* 9 *

653 35 0
                                    

*IAN POV*

Kaskart vis pažvelgęs į Camila suprantu kaip aš ją myliu ir pradedu dar stipriau ir karsčiau pamilti. Ji man kaip narkotikas kuris sukurtas būtent man, kaip oras kuriuo aš kvėpuoju ir gyvenu... Aš ją bebroto ir besąlygiškai įsimylėjau, tas jausmas toks kurio dar nesu jautęs jokiai kitai merginai. Bet ką aš čia sapalioju. Kas jei aš jei nepatinku ? Ne, Ian vyk šias mintis lauk ! Aš jai padėsiu mane pamilti, o jei ne mano meilės užteks mums abiems. Man tereikia, kad ji būtų su manimi, tik mano nieko kito, tik mano ...

* CAMILA POV *

-Ateik pas mane!- šaukė Thomas.
-Ateik pas mane!- šaukė Ian.
Kuriuo keliu man eiti? Thomas mano sielos draugas, mano vaikystės berniukas... O Ian aš myliu jį dabar, būtent dabar. Bet aš paprasta mergina, niekuom neišsiskirianti iš daugelio. Jei eisiu pas Thoma... Aš jo nebemyliu taip kaip anksčiau. O jai eičiau pas Ian... Aš nežinau, aš myliu jį, bet ...
-Nagi, Camila, ateik,-švelniu balsu pasakė Zayn ...
What?! Iš kur jis čia atsirado?

Pabudau... Ak, tai tebuvo sapnas. Bet ką jis reiškė ? Suprantu Thomas ir Ian... Bet Zayn ? Aš jam juk nieko nejaučiu, o gaaal ... Ne . Aš negaliu vienu metu mylėti trijų vaikinų. Ne . Ir dviejų negaliu. Reikės pabandyt prisipažinti Ian'ui, bet kas jei jis iš manęs pasityčios? Kas jei jis išvadins mane kvaile ? Ne. Nesakysiu nieko. Bet PO VELNIŲ ! Aš negaliu to ilgiau laikyti savyje. Bet kaip man tai pasakyti?

Oppa is Gangam style, Gangam Style ...

[Aš] Alio .
[Kažkas] Sveika, čia Elizabeth .
[Aš] Eliza!-apsidžiaugiau,-atleisk man, kad nepaskabinau tas dvi dienas... Tiesiog atvažavo brolio draugai, po to ...
[Eliza] Ei, tu juk neprivalai man aiškintis. Gal norėtum vėliau susitikti ?
[Aš] Taip, žinoma. Kada ir kur ?
[Eliza] Tai gal prie Starbuck, kokia am, gal 1 p.m .
Pažiūrėjau į laikrodį 10 a.m .
[Aš] Okey .
[Eliza] Bye tada, susimatysim.
[Aš] Iki.

Tai ką, turiu tris valandas susiruošmui. Pirmiausia tai ko man reikia dušo. Jis puikiai padės atsigaivinti po to sapno ...

-Hem, ką man čia apsivilkus ?
Žiūrinėjau po savo spintą. Po apmąstymų apsivilkau

Dabar reikia susitvarkyti veida ir plaukus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dabar reikia susitvarkyti veida ir plaukus . Kaip visada daug nesidažiau tik perbraukiau akis tušu . Plaukus susitvarkiau. Pažiūrėjau į veidrodį .
-Visai gerai atrodau,-nusišypsojau.
Pagaliau po aštoniolikos metų gyvenimo aš pradedu mylėti save. O tas jausmas tikrai geras .

Atsisveikinau su namiškiais ir patraukiau link kavinės. Buvau jau arti kai pamačiau netoli einančią Lexi.
-Lex!-sušukau.
Ji atsisuko į mane ir plačiai nusišypsojo.
- Mila...
Apkabinau ją, gerai, jog išėjau anksčiau, dar buvo likęs padorus pusvalandis.
-Sorry, kad nepaskambinau, nebuvo laiko...
-Nieko, juk mes atsigriebsim už prarastą laiką, ar ne?-nusišypsojo.
-Žinoma.
Mes dar pruputėlį pasišnekėjome, pažiūrėjau į laikrodį : 12:55 .
-Na, man jau metas.
-Iki.
-Perduok Thom'ui likėjimus.
-Būtinai...

Įėjau į Starbuck kavinę ir pamačiau tą žmogų kurį tikrai dabar norėčiau matyti mažiausiai : Marina ...

Delena Love Story Where stories live. Discover now