Г.Т.Н Изи
Стреснах се от Ема и започнах да ям. Леле беше толкова вкусно...,но не мога да се понасям сега, като ги изядох. Извинете ей сега се връщам. Казах и станах от масата. Отидох в банята и се надвесих над тоалетната. Бръкнах с два пръста в гърлото си и палачинките напуснаха корема ми. Когато реших, че корема ми е абсолютно празен се изправих. Пуснах водата, измих си зъбите и си избърсах сълзите. Ох защо си причинявам това?!
Г.Т.Н Ема
Изи отиде то тоалетната и се сетих, че исках да си взема дрехи от апартамента ми. Хей хора искам да си взема нещо от старият ми апартамент някой ще дойде ли с мен? Аз. Казаха Джеймс и Оливър. Добре обличайте се. Аз също отивам да се оправям. Оу значи имаме време. Нямате. Та аз се оправям по-бързо от някой от вас. Да бе. Айде да засечем. Добре, но се приготви да загубиш. Щом казваш...
Лукас засичай. Добре давайте. Аз бързо изтичах до стаята си, взех си на бърз душ. Взех къси светло сини панталонки, сива тениска и си сложих пудра и спирала. Обух си маратонките и слязох долу. Е колко? Всички бяха със зяпнали очи. Колко...? 4,57 минути. Е...можех и по-добре. Джеймс и Оливър слязоха. 6,39 минути момчета. Ха! Бих ви!!! Поздравления...мъник. По принцип не харесвам, когато ме наричат така, но не знам...кефи ме, че имат прякори за мен и Изи. Не знам просто ми стопля сърцето. Айде да тръгваме. Айде. Тръгнахме и след 15 минути бяхме пред нас. Извадих си ключа, но беше отключено. Странно...последният път, когато бях тук заключих. Мога да се закълна в това. Еми...шанс. Влязох и се запътих към стаята ми, когато чух, че телевизора работи. Отидох в хола и видях нещо или по-скоро някой, когото не мислех, че някога ще видя отново. Мамо, татко?? Те се обърнаха към мен и майка ми дойде и ме прегърна. Ама ...какво по....Липсваше ни скъпа! Скъпа?! Как си? Ами...дпбре предполагам. Къде беше? Не беше вкъщи, когато си дойдохме. Напротив бях. Тогава бях в Изи с момчетата. Джеймс и Оливър бяха плътно зад гърба ми. Това тук никога не е било и никога няма да бъде мой дом. Довечера се прибираш. Ъм...не не се. Госпожичке не се върнахме за това отношение! Ние сме ти родители и ЩЕ НИ СЛУШАШ! КАКВИ РОДИТЕЛИ БЕ? ТИ НА ТОВА СЕМЕЙСТВО ЛИ МУ ВИКАШ? ВСЯКА ВЕЧЕР ТИ ДА СИ ПИЯНА И ПРИПАДНАЛА НЯКЪДЕ ДОКАТО БАЩА МИ МЕ МАЛТРЕТИРА!!! ИЗИ И МОМЧЕТАТА МИ БЯХА ПОВЕЧЕ СЕМЕЙСТВО ЗА НЯКОЛКО МЕСЕЦА ОТКОЛКОТО ВИЕ ЗА ЦЕЛИЯТ МИ ЖИВОТ! И ВИЕ ВЕЧЕ НЕ СТЕ МИ РОДИТЕЛИ!! НЕ МИ ТРЯБВА ПИЯНИЦА ЗА БАЩА И КУРВА ЗА МАЙКА! И тогав баща ми ми удари шамар. Видях го как посяга отново, но Джеймс го спря, а Оливър ме придърпа към себе си. Да не си посмял да я докоснеш отново. Джеймс го пусна, а аз вече плачех. Оливър ме прегърна и си тръгнахме. Хей добре ли си? Боли ли те? Аз само поклатих глава. Хей спокойно няма да им позволим да те доближат. Наистина ли? Те кимнаха и аз ги прегърнах. Благодаря ви. За нищо. Нали за това са големите братя. Аз им се усмихнах и те ми избърсаха сълзите. Айде да си вземем сладолед. Айде. Отидохме и си взехме сладолед. Прибрахме се и гледах да прикрия бузата си, защото още беше червена от шамара и не исках да притеснявам другите. Влязох с наведена глава и отидох лъм стълбите, но Лукас ме спря. Ще ме погледнеш ли? Ъм не мерси. Той ми взе брадичката и я изправи силно, но не така, че да юе нарани. Какво е станало с бузата ти? Да не са били Джеймс и...Какво?! Не! Напротив те ме спасиха. От ? Родителите ми. Моля? Ама нали си бяха тръгнали? Върнали са се. И какво стана. Ами влязох, видях ги, те ми казаха,че съм им липсвала и, че трябва да се пребера. След това аз избухнах и баща ми ме удари. Оливър ме хвана, а Джеймс се справи с баща ми. Добре отиди се оправи после ще ти сложим лед. Аз кимнах и отидох горе. Започнах да се събличам, но първо реших да направя нещо друго. Взех хероина и го нагрях за да се стопи. Взех една спринцовка и всмуках течността. Взех един колан и си го вързах малко над вената на лакътя. Чела съм, че има по добър ефект ако си го инжектираш.
Г.Т.Н Лукас
Пратох Ема в стаята и за да се оправи. Отидох в кухнята където Оливър си слагаше лед на кокълчетата. Хей. Здрасти. Вие добре ли сте? Да, а Ема? Пратих я горе да се оправи, но не изглеждаше доста стресирана. И аз бих ако родителите ми, който са ме малтретирали се върнат след като са ме изоставили. Имаш право. След това чухме да падат торби. Обърнах се и видях Адам и Роби. Те бяха до магазина да пазаруват. Моляяя?! Родителите на Ема са били тук? Не тук. В нейният апартамент. И какво стана? Разказах им и на двамата и Адам веднага изтича горе да види Ема.
Г.Т.Н Ема
Ох почувствах се добре, но и много замаяна. Май прекалих с дозата...Някак си успях да стана. Махнах колана и скрих спринцовката. Изведнъж ми причерня и това е последното което помня...
Г.Т.Н Адам
След като Лукас ми разказа какво е станало веднага изтичах да я видя. Влязох в стаята и я видях на леглото. Явно е заспала. Взех одеялото и я завих. Но нещо ми грабна окото. На дясната ръка на вената на лакътя мястото беше червено като след инжекция. Странно. Е няма да я будя сега. Ще я питам утре. Дано да е учила за утре. Имаме много важни контролни по физика, биология и химия. 60% от оценката...
ESTÁS LEYENDO
Кой Би Помислил?
Novela JuvenilВ тази история се разказва за 2 най-приятелки Изабел (Изи) и Ема (Ем), който ги изключват от тяхното училище заради шега с директора. Родителите на Изи отсъстват доста често тя едва ги вижда, а тези на Ема се карат абсолютно всяка вечер. Но само две...