-Camila ?
Tai ji...
- Eliza! - taip aš ją vadindavau.
-Vis dar nepamiršti?-apsikabinus paklausė.
-Kaip aš galėčiau sau tokią artimą draugę pamiršt?
Prastovėjome apsikabinusios gal kokias penkias minutes. Eliza taip pat man kaip sesuo, su ja praleisdavau labai daug laiko. O tai buvo pradėja nepatikt Lunai. Tad pasakė : Arba aš, arba ji . Tai ką, teko rinktis. Tad Luna laimėjo, bet Eliza ant manęs nė kiek nepyko. Ji yra labai geros širdies žmogus. Prieš pora metų ji išvyko gyventi čia, į Londoną, tad daugiau ir nesimatėm. Tik karts nuo karto susirašįdavome.-O tu kaip čia atsiradai?-po kiek laiko paklausė.
-Pas brolį atvykau, am ... Su Luna.
-O... Lu,- mačiau kaip ji nusiminė.
-Aj tu nepergyvenk dėl jos,-linksmai pasakiau,-juk tu esi mano draugė. Manęs jau laukia, tai susirašysim, va imk,-padaviau jai lapelį su savo numeriu.
-Aha ...-Kur tu taip ilgai buvai?-paklausė Luna.
-Am... Buvau susitikus Eliza...
-Oooooooo...
-Nepradėk, ji juk taip pat mano labai gera draugė.
-Ne, aš manau, kad man reiktų jos atsiprašyti, na žinai dėl to kaip elgdavausi su ja.
Nustebau.
-Ir iš kur toks gerumas pas tave?-paklausiau.
-Aj pagalvojau, kad aš tikrai negražiai su ja elgdavausi ir manau tikrai, kad man reiktų jos atsiprašyti.
Šyptelėjau jai.*Po 2 valandų*
Nusiaubėm šį prekybos centrą, kad net vos panešėm maišus. Įsigijau telefoną.
Kadangi dar nežinojau kelio į namučius, paprašiau Lu, jog paskambintu Mark ir paprašytų, kad atvažiuotų mūsų pasiimt.*Namuose*
Prisėdau prie kompo, prie kurio jau nebuvau rodos šimtą metų. Pirmiausiu taikiniu įėjau į Youtube ir įsijungiau savo grojarašti.* Rytas *
Prabudau. Pažvelgiau į laikrodį, 11:00 . What ?! 11:00 ?! Greit šokau iš lovos ir padariau savo ritinį ritualą. Ta prasme : dušas, apranga ir panašiai ... Dabar vėl žvilgtelėjau į laikrodį 12:05 . Nu jo... Skaityk, jau pusę dienos pramiegojau. Ir kas skaudžiausia tai, kad nebegausiu pusryčių :( . Kaip aš išgyvensiu ? Man tikrai niekas nebeleis valgyt... Nukniauksiu kaiką iš virtuvės kai brolis su Luna nematys. ( Evil Plan ) . Nu OK, lipu į apačią.
-Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabas!-surėkiau.
-Labas, labas,-atsakė Luna kartu su Mark.
-NORIU valgyt ...
-Deje pramiegojai pusryčius,- kalbėjo Luna.
-Tad nieko nebebus,-tęsė brolis.
-Nu ir gerai,-vaidinau supykusią.
Jie iškišo liežuvius ir pradėjo žvenkt. Ot glušai : D . Neištvėrus pradėjau ir aš žvenkt. Kai atsigavom paklausiau :-Tai galiu?
Jie vėl pradėjo žvenkt. Nesveikeliai kažkokie : D. Aš į juos žiūrėjau labai rimtu veidu xD.
-Tai galima?- paklausiau suirzusi.
Kai jie jau aprimo žvenkt iš manęs, Lu man leido pavalgyt ... Bet tai ėėėė kokie jie negeri, kad jau truputį pamiegojau ( : D ) tai nebegalima pusryčių valgyt. Diskriminacija kažkokia tai ... Nuėjau link šaldytuvo ir pradėjau imt viską kas pasitaikydavo po ranka, net nežiūrėjau ką imu.
-Tai tu jau ir pietus kartu valgysi ? -keistai paklausė Mark.
-Nu, ne ...
-Mes tai jau pavalgėm,-pertraukė mane Luna
-Kas sakė, kad aš jums duosiu ko nors?-nusijuokiau.