И Оттук Нататък Всичко Се Провали

33 5 1
                                    

Г.Т.Н Изи
Говорихме си на поляната, когато Ема започна да си събира нещата и каза, че трябва да тръгва. След това останахме още малко и си отидохме. Бях пред нас, когато Сам ми писа дали искам да се видим. Аз му казах да и да дойде у нас. След 15 минути той звънна на вратата ми. Отворих му и той ме гушна и ме целуна. Решихме да гледаме филм. Направихме си пуканки , взехме си нещо за пиене и си пуснахме 50 нюанса сиво. Аз се сгуших в него и така докато не дойде една секс сцена. Сам започна да ме целува по врата и се опита да ми свали сутиена, но аз се отдръпнах. Какво по дяволите Сам? Оо стига не се прави, че не го искаш. Ами всъщност не искам. Сам се приближи към мен и ме притисна до стената. Сам спри! САМ! Но той продължи да ме насилва. Продължих да креща и най-накрая той ми удари шамар. Сълзи потекоха от очите ми, но все пак исках да му го върна затова го ритнах там където не трябва момче да се рита. Той се сгъна на топка, но бързо се възстанови и ме удари с юмрук в лицето. Усетих, че кръв потича от носа ми и тогава видях спасението си. Имаше бухалка до мен. Взех я и го ударих по главата. Той припадна и аз веднага изтичах навън към Ема...
Г.Т.Н Ема
Събудих се с ужасна болка в цялото тяло. Отворих очи и видях, че баща ми го няма. Слава богу. Едвам станах и отидох до банята коцукайки. Съблякох си блузата и запопнах да оглеждам насиненото си тяло(снимката по горе). На гърба ми имах голям белег приличащ на сърце. Ирония, а....
Почистих си раните, облякох си голям пуловер и реших да изляза. Не ми се седи в нас. Взех си слушалките и телефона, малко пари и излязох. Разхождах се и видях дилърите на "В" клас. Минах покрай тях и ги чух да казват :Ето го гаджето на Тео. Аз си свалих слушалките и им казах, че вече не съм му гадже. Защо? Ами той ми изневери, аз му ударих шамар и да....Ударила си му шамар? Да. Браво на теб! И ми дадоха пет. Искаш ли малко да си шмръкнеш? Защо не....те ми дадоха и си шмръкнах няколко. Леле това беше невероятно. Почувствах се като в рая. Та дръпнах си още няколко пъти и след това се напуших за затапка. Имате ли още? Защо? Искам да си купя. Ок за колко? 200. Ок, но ще ти ги дадем на части. Добре. Дадоха ми за днес и утре и аз си тръгнах. Тогава ми звънна Изи. Алоо? Ема...моля те ела бързо. Къде си ? Какво е станало? Защо плачеш? Просто ела на площадката до нас. Ок идвам. Затворих и и започнах да тичам до тях слава богу, че бях близо. Стигнах и видях Изи на една пейка да плаче. Отидох до нея и се опитах да я докосна, но тя веднага се отдръпна. Изи аз съм. Какво е станало? Сссаам. Какво е направило това копеле? Да отида да го смачкам. Тя махна ръцете от лицето си и видях следа от шамар, окото и беше синьо лилаво и и течеше кръв. КЪДЕ Е ТОВА КОПЕЛЕ? Нокаутирано на пода у нас. Ама какво точно стана? Изи ми разказа и с бърза крачка тръгнах към тях да пребия тоя простак. Стигнахме, но него го нямаше. Хайде спокойно. Казах на Изи за да я успокоя. Влезнохме и решихме да лягаме. И на двете ни се събра много. Изи заспа почти веднага, но тялото ме болеше толкова много, че просто реших да слушам музика. Към 3 сутринта чух Изи нещо да мрънка. Свалих си слушалките и тя крещеше Не!Спри! И т.н... Аз я разтресох леко, но тя спи като пън. Извиках силно Изи и тя се събуди. Какво....по.........дяволите? Каза сънливо и уплашено тя. Сънува кошмар. Аха...каза тя едва доловимо, защото вече беше почти заспала отново. Стана 6:30 и алармата на Изи звънна. Тя си взе НОВИЯТ IPhone7 и щеше да го хвърли в стената, но аз я спрях. Мм да мисля, че не искаш да правиш така. Тя си разтърка очите и изпищя, защото окото я болеше. Аз се засмях и тя ме напсува. След като вече виждаше нормално и очите и привикнаха със светлината, видя и мойто лице. Какво е станало? А? Ами паднах и се ударих в прозореца. Да бе да. Не ме лъжи. Ама аз не те. Ако щеш ми вярвай. Хубаво ще ми кажеш все някога. Ела да ти оправим лицето. Отидохме в банята, промих и раните и там още някакви неща и тя мойте и аз тръгнах да излизам. Къде отиваш? До нас. Трябва да се оправя и да си взема чантата. Ама не искам да ходя сама до училище. Айде ще ти заема дрехи и ще ползваш мойте учебници. Ок, но пропускаш един съвсемм дребен детайл. В различни класове сме. Ама.....и само едни тъжни очички. Оххххх хубаво. Изчакай ме тук до 20 минути ще се върна. Тя кимна и аз тръгнах. След 10 минути стигнах и слава богу баща ми не ме забеляза. Качих се в стаята ми, взех си бърз душ, измих си зъбите, накъдрих си леко косата, облякох се и се заех с това да си прикрия раните. Ааа нищо не става. Взех си слънчевите очила и тръгнах пак към Изи. Стигнах при нея и тръгнахме към училище. Стигнахме и видях Сам. Веднага отидох до него и го забих в стената. Ударих го в корема и после в лицето. Само да си посмял дори да говориш отново с Изи ще довърша това, което започнах. РАЗБРА ЛИ?! Той кимна и с Изи тръгнахме към стайте си. Аз имах Френски, а Изи биология. Звънецът беше бил и затова закъснях 2 минути. Влязох и всички погледнаха към мен. Аз веднага си наведох главата и се извиних, че закъснях. Няма нищо, сядай. Каза госпожата. Аз се запътих към мястото ми до Фред, но госпожата ме спря и каза да си махна очилата. Аз ги махнах и си седнах.Оливър ме пита какво има и аз казах нищо, но той не ми повярва и ме обърна към него повдигайки ми брадичката. Видя ми окото и ужас се изписа на лицето му. Кой ти причини това? Нека да не говорим за това. Той просто ме гушна и след това целият час не си говорихме.
Г.Т.Н Изи
Не мога да повярвам, че Ема преби Сам. Не, че имам против напротив просто не знам как не я беше страх. Влязох в час. Съжалявам, че закъснението. Няма нищо сядай. Аз седнах до Тейлър и си извадих нещата. Какво е станало? Нищо. Как нищо? Окото ти е синьо. Моля те не сега. Той ме разбра и до края на часа не си говорихме.
Г.Т.Н Ема
Часът свърши и аз гледах да изляза колкото може по бързо. Отидох до стаята на Изи. Видях и отидох до нея. Хей. Хей. Как въобще ти хрумна да направиш това? Кое? Да пребиеш Сам. Няма право да те наранява. Ако някой те нарани аз ще му счупа носа. Изи ми се усмихна и ме гушна. Благодаря.За какво са приятелите иначе. Момчетата дойдоха и ни обградиха. Да ви помогнем с нещо господа...? Питах аз. Да може да ни кажете кой ви причини това. Изи защо ти не започнеш първа? Каза Шон. Ами...ттова е грим. С грим си направила така, че окото ти да изглежда посинено? Амиии...да що не. Шон и половината момчета си сложиха ръка на челото. Но серизно това не беше добро извинение. Ами ти Ема? Попита Крис. Каква лъжа ще ни пробуташ ти? Аз паднах. Да бе да. И как по точно? Ами спънах се и се ударих в прозореца. Аха...щом казваш. Ще закъснеем за час ако ни поразпитате още малко. Те се отдръпнаха и ни направиха място. Това не е краят момичета. Аха...К. Слава богу повече не ни питаха за това. Останалата част от деня мина що годе спокойно. Свърши и последния час и излязохме от стаята. Ще ходим да играем. Ще дойдете ли? Попита Алекс. Аз не много съм уморена. Казах аз. Айде де. Ох добре от мен да мине. Йейй. Аз също ше остана каза Изи. Супер. Вие отивайте аз само ще си оставя нещата в шкафчето. Казах аз. Ок чакаме те. Ок идвам. Те тръгнаха и аз отидох до шкафчето си и си оставих нещата. Излизах от училище, когато някой ме блъсна в стената. Бяха Сам и Тео с още няколко момчета от класа им. Ей малка кучко. Каза Сам удрайки ме в корема. Заради този удар паднах на земята. След това Тео ме хвана за блузата и ме вдигна. Извини се и ще ви оставим на мира. Мечтай си копеле нещастно. След този мой коментар той ме удари в лицето и усетих как ми потича кръв от носа. Ръката ми беше свободна затова му ударих шамар. Това го разгневи още повече и ме удари, като с този удар ми разцепи устната. Внимавай в картинката кучко. След това паднах на земята и сълзи ми потекоха. Станах и си извадих телефона. Набрах първият номер, който ми падна, а това беше Картър. След три позвънявания той ми вдигна. Ало. К-к-картър. Няма да оставам. Н-н-не се чувствам много добре. Ема плачеш ли? Не. Не просто ми е много зле. Ок. Аз му затворих и си отидох в нас. За щастие тате не беше вкъщи. Отидох в стаята си съблякох се и си взех бръснарското ножче. Влязох в душа. Измих се с косата и взех ножчето и започнах на дясната си ръка. Направих няколко и се попувствах толкова облекчена, че дори спрях да плача. Измих си ръката и излязох от банята. Облякох си пижама и легнах да спя. Това е единственото нещо, което искам да правя напоследък. Когато спяя никой не може да ме нарани, обиди, нито аз мога да прецакам нещата както обикновенно. Когато спя съм нищо....
Г.Т.Н Картър
Вече играхме, когато Ема ми звънна. Вдигнах и и звучеше сякаш плачеше. Притесних, но какво можех да направя? Всички много се притесняваме за момичетата. А само да разберем кой им е причинил това мъртъв е....
Кой беше Картър? Попита Шон. Ема каза, че и е станало много зле и няма да остане, но звучеше сякаш плачеше. Утре ще я питаме. Да...

Кой Би Помислил?Where stories live. Discover now