* 16 *

445 30 1
                                    


Jaučiau tuštumą savyje . Nieko manyje nebebuvo . Nebuvo jokios meilės, džiaugsmo ir kitokių mielų ir linksmų dalykų . Antrą kartą jau esu prie mirties slenksčio . Mano kūnas buvo visas kraujuotas . Koks skirtumas. Kodėl aš parašiau tam savo kvailam laiške, kad jiems atleidžiu ? Nė velnio taip nėra. Jie kalti, kad man taip nutiko . Nekenčiu jų . Puiku . Mirsiu pilna pykčio .

Bandžiau pramerkti akis, paskutinį kartą pamačiau Londoną, paskutinį kartą įkvėpiau jo oro ir užsimerkiau...
*Dylan POV *

Norėjau jau senai pasakyti Camilai, kad jos nebemyliu, bet neišdrįsau ... Aš per skystas  ... O dabar šitai . Ji paliko savižudės laiškelį, Mila kodėl ?

ANSWER ! ANSWER ! ANSWER !

Rėkė mano telefonas.

[Aš] Taip .
[Kažkas] Sveiki, ar čia Dylan Froke ?
[Aš] Taip .
[Kažkas] Reikia, jog atvažiuotumėt į morginę atpažint merginos kūno, mano, kad ten yra jūsų mergina .
[Aš] Tuoj būsiu.

Camila .... Kodėl ? Kodėl tu taip pasidarei sau ? Prigriebiau automobilio raktelius, niekam nieko nesakiau ir išbėgau iš namų .

- Dylan, palauk ! - šaukė mane Lexi .
Atsisukau į ją ir pratrūkau verkti .
-Rado ją ... Ji negyva, jos nebėra . Supranti tai Lexi ? Jos nebėra nebėra mano mergytės ...

Ji neverkė, laikėsi . Aš žinau, kad ji labai, labai verkia viduje, nors to neparodo . Lexi apkabino mane.
-Viskas bus gerai, pamatysi ... - bandė raminti mane .
Kaip ji taip gali sakyti ?
-Nebus gerai ... Jos nebėra supranti tai ?!
-Bet, juk gal ten ne ji .

Prisiminiau ką man sakė tas vyriškis. Bet yra labai nedidelė tikimybė, kad ten ne ji .
-Man reikia važiuoti, kuo skubiau.
-Tu negali tokios būklės vairuoti .
-O ką tu siūlai ?
-Aš važiuosiu kartu, kiti taip pat turi žinoti...
-Kam rūpi tie kiti ? Nesvarbu .... Aš važiuoju, o tu kaip nori .
-Važiuoju .

Ji atsisėdo į vairuotojo vietą .

* Morgininėje *

Nuėjome į tą šiurpų pastatą, darbuotoja pasakė kur mums reikia eiti .
Patuksenau į duris .
-Užeikit,-pasigirdo storas vyro balsas .
Mes įėjome.
-Jūs Dylan ?
-Taip.
-O kas ji tokia ?
-Ji Camilos labai artima draugė .
-Na, gerai . Eime prie reikalo.
Mes truputį paėjome link stalo su gulinčiu žmogumi. Vyras atidengė apklotą ir paklausė mūsų :
-Tai ji ?
Mes įdėmiai pažiūrėjome. Akyse prisikaupė milijonai ašarų ...

- Tai ji

The End









Juokauju dar 9 dalys bus .

Delena Love Story Where stories live. Discover now