Г.Т.Н Адам
Събудих се от слънцето, което надникваше през прозореца. Разтърках си очите и видях, че Ема беше заспала в Джонсън а той си беше обвил ръцете около нея. Вече започва да ме дразни. Не ме разбирайте погрешно, но Джонсън няма добра репутация с момичетата. Получи ли това което иска го захвърля почти веднага. А аз наистина съм влюбен в Ема.Както и да е ...
Чух шум и видях, че Шон също беше станал и започна да се оглежда за Изи. Видя , че е заспала в Мат и повярвайте не беше щастлив. Той стана и дойде при мен. Знаеш ли малко започват да ми лазят по нервите. Да и на мен. Какво ще правим? Нищо не можем да направим. Представи си, че те двете имат чувства към тях. Шон въздъхна и отиде да си прави закуска. След около 30 минути всички бяха будни освен....Ема и Изи. С Шон, Мат и Джонсън отидохме при тях на дивана. Ставайте! Вече е почти 7. И? Попитах заспало аз. Ще закъснеем. И...? Продължи още по заспало Изи. Айде иначе ще седнем отгоре ви. ХА! Давайте и без това сте клечки.Изи се засмя и ми даде пет. След 15 минути мъчителни опити с Изи станаха. Отидоха и започнаха да се оправят.
Г.Т.Н Ема
След 5 минути бяхме долу и тръгнахме. Адам вървеше до мен, а Шон и останалите до Изи. Още ли сте скарани с нея. Мхх. Стига знаеш, че не го е направила нарочно. Аз само вдигнах рамене. Адам ме спря и изчака другите да ни подминат. А да ти кажа вчера с момчетата се разбрахме да те проверяваме. Така, че дай си ръцете. Сериозно? Да сме сигурни. Аз му дадох ръцете си и той се успокои и пак тръгнахме. Впрочем защо го правиш само на дясната ръка? Защото съм левичарка. Аха.
След 10 минути стигнахме училище и с Изи отидохме в съблекалните да се преоблечем за физкултурата. Преоблякохме се и отидохме в салона. Момчетата явно още се преобличаха, защото не бяха там. Господина ни каза, че днес ще се боксираме. И каза, че двете с Изи сме първи. Тя пребледня, но взе ръкавиците. Аз се приготвих и тя също. Стига Ема няма да ме удариш нали? Аз замахнах пред нея за отговор. Добре ...така да бъде. Тя също замахна и успя да ме удари в носа. Аз я спънах, но докато ставах ми фрасна един в лицето и тогава момчетата дойдоха и развалиха забавата. Ей какво по дяволите! Извика Крис. Той дойде при мен и ми помогна да стана докато Шон и Мат държаха Изи. Абе ей ! Какво господина ни каза! Крис се хвана за главата и после, когато пак ме огледа видя нещо, което го стресна. Ема ти кървиш! Аз си пипнах носа и ръката ми стана кървава. Ела ще дойда с теб до сестрата. Предпочитам Изи да дойде. Тя дойде, а момчетата пребледняха. Бяхме в коридора и аз отидох до шкафчето си. Отворих го и и тогава Изи ме пита няма ли да ходим до сестрата. Ей сега само да си взема парите. За какво са ти? Попита Изи, като си сложи ръката на отвора на шкафчето. Ще минем покрай лавката искам да си взема нещо. Ок. Междодругото добре ме подреди. Браво гордея се с теб. И вече не съм ти сърдита. Сериозно? Мх. Гушнахме се и тогава чух досадният глас на Тео. Колко мило. Какво искаш Тео? Какво искам ли? Нищо не искам. Аха. Аз бях до Изи и ръката ми също беше на отвора на шкафчето. Тогава защо не се разкарате. Ей малката мери си приказките? Или какво простако? Това го докара до ръба на нервите и тресна вратата на шкафчето върху пръстите ни. С Изи извикахме от болка. Тогава Тео дойде и ме вдигна за врата. Ето какво малката! Изи се опита да го спре, но той я блъсна и тя падна. После видях как Сам отива към нея и и говореше нещо след, което тя му каза нещо и той започна да я рита в корема и да я удря и после видях как и причерня. Тео ме стисна по силно за врата и последното нещо, което помня е как Крис избутва Тео от мен и Адам ме хвана....
Г.Т.Н Момчетата
Притеснихме се, когато двете отидоха до сестрата, но им се доверихме. След около 5 минути чухме писъци и се затичахме към сестрата, но не бяха там. Обикаляхме из училището докато не ги видяхме. Тео държеше Ема, а Сам удряше Изи. Адам и Крис отидоха при Тео и го избутаха от Ема. Мат и Шон отидоха при Сам и Изи и Шон избута Сам от Изи и започна да го удря. Камерън го опомни и отидохме към болницата. Вече сме тук от час и още никоя не се е събудила. Казаха ни, че пръстите са им счупени, а Изи има две счупени ребра. Ема е сравнително по - добре, но и при двете има шанс да се събудят с амнезия. Само да ми паднат тея двамата....
•°•След 10 часа •°•
Г.Т.Н Изи
Отворих си очите и видях как момчетата спят. О колко са сладки. Опитах се да стана, но ме заболя супер много и без да искам събудих момчетата. ИЗИ!!! ТИ СЕ СЪБУДИ! МАЙКО БЯХМЕ ТОЛКОВА ПРИТЕСНЕНИ. Споко бе добре съм. Да бе направо... Ема как е? Ами уж е с по малко наранявания, но още не се е събудила. Ще се събуди не се притеснявайте. Знаем, но лекарите казаха, че има шанс някой от вас да се събуди с амнезия. Няма начин тя да ни забрави нали? Хора? Надяваме се, че не. Чухме скърцене и се обърнахме. Ема се беше събудила !!! Слава богу! Момчетата отидоха при нея и започнаха да я гушкат, но тя не им отвърна. Изненадани те се отдръпнаха. Ема радваме се, че си добре! Бяхме толкова притеснени за теб! Казах и аз. Оу това е много мило, но .....кой сте вие?
YOU ARE READING
Кой Би Помислил?
Teen FictionВ тази история се разказва за 2 най-приятелки Изабел (Изи) и Ема (Ем), който ги изключват от тяхното училище заради шега с директора. Родителите на Изи отсъстват доста често тя едва ги вижда, а тези на Ема се карат абсолютно всяка вечер. Но само две...