. Тя нещо се опитваше да рита и да се освободи ама така се опитваше както аз се опитвах да не ям вредна храна. Имам дежавю. Защо ли?! Хей айде да се снимаме. Айде. Аз си извадих телефона и помолих Изи да ни снима. Аз целунах Адам по бузата и тя ни направи снимка. После тя с Шон. Той я вдигна в булченски стил и я целуна и да....
С другите момчета също се снимахме. С Изи изтезавахме Наш и Джонсън да ни возят на конче. Но после видяхме, че от другото училище не са мръднали от пейката откакто дойдохме. Взехме листа и ги изненадохме. Включително Клоуи и Виктория. Момчетата ни гонеха насам натам, но аз спрях като видях, че Клоуи и Виктория са разтроени. Хей какво има? Нищо освен това, че ми съсипа дизайнерските дрехи и прическите. Това са листа. Нищо не са ти направили. Изтупай се просто. Няма да ми казваш какво да правя! Аре стига се заяжда. Защо? Ще вземеш да ме набиеш ли? Не. Ще ме затворят за тормоз над животни. Ей кучко! Какво бе курво!? Нямаш право да ми говориш така. Е как иначе да ти говоря? Ти като си нещастна курва...аз какво да направя. Да не съм ти аз виновна? Яд те е само, защото Адам харесва мен не теб. И не можеш да го преодолееш. Е не вече прекали! Аз и скочих, но Наш ме хвана. Пусни ме! Искам само малко да я ударя в лицето. Повярвай няма да и личи! Той ме заведе по далеч и ме пусна. Защо ме спря? Не си заслужаваше. За мен си! Пък и знаеш, че не е вярно! Кое? За Адам. Ама аз не и скочих за това. Да бе. А за кое? Ами за....
Спести си лъжата. Знам, че си влюбена в Адам. И той е влюбен в теб. Как всички могат да го видят само вие не?! Защото само ние не сме слепи. Или по точно обратното само ВИЕ сте слепи. Щом казваш. Върнахме се при другите слушахме малко някакви факти за гората и тръгнахме за хотела.

Кой Би Помислил?Where stories live. Discover now