-Kodėl tu tokia žiauri?
-Šmaikštuolis,-nusijuokiau.
- Camila ...
- Ian,-atsidusau ir surimtėjau,-man nereikia, kad manęs atsiprašynėtum, tai ne man. Man nereikia, kad prisikinėtum meilę man, nes tai beprašmiška. Aš myliu Dylana, ne tave, o jį.
-Bet...
-Būk geras išeik, išeik iš mano gyvenimo kaip tą kart išėjai iš ligoninės, tiesiog palik mane ramybėje ir gyvenk sau ramiai be manęs. Aš norėčiau tau atleisti, bet negaliu...-Suprantu, tave.
Jis atsistojo ir išėjo . Aš parklupau ant grindų ir pradėjau verkti, daug verkti. Ką aš apgaudinėju vis dar myliu jį, bet myliu ir Dylan ... Aš negaliu taip gyventi, negaliu ... Kodėl taip man turėjo nutikti? Kodėl tada turėjau sutikti Mariną ? Jai ne ji, dabar tikriausiai gyvenčiau kartu su savo visa šeimynėle, kartu su Ian būtume laimingi. Bet aš negaliu . Negaliu jam taip lengvai atleisti. Nenoriu kankinti jo, jų visų. Tiesiog bandysiu juos pamiršti ... Camila, rimtai ? Tu niekada jų neužmirši .Ak, kaip aš pasiilgau Lunos apkabinimų, Elizos juoko, Mark'o broliškos meilės, Jimin juokelių, Zayn pasakymo VAS HAPPENING ? , Stefan rūpestingumo, Ian meilės, netgi Klaus'o pasiilgau ... Atrodo, kad šią akimirką dingo mano kalės kaukė, kurią kuriau per šiuos metus. Vėl likau ta pati trapi mergytė, norinti meilės.
Ne. Aš taip lengvai negaliu pasiduoti savo jausmams. Nenoriu vėl likti įskaudinta, todėl pasistengiu mažiau susitikti su JAIS visais.
*ELIZABETH POV*
Šie metai. Jie buvo patys sunkiausi, negaliu šypsotis po to kaip pasielgiau su Camila. Ji buvo mano geriausia draugė, ką aš čia šneku ji buvo mano sesuo. Giliai širdyje vis tikiuosi, kad ji atleis mums visiems.
Šiadien buvo ta laida, kurioje dalyvavo vaikinukai... Vedėja, ji man labai priminė Camila...
-Tai buvo ji,-lyg perskaitęs mano mintis pasakė Stefan.
-Kas?
-Vedėja. Ten ji. Camila .Grįžo Ian.
-Kur buvai ?
-Pas ją ...
Mark ir Lu akys pakilo į Ian .
-Ji ... Ji kitokia. Senosios Milos nebėra, mes ją nužudėm, nužudėm jos meilę mums... Dabar ji turi ją mylintį vaikiną, stiprų pasitikėjimą savimi ... Ji, neatleis mums, niekada ...
-Ji taip sakė?-paklausė apsiašarojęs Mark.
-Ji sakė, negalinti mums atleisti, jai per sunku tai padaryti.*CAMILOS POV *
Pasiėmiau popieriaus lapą ir pradėjau rašyti :
Dylan, atleisk man, aš tave labai myliu, bet negaliu taip gyventi. Ian grįžo ir grįžo mano jausmai jam... Tu tikrai šaunus vaikinas ir susirasi žymiai geresnę už mane ...
ThoLex, ačiū, kad man padėjot sunkiu metu, ačiū, kad nepalikot vienos. Jūs patys geriausi draugai pasaulyje. Thomai, atleisk, kad neatsakiau į tavo meilę, kai prisipažinai mylintis mane ... Na, bet juk nėra nieko blogo kas neišeitų į gerą, dabar tu turi Ashley, ji tikrai šauni mergina . Lexi, tu juk žinai, kad tu mano sesuo ? Ir tokia visada liksi...
Eliza, ačiū, kad buvai šalia kai Luna negalėjo, kad vėl radau tave ...
Luke, ačiū už tavo puikų humoro jausmą, nepyk, kad nukopinau tavo dryžuotų rūbų stilių . Ačiū tau už viską drugeli, tu mano .Stefan, po velnių būk vyras ir nebebijok šaukštų! Man įdomu, kaip tu bijodamas jų maitinsi savo vaikus, a? Atleisk, kad taip užsipuoliau tave. Dėkoju už tavo beribį rūpinimasi, ačiū, kad padėjai įmest Klaus, Zayn ir Ian į baseiną. Pameni ?
Zayn, ką galiu pasakyti. Tu SEXIUS .
Klaus, prisipažinsiu tu man nepatikai, buvai pats hm net nžn kaip pasakyti, buvau susidariusi tikrai nekokią nuomonę apie tave, bet ji pasikeitė ... Pameni kaip, pradanginom visus Zayn plaukų tepliojimo daiktus ir jis apsiverkė ? Ačiū, tau briedi .
Jimin net nežinau ką pasakyti . Tu esi puikus šokėjas, geras draugas ir tau taip pat ačiū už Klaus, Zayn ir Ian istumima į baseina. Pameni ?
Ir Ian... Aš myliu tave ... Pameni, kaip sakiau, kad nesugebėsiu atleisti jums ? Tai netiesa . Aš jums atleidžiu . Tik prašau atleiskit mano dėl to ką aš padarysiu . Myliu jus visus . Jūsų Camila xoxo .