Къде мога да изхвърля това ?

6 0 0
                                    

Г.Т.Н Ема
Не сме си говорили с момчетата от онзи ден. Сега беше последния ден от екскурзията и се разхождахме за последно в Германия. С Изи се боричкахме по улицата и се смеехме. Ох майко колко съм тъпа! Каза Изи. Поне си го признаваш! Абе ей! Опа...
Тръгнах да тичам, защото ме беше страх от Изи. Естествено знаеше, че се шегувам, но ние обичаме да си играем така. Аз тичах напред и бездаискам се блъснах в Дилан. Ох няма ли да престанете да се държите като деца? С Изи спряхме и отидохме до него. Ама чакай малко какъв ти е проблема? Просто ми писна от вас! Откакто дойдохте в класовете ни се държите като деца и държите всичко да се върти около вас! Дори се сърдехте, че Адам и Шон бяха с Виктория и Клоуи! Я ако обичаш! Никой не им се е сърдел и Изи си беше в абсолютното право! ИЗВИНЯВАЙ АКО НЕ ЗНАЕШ, НО ТЕ БЯХА ГАДЖЕТА! И ДА ВИДИШ НЯКОЕ ДРУГО МОМИЧЕ ДА ПРЕГРЪЩА ГАДЖЕТО ТИ МОЖЕ БИ ЩЕ ТЕ РАЗТРОИ. ИЛИ ШОН Е СПЕЦИАЛЕН И МОЖЕ ДА ПРАВИ КАКВОТО СИ ИСКА ТАКА ЛИ? А НА АДАМ НИКОЙ НЕ МУ Е ПРАВИЛ ПРОБЛЕМ! НЕ МИ ВИКАЙ, ЗАЩОТО АКО НЕ БЯХМЕ НИЕ ЩЕШЕ ДА СИ СЕ САМОУБИЛА! ГЛУПОСТИ! АКО НЕ БЯХТЕ ВИЕ НЯМАШЕ ДА СЕ СРЕЩНА С ТЕО И ОТТАМ МНОГО НЕЩА НЯМАШЕ ДА СЕ СЛУЧАТ. КАТО ДА СЕ ДРОГИРАШ ЛИ? Не мога да повярвам. Мислех, че мога да им вярвам, а сега Дилан го обявява пред всички. Май си затвори устата, а? Тогава загубих контрол и му забих шамар с пълна сила. КАК СМЕЕШ? НА НИКОЙ ОТ ТУК НЕ Е РАБОТА ДА ЗНАЕ НЕЩО ЗА МЕН, КОЕТО АЗ НЕ СЪМ ИМ КАЗАЛА. СМЕЯ, ЗАЩОТО НА НИКОЙ НЕ МУ ПУКА ЗА ВАС! ОСОБЕНО НА НАС! ТОГАВА ЗАЩО ВЪОБЩЕ СЕ ЗАПОЗНАХТЕ С НАС? МИСЛЕХМЕ, ЧЕ СТЕ СВЕСТНИ. А ЗАЩО ПРОДЪЛЖИХТЕ ДА НИ ГОВОРИТЕ И ДА СЕ ВИЖДАТЕ С НАС ТОГАВА? ЗАЩОТО НИ БЕШЕ ЖАЛ ЗА ВАС. ОУ КОЛКО СТЕ МИЛИ! Тогава и Изи влезе в спора. Дилан единственият жалък си ти, защото използваш миналото на някой за да го унижиш. Я ти не говори там! Една 3-ка по химия не можеш да си изкараш! Да, но поне мога да си хвана гадже за разлика от теб. Аз съм имал гадже! Плюшени играчки и неудошевени предмети не се броят! Не бяха! Тогава момичето знаело ли е? МЛЪКВАЙ! И тогава той и посегна, но аз му хванах ръката и му я извих. ПОСМЕЙ ДА Я ДОКОСНЕШ И СИ МЪРТЪВ. Той се отдръпна. Хубаво и без това не ни трябвате. И вие на нас! Чао смотли! Аз само му показах среден пръст и с Изи тръгнахме нанякъде, защото имахме още 3 часа свободно време. Намерихме едно кътче в един парк за да не се виждаме. Не мога да повярвам. И аз. Но се гордея с теб Из. Защо? Защото го затапи доста здраво. Имам най-добрия учител. Аз и се усмихнах и тогава телефона ми позвъня. Беше Томас. Ало? Хей Ема. Как е екскурзията. Зле. Защо?
Разказах му цялата екскурзия и макар да не можех да го видя знаех, че е с изражение боже защо не бях там? Накрая и двете с Изи плачехме. Ема и двете знаете, че не е вярно нищо от това, което е казал. А защо никой от другите не каза нищо? Защото са идиоти. Ей сега ще ти звънна, че имам малко работа. Добре...
Г.Т.Н Томас
Реших да се обадя да видя как е екскурзията. Но момчетата не ми вдигнаха затова звъннах на Ема. И след като ми разказа какво е станало бях бесен. ДИЛАН ТЪПАК ЛИ Е ? КАК Е МОГЪЛ ДА ГО НАПРАВИ! Звъннах му и за щастие ми вдигна. АБЕ ЕЙ ТЪПАК! КАКВИ ГИ ДРОБИШ? КАК МОЖА? Успокой се. Знам. Бях идиот. Не знам откъде ми дойде. Просто....
Просто не знам, но не мислех, че си такъв. Аз не съм просто. Просто не си намирай извинения и ако ти трябва нещо не ме търси. И му затворих.
Г.Т.Н Дилан
Ема и Изи си тръгнаха. И момчетата дойдоха при мен. Ти идиот ли си? Как можа да им кажеш това? Вижте съжалявам аз просто. Явно Виктория и Клоуи са ми повлияли. Е браво. Сега няма да ни проговорат повече. А защо никой не ме спря? Не знам. Защото и ние сме същите идиоти.
Г.Т.Н Изи
Бях съкрушена. Хората на който най-много вярвах ме предадоха забиха ми нож в гърба. Добре, че имам Ема. Но това няма да им го проста. НИКОГА!
Г.Т.Н Ема
Говорихме си малко с Томас и той се опитваше да ни успокой, но напразно. Казах му, че ще се видим и му затворих. И на двете не ни се говореше с никой. След това и на двете ни звъннаха телефоните. Звънеше ми Бени, а на Изи Крис. Затворихме им. После пак обаче този път Лукас и Наш. Пак им затворихме. После Адам и Шон. Затворихме им и си изключихме телефоните. Наплакахме се наволя и видяхме, че имаме един час още. Решихме да се върнем в хотела. Върнахме се и си почивахме в стаята. Видяхме, че има 5 минути и слязохме долу. Видяхме момчетата и те дойдоха при нас. Момичета моля ви да поговорим. Добре. Каза Изи. Аз я погледнах с погледа "какво правиш по дяволите". Като се прибирем ще ви изнесем на всички нещата от вкъщи и да не сте стъпили отново там. И Шон след като ме мислиш за жалка и ме мразиш мисля, че ще е най-добре да скъсаме. Ама Изи аз те обичам. Дилан не смята така. Пък и ти не възрази така, че. Отсега щом толкова не ви понасяме ще се разкараме от вас. Те си отвориха устите нещо да кажат, но Изи ги прекъсна. Няма нужда да ни благодарите. Мама от малка ме е учила да изхвърлям боклука. След това се качи в автобуса. Еха Изи ! Впечатлена съм. И аз да ти кажа честно. С Изи седнахме на местата си и се забихме в телефоните си. Аз не бях много щастлива от случващото се тези дни, но Изи след като каза това на момчетата някак си й улекна и беше по-свежа на външен вид.
Г.Т.Н Изи
С Ема се забихме в телефоните си и аз започнах да си разглеждам галерията..а там имаше само снимки на Шон и мен. Можеше отвън да изглеждам свежа, но отвътре все още ме яде чуство на вина. Погледнах през прозореца и се замислих как стигнахме до тук с момчетата. Погледнах момчетата и видях как се смеят с онези две овци. Ядосах се. Ема ме погледна и ме сръчка за да не ги гледам. Аз я погледнах.Какво? Не ги гледай. Така само става още по-зле.. Тя наведе глава и аз се ядосах още повече. Няма да продължаваме така! Изправих се и тръгнах към момчетата и двете овци. Когато отидох при тях всички впериха погледи в мен, а аз хванах Виктория и Клоуи за косите и ги вдинах. Ей пусни ни бе кучко. Започнаха да ме обиждат а момчетата просто гледаха. Погледнах ядосано момичетата и ги забих в седалките им. САМО ДА ИЗЛЕЗЕМ ОТ ТОЗИ АВТОБУС ЛОШО ВИ СЕ ПИШЕ НА ВАС ДВЕТЕ! Изкрещях ядосано и те двете се вцепениха. Шон се изправи и дойде до мен.Хвана ми ръката, а аз веднага я дръпнах и не го погледнах. Той се натъжи и наведе главата.Погледнах момчетата. На вас никога няма да ви простя това! Погледнах Шон. Особено на теб! Той се натъжи още повече. Аз тръгнах към седалката си, а Ема ме гледаше учудено. Как събра такъв кураж? Аз си седнах на мястото и погледнах през прозореца. Няма значение..остави ме сега.. Аз си качих краката на седалката и ги гушнах. Затворих си очите и неусетно скоро заспах. Бях прекалено уморена от всичко това.
Г.Т.Н Ема
Изи така яко се ядоса на Виктория и Клоуи, че не се сдържа и и им се развика. Не я съдя. Заслужаваха си го и то много. Когато тя дойде и седна на мястото си аз я попитах как е събрала такъв кураж за да им го каже, а тя не искаше да говорим. След няколко минути видях, че е заспала и й взех якето и я завих с него. Облегнах си се на седалката и си сложих слушалките. Погледнах момчетата и те бяха омърлушени, а Виктория и Клоуи седяха на едно място и гледаха надолу. Изи ги е подредила добре щом са така. Пуснах си музика и се загледах в пътя. На мен ми беше също тъпо. Те не бяха единствените на които им е тъжно.
Г.Т.Н Шон
След като Изи си седна на мястото аз пак седнах на своето и не вдигах глава. Беше ми много тъпо. Как можах да постъпя така с Изи..трябва да й се извиня. Аз я погледнах но видях, че спи. Казах си, че ще го направя като пристигнем и забих поглед в гледката отвън.
Г.Т.Н Адам
Постоянно се оглеждах за да разбера обстановката на случващото се. И все още не мога да разбера Дилън тъп ли е?! Погледнах Ема и тя както винаги е със слушалки. Нямам нищо против това, но просто искам да поговоря с нея без някой да ни прекъсва или нахалства. Видях и Изи. Тя спеше а Шон я гледаше тъжно постоянно. Отидох до него и го бутнах. Защо си така унил пък ти. Той ме погледна тъпо. Е не да се скараш с гаджето ти и то да ти каже, че повече не иска да те вижда ми е ежедневие Адам да знаеш! каза той съркастично и пак погледна Изи. Добре разбрах те извинявай. Върнах си се на мястото и пак поглденах Ема. Тя изглеждаше толкова спокойна, но защо?
~2:30 AM~
Г.Т.Н Ема
Пристигнахме най-накрая! Аз погледнах Изи и почнах да я бутам за да се събужда. Тя измрънка, но отвори очи. Хайде пристигнахме. Аз се изправих и видях как всички момчета слизат от автобуса, но кой идваше към нас...Виктория и Клоуи. Аз ги изгледах накриво, а те ми се усмихнаха по най-злобния начин по който можаха. Те двете отидоха пред Изи и аз ги гледах объркано.
Г.Т.Н Изи
Спях си така спокойно, но изведнъж нещо почна да ме бута и провали моята хубава почивка. Измрънках и отворих очи. Видях Ема. Хайде пристигнахме. Тя се изправи и аз си свалих краката от седалката. Изведнъж пред очите ми се появиха тези двете. Така искам да ги размятам ама толкова ми е лошо, че не знам как ще го направя. От тях двете не можех да видя Ема или камо ли пък да се изправя. Нали щеше да ни пребиеш, а курво? Да нали щеше да ни размяташ напред назад. Аз много се издразних. Разкарайте се. Казах раздразнено и се изправих като ги избутах. Те двете побесняха от яд. Виктория ми заби един шамар.Ема като видя това се изненада. Хей кой ти е позволил да я докосваш? Е не вече преля чашата. Хванах Виктория и я съборих на земята по-скоро на малката пътечка в която може да се движиш в автобуса. Клоуи обаче не остана безучастна. Тя беше зад мен и ме хвана за врата и ме дръпна назад. Аз загубих равновесие и паднах назад, но си ударих главата и ми причерня и натам нищо не помня.
Г.Т.Н Ема
Виктория и Клоуи видимо ядосаха Изи и тя им каза да се махат и ги избута. Но изведнъж като Виктория заби шамар на Изи се изненадах.Хей кой ти е позволил да я докосваш? Е не вече преля чашата. Каза Изи и хвана Виктория и я събори на пътечката. Клоуи веднага след това хвана Изи отзад за врата и я дръпна назад. Изи загуби равновесие и падна назад, но си удари главата в облегалката за ръка на седалката и припадна. Аз много се ядосах и хванах тея двете за косите и ги заведох до стълбите на автобуса. Надявам се екскурзията ви е харесала! Избутах ги по стълбите и те двете се строполясаха на земята пред автобуса. Изтичах бързо при Изи и я повдигнах в седнало положение. Тръсках я, но нищо не ставаше. Много се притесних и видях как Шон и Адам се качиха в автобуса. Какво става защо не излизате? Попита Шон и когато видя какво се е случило бързо отиде до Изи и я гушна. Аз пуснах Изи и гледах тъжно надолу. Адам дойде до мен и ме гушна. Изненадах се и го погледнах. После искам да поговирм. Аз само кимнах. Хей хора обадете се на 112/911.Каза Шон. Защо? Попитах го и го погледнах. Изи има рана на главата и не мисля, че ще се събуди. Вдигна Изи като булка и я изкара от автобуса. Аз станах и тръгнах към стълбите, но ми причерня. След всичко това вече ми беше много лошо. Тъкмо тръгвах да стъпвам на първото стъпало, но краката ми се подкосиха и паднах по тях. Ох..майка ти.. Адам бързо дойде при мен и ме изправи внимателно. Добре ли си? Пита притеснено. Супер съм! Казах съркастично и си стисках очите. Той ме гледаше тъжно. След малко чух сирени на линейка. Отворих очи и видях как тя идваше към нас. Адам ме държеше да не падна, но аз се отдръпнах от него и тръгнах бързо да ходя към Изи. Няма да я оставя сама. Най-добрата ми приятелка е в безсъзнание и аз не съм до нея. Почнах да се притеснявам много отново. Погледнах надолу и видях как коленете ми кървят. Адам дойде пред мен и ме хвана. Ема успокой се и не гледай към линейката. Но Изи.. Аз наведох глава. Адам ме гушна. Спокойно тя ще е добре. Аз видях как вкарват Изи в линейката и започнах да плача. Адам се натъжи и ме вдигна на ръце. Затича се бързо към линейката, а аз го гледах учудено. Изчакайте има още един пострадъл. Извика той и отиде до една от сестрите която тъкмо влизаше в линейката. Адам ме целуна по бузаа и ми се усмихна. Ще дойда да те видя после. Сестрата ме издърпа вътре в линейката и затвори вратите. Аз гледах натам където беше Адам преди да затворят вратите. Избърсах си сълзите и погледнах към Изи. Тя все още не се беше събудила. Тя ще се събуди нали? Погледнах сестрата. Надявам се. Като пристигнем в болницата ще направим всичко което можем. Тя си записваше нещо в един тефтер докато ми отговаряше. Погледнах пак Изи и се приближих до нея. Беше бледа и главата й беше бинтована. Дано да бъде добре. Казах тихо и хванах ръката на Изи.
Г.Т.Н Адам
След като дадох Ема на сестрата погледнах Шон който беше видим притеснен. Шон успокой се тя ще бъде добре! Той ме погледна. Аз съм идиот. Един пълен ужасен идиот. Ей стига успокой се. Хванах го за раменете и го гледах. Тя ще е добре. И двете ще са добре. После ще отидем да ги видим. Той погледна настрани. Добре.. Пуснах го и погледнах към автобуса. Отидох и взех багажа на Ема. Шон беше взел багажа на Изи още одеве. Погледнах момчетата и всичките те също се притесняваха. Погледнах към багажа на Ема. Тази екскурзия беше най-ужасната която съм имал.
Г.Т.Н Шон
Побърквам се от притеснение. Адам ми каза да се успокоя, но докато не видя Изи с отворени очи и усмивка на лицето няма да се успокоя.

Кой Би Помислил?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora