* 2 *

1K 51 3
                                    


*Kitą dieną
It's a new day
It's a new life ...

Prakeiktas žadintuvas. Rankomis susiradau savo kvailą telefoną ir sviedžiau kažkur. PO penkių minučių man daėjo ką aš padariau. Greit šokau iš lovos ir puoliau ieškot savo telefono, tiksliau to kas iš jo liko. Jo liekanų buvo pilnas kambarys. Jooooo .... Tikrai šaunu. Man tas telefonas tikrai patiko. Na, bet jau ką padarysi teks eiti pirkt šiadien naujo, nes be telefono tikrai neišgyvenčiau dienos, ką aš čia nė penkių valandų be jo neišbūčiau. Bet jau senokai norėjau kito... Pala iš kur man pinigų reiks
gaut? Aj tam reikalui turiu Mark : D . Tai ką gi, nušliaužiau ligi lagamino ( vakar tingėjau išsikraut daiktus ), atsisegiau jį ir pradėjau mėtyt rūbus už savęs. Tai tęsėsi iki tol kol radau viska ko man reikia ( foto )

Apsirengus nubėjau į vonią ir tiesiu taikimu link veidrodžio

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Apsirengus nubėjau į vonią ir tiesiu taikimu link veidrodžio. Rudi, išsitaršę į visas puses plaukai, juodos akys ... Tie patys rytai, su ta pačia Pagieža : D Nusivaliau makiažą, išsivaliau dantis, perbraukiau blakstienas tušu, susišukavau plaukus, palikau juos palaidus.

-Nu va vėl į žmogų panaši,-tariau sau.
Nulipau į apačia. Nieko dar nebuvo . Yeay . Galėsiu pagamint savo fainučiams pusryčius. Ėėėėė, bet tai kaip aš rasiu ką nors? Čia ne virtuvė, o visa parduotuvė. Nu bandau laimę. Atsidariau šaldytuvą. Čia tiek daug maisto ? Radau savo svajonių vietą. Šaldytuvas bus mano meilė. Tegu niekas nedrįsta stot mum skersai kelio. Aj ties, man reikia šešių kiaušinių, kumpio ir pieno.

Susirinkus produktus ir patraukiau ieškoti prieskonių. Atidariau pirmą spintelę : vien sausi pusryčiai. Po To kitą : Vien traškučiai . Kita : neaiškūs produktai. Nu ir dar kitą atidarius jau tikėjausi rasti prieskonius. Nium, tai atidariau . Yeay . Prieskoniai čia. Susirinkau juos, dabar man reikia keptuvės ... Oh God... Vėl darinėjau spintelę po spintelės. Po didelio vargo atradau ir ją. Nu va galėsiu pradėt gamint pusryčius.

-Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkitės,-užšaukiau per visa trobą .
Jie greit atbėgo pas mane, buvo dar tokie pusiau miegantys, tad atrodė labai mielai.
-Paruošiau jums pusryčius,-šyptelėjau.

*Pusryčiaujant*

-Em, broliuk man reikia pinigėlių, telefono nebeturiu.
-Kaip, jau nebeturi?-paklausė nesuptratęs.
-Vėl telefonas sugalvojo tave pakelt ankstų rytą?,-nusijuokė Luna.
Aš palinksėjau galva. Tada atsisukau į Mark ir nustačiau puppy face.
-Gerau jau gerai. Kiek tau reikia?
-Gal 100 ...
-100. 000 svarų ? Am ,gerai...
-Tu ką nupušai visai ? Sakau man 100 svarų užteks .
-Paimsi truputį daugiau.
-Truputį?
-Pinigų aš turiu pakankamai.
-Bet...
-Jokių BET .
-Nu Okay tada .

*Kažkokioje parduotuvėje*

-Sorry,-atsitrenkė į mane kažkokia mergina
-Nieko...
Bet pala man ta mergina labai matyta.
-Elizabeth?
Ji atsisuko į mane...

Nauja dalis . Jei kažkas blogai su šota istorija sakykit.

VOTE !!!!

Delena Love Story Where stories live. Discover now