Į tą dainą išliejau visą save, visą savo meilę Ian'ui. Maniau, kad man palengvės viską užrašius ant popieriaus lapo, klydau. Dabar viskas bus žymiai sunkiau. Kodėl aš tokia bailė? Aš bijau. Bijau, kad Marina jį atims iš manęs, kad bus tas pats kas jau nutiko ne vieną kartą ...
-Tavo daina ... - kažkas pasakė.
Atsisukau, ten buvo Ian. O ne . Ką man daryti ?
-Kokia ?- paklausiau.
-Ar ji kam nors skirta?*IAN POV*
Vaikinai sakė dar užsuks pavalgyti, keista, bet aš nėjau su jais. Norėjau kuo greičiau grįžti į namus ir išvysti juose Camila. Aš daugiau taip negaliu, pasakysiu viską. Kaip aš ją myliu, kaip negaliu be jos gyventi ...
Įėjus į namus išgirdau pianino skambesį ir angelišką balsą. Ten ji ... Ten ji dainuoja. Camila dainavo apie meilę kažkam . Nejaugi ji kažką myli ? Viena mano širdies pusė džiaugėsi, kad galbūt ji myli mane, o kita liūdėjo ir plieskėsi liūdesiu, kad aš ją prarasiu, kad ji manęs niekada nemylės kaip daugiau nei draugo.
Tyliai patraukiau link jos.
-Tavo daina ... - kai baigė dainuoti ji, pasakiau.
Atrodo, kad ji suglumo.
-Kokia?-paklausė.
-Ar ji kam nors skirta?-negalvodamas paklausiau.
- Ian,-ji atsiduso,-aš myliu vieną vaikiną, myliu jį be proto, aš nežinau ką man daryti...
Norėjau nušokti nuo skardžio ir nusižudyti. Ji myli kažką kitą. Mano viltys išblėso. Tam vaikinui tikrai pasisekė, kad jį įsimylėjo tokia mergina kaip Camila.
-Pasakyk jam ką jauti,-pasakiau vos neverkdamas.
-Tai sudėtinga, aš bijau. Aš bijau, kad jis mane atstums ir nusišaipys iš manęs.
-Tada jis bus tikras kvailys, kad praras tokią merginą kaip tu.
O ne. Ką aš ką tik pasakiau ?
-Ką nori tuom pasakyti?
-Camila, tu nuostabi mergina. Tokia mergina kurios dar nesu matęs. Tu linskma, protinga, nuostabiai pieši, nuostabiai dainuoji, tu ... Tu TOBULA. Tu lyg mano narkotikas, sukurtas būtent man. Tu oras kuriuo aš kvėpuoju ...*CAMILOS POV*
Jis sako, kad aš jam lyg narkotikas ? Jo oras kuriuo jis kvėpuoja ? Tobulesnių ir mielesnių žodžių dar nesu girdėjusi. Kas bus, tas,- pagalvojau. Pabučiavau jį.
*Po dviejų mėnesių*
Tie dveji mėnesiai buvo patys geriausi mano gyvenime. Mes su Ian tapome pora ir labai mylime vienas kitą. Jis daro mane laiminga, tokia laiminga kokia senai jau nebuvau. Gal tai ir kvaila, bet aš jį myliu labiau nei kažką kitą, jis mano gyvenimas...
Su ThoLex mantomės beveik kiekvieną dieną, kaip sakant atsigriebiame už prarastą laiką. Taip pat daug laiko praleidžiu ir su Eliza. Na, net žinoma nepamirštu ir kitų. Turiu visko ko man reikia : Tobulą ir mane mylintį vaikiną, nuostabius draugus, gerą brolį ... Daugiau man tikrai nieko nereikia. Buvau visai pamiršusi ir Marina, nuo tos dienos kavinėje daugiau jos nemačiau. Ir gerai, nereiks dėl jos kvaršint galvos.
Taigi, vaikinai buvo išvažiavę pas tėvus, šiadien tūrėtų grįžti. Aš labai pasiilgau jų, o ypatingai Ian. Atrodo kas tas mėnuo, bet jis slinko tikrai LABAI lėtai . Žinome mes palaikydavome ryšį, bet man truko jo artumo, bučinių ir žinoma jo pačio.-Ei, Mila! Gana čia svojoti apie Ian'ą,-nusijuokė Lexi.
Jai pritariamiai linktelėjo ir Luna, Thomas,Eliza bei Mark.
-Aj .... Jūs nesuprantat ...
-Kavalierius su pana virė košę su smala,-pradėjo dainuot Luna.
Iškišau liežuvį.YOU HAVE A MESSAGE !
Pažiūrėjau, žinutė nuo nepažįstamo numerio. Atsidariau ją, o ten ... O Dieve ... Ian su, su Marina dulkinasi... Aš žinojau, kad taip bus. Kodėl aš tokia kvaila?! Nekenčiu jų. Jų abiejų. Galvojau, kad jis mane myli ... Tada išgirdau štai ką :
-Tu daug geresnė, nei ta kvaiša Camila,-kalbėjo Ian.
Ne, jis nebuvo girtas, jis buvo blaivut, blaivutėlis... Sviedžiau telefoną į žemę. Jis visas subyrėjo, bet kam tai rūpi? Suklupau ir pradėjau verkti, atrodo, jog ašaros draskė mano veidą.-Mila, kas nutiko?-puolė manęs klausinėti visi.
-Koks skirtumas, jam manęs nereikia ... Gi tam yra MARINA ,-kalbėjau su savimi.
-Kas nutiko?
Toliau ignoravau jų klausimą.*MARINA POV*
Puiku, man pavyko. Tikriausiai ji dabar snargliuojas kur nors kampe. Ian buvo mano, o aš jo dabar tikrai nepaleisiu. Na, bet ir nereikės. Primelavau jam, kad ta kvaiša Camila jam neištikama su Thomu... Kiti vaikinai taip pat patikėjo, dar pribūriau, kad ji man sakė norinti juos visus sukiršinti ir panašiai. Dabar jie oficialiai jos nekenčia. Dabar liko tik Luna,Mark,Eliza,Lexi ir Thomas. Ta dūra liks viena lyg pirštas. O aš sau laiminga gyvensiu su Ian ir mes abu juoksimės iš tos kalės ...