Заместникът И Неочаквана Среща

8 0 0
                                    

Г.Т.Н Ема
Оу това е много мило, но кой сте вие? Видях как очите момчетата се насълзяват и половината пребледняха. Изи май щеше да получи сърдечен удар...ХАХАХА!! Започнах да се смея като идиот и след 3 минути смях като все едно съм излязла от лудницата се успокоих. Избърсах си сълзите от смях и всички ме гледаха все едно съм луда. Да ссси бяхте видели лицата! Ти си се шегувала? И ни помниш? Да. Тогава Изи стана взе една възглавница и започна да ме удря и псува. КУЧКА, НЕЩАСТНА, МРЪСНА ОВЦА, ПРОСТА! КАК МОЖА ? ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО МЕ СТРЕСНА БЕ ИДИОТ СМОТАН! Ето сега вече сме квит. Лицето и беше по червено от домат, когато докторът влезе и тя бързо се върна в леглото си. Говори там някви неща, прегледа ни и каза, че освен пръстите сме добре и до два дена ще ни пуснат. Но каза, че ще ни предпише хапчета, който да взимаме. Даде ги на момчетата и им обясни как да ги използват. Добре момчета дайте ги да ги пребера. Аа не. Ние ще ви ги даваме. Казаха Шон и Адам. Добре...
•°•След 2 дена•°•
Ааа разгеле. Най-накрая си тръгваме оттук...и отиваме на училище. От един ад в друг. Момчетата ни помогнаха да се оправим и тръгнахме към училище. Слава богу, че първият ни час е физика. На другите е химия. Разделихме се и влязохме в стаята. Но вместо да видим нашата любима госпожа, видяхме някакъв сприхав гном. Сядайте! Аз седнах до Наш на предпоследния чин на втората редица. Аз съм госпожа Радева и ще ви преподавам за неопределено време. Защо? Моля не говорете без да вдигате ръка. Вдигнах ръка и тя ме посочи. Защо? Госпожата ви е болна. Супер...Не целях да ме чуе, но...Какво каза ? Нищо. А я не ми минавай с тея номера. Чух те много добре. Тогава защо ме питате какво казах? Я не ми се отваряй. Да не би да ви обидих с мнението си? Беше невъзпитано. Оу трябва да чуете това, което се въздържах да кажа! КРАЙ! На дъската бързо. Аз излязох и тя започна да ме изпитва. Отговарях на всичко, но се запънах на последния въпрос. Звънецът би и Наш ми подаде нещата. Ще ти пиша 3 по милост. МОЛЯ! АБЕ ЕЙ! НЯМАШ ПРАВО. ОТГОВОРИХ НА ВСИЧКО. Не и на последния въпрос. Почервенях от яд и щях да я ударя, но Джонсън ме издърпа навън. Хей успокои се! Аз още не можех да се успокоя, но Джонсън ме ....целуна? Бях много изненадана. Видях след това Адам да е ядосан? Ама защо ние не сме заедно?
Г.Т.Н Изи
Имахме химия и сега щяха да ни връщат контролните. Ох колко ме беше страх. Хич не съм добра по химия. Едвам минавам с тройка, а ако сега не изкарам най-малко 4 ще ме изпитва устно и оттам всичко ше отиде по дяволите...Така Мат, Шон, Изабел....Взех си го и се върнах до Мат. Погледнах и .....2! МАМКА МУ! Ударих чина. Мат ме хвана за раменете и започна да ме успокоява, но не подейства. Видя, че не действа и ме целуна?! Добър е в целувките признавам му го. Спряхме, когато госпожата ни направи забележка. Би звънецът и сега беше голямото. Отидохме при Ема и другите и си оставихме нещата пред салона. Къде искате да ядем? Попита Мат. Все ми е тая аз не съм гладна. Казахме двете с Ема, но тя ме изгледа предупредително. Решихме да отидем до дюнерите. Тръгнахме и вървяхме по улицата, когато някой ни извика. С Ема се обърнахме и видяхме Теодор и Васко. Наши стари добри приятели и съученици. С Ема се затичахме и ги прегърнахме. Въобще не сте се променили. Казах им аз. Вие доста сте се променили. Така е. Потвърди Ема. Само вие ли сте? Да. Ами Митко, Марти, Дени, Яна, Ния, Лили? Марти и Дени са в Англия, но ще се приберат за лятото. Митко тренира в Барселона и даже сега му предложиха място във фътболен отбор. Това е прекрасно! Лили е тук, но не учи. Разчита на техните за пари и осигуровка, но техните закъсаха с фирмата и сега работи в Старбъкс. Яна вече има дете. МОЛЯЯ? Верно ли? Да и няма да повярваш от кой! От кой? От Мони. От Мони?! Мони на Ния? Да. Те са гаджета от 3 години затова с Ния си прекратиха приятелството. А Ния още ли не го е преодоляла? Не. Ти да я видиш колко се е променила. Има татуировки по цялото тяло, цветна коса, пиерсинг на езика и на устната и ...пуши. Ния? Наща Ния? Да. Майко...е това вече не го очаквах. Ами вие? Защо се преместихте? Родителите ни така решиха. Това са ни новите класове. Защо има само момчета? Защото училището е само за момчета. Ема сигурна ли си, че ти не си си избрала училището? Абсолютно. Вие сега кво праите? Не сте ли на училище? Не някой беше подал сигнал за бомба и ни освободиха. Не е честно! А вие какво правите? Еми учим си, живеем си нормално. От момичетата вие най-добре сте се развили. Благодаря. Ох много искам да ги видя и другите. Да и аз. Всяко лято отиваме заедно на море искате ли да дойдете това лято? Би било уникално. Дайте да си разменим номерата. Разменихме си номерата и си казахме чао и тръгнахме. Кой бяха тези? Наши стари приятели. Аха...Много близки изглеждахте с тях. Те ни бяха едни от най-добрите приятели.

Кой Би Помислил?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن