-Koks skirtumas,-atrėžiau ir išbėgau iš Lunos palatos .
Palikau ten nieko nesupratusią Eliza su apsiraudojusia Luna .-Ei, palauk mums reikia pasikalbėti!-sušoku man pavymui Jimin .
-KO ?! - piktai paklausiau .
-Kodėl tu buvai pas Luna ? Ką tu jai padarei ?! - šaukė jis .
-Nekelk balso, asile !
Jo akys išsiplėtė .
-Kaip tu mane pavadinai ?!
-Kaip girdėjai ! Gyvenau ramiai kol jūs vėl nepasirodėt ...
-Ką tu nori tuo pasakyti ? Mes niekada nubuvome susitikę .
-Ar tikrai ? - paklausiau .
Aš apsisukau ir nuėjau nuo jo . Jau buvau prie išėjimo, bet mane sulaikė kažkieno ranka.
-Palauk.
Atsisukau į savo užlaikytoją . Ten buvo Stefan .
-Ko nori ?-piktai paklausiau .
-Pasikalbėti,-rimtai pasakė jis .
-Tai šnekėk,-piktai atsakiau .
-Kodėl tu tokia ?
-Kokia ?- atseit nesupratau .
-Eime kitur .
-Man ir čia patinka .
-Prašau,-mačiau jo akyse liūdesį .
-Okay ...Mes nuėjome į ligoninės kavinukę .
-Na tai kalbėk,-pasakiau be jokių emocijų .
-Aš ... Prašau pasakyk ar ... Ar čia tu Camila ,-jis vos laikė ašaras savyje .Pasakyti jam ar ne ? Akimirką padvejojus atsakiau :
-Camila mirė prieš tris metus, pameni ?
-Bet ...
-Nepertraukinėk manęs jei nori išgirsti tiesą .
Stefan linktelėjo .
-Nebematau prasmės slėpti . Taip čia aš, bet dabar aš ne kaip Camila, o kaip Katherina .Camila mirė, taip pat mirė ir meilė jums . Jūs išvyksit atgal į Londoną, aš liksiu čia . Daugiau nebepasimatysim .
-Dieve ... Cami ... Katherina ... Tu gyva . . .
-Taip ,bet kas iš to ?
-Juk aš žinau, jog vis dar myli Ian'ą . Jis taip pat tave myli .
Aš nusijuokiau .
-Taip . Myli mane . Kurgi ne ,-sarkastiškai pasakiau,- jei būtų mylėjęs nebūtų pabėgęs atgal pas Mariną . O aš jam nieko nebejaučiu, turiu nuostabų vaikiną kuris mane labai myli .
- Mila ...
-Stefan,-mano balsas sušvelnėjo,-sušvelnėjo,-suprask mane .Pakilau nuo savo kėdės ir ėjau niekur . Buvau apsiverkusi, tušas nubėgęs per visą mano veidą, plaukai išsidarkę . Žmonės žiūrėjo į mane kaip į nesveiką .
Supratau, jog jie grįžo . Ir dabar aš tikrai jų nebesugebėsiu pamiršti . Tai būtų tas pats kas išplėšti man išplėšta širdį iš krutinės .- Katherina?
Pakėliau akis, ten buvo Zayn'as .
-Tik tu nepradėk, prašau ...
-Aš suprantu tave .
-Tai tu jau žinai ?
Jis linktelėjo .
-Palikt mane, kaip tada ligoninėj, prašau ,- pažiūrėjau į jį maldaujančiu žvilgsniu .
-Šįkart mes tavęs nepaleisim,-pasakė visi choru .
Ten buvo jie visi .
-Gyvenkit savo gyvenimą ir tą patį leiskit daryti man .
Ian'as priartėjo prie manęs .
-Mila, leisk man vėl tave mylėti.
-Eik pas Mariną .
-Ką ?
-Tiesiog palikit mane .
Nusisukau nuo jų ir nuėjau .Po velniais kada grįš Luke su Gwen ? Šiuo metu man taip reikia Gwen apkabinimo, nes tik jai buvau papasakojusi savo liūdną istoriją ...
Šiandien žadu nusigerti, viena . Mano geriausi draugai bus alkoholio buteliai ir cigaretės . Tad nuėjau į parduotuvę ir savo visus pinigus išleidau kaip tik jiems . Iš šono manau ir taip atrodžiau kaip girta, dėl savo išvaizdos .
Pažiūrėjau į telefoną, ten buvo viena žinutė nuo April . Ji rašė, kad rytoj važiuos su Jade tėvais į vandens parką ir grįš tik vakare . Puiku . Turėsiu laiko prasiblaivyt .
Parėjau namo ir nieko nelaukdama pradėjau gerti. DAUG gerti . Degtinės buteliai pasibaigdavo gan sklandžiai, o ašaras numarino cigarėčių dūmai .
*Next day*
Mano galva ... Ar ją ką tik pervažiavo sunkvežimis ? Panašu, kad taip . Pramerkiau užtraškanojusias akis, visur mėtėsi koks tuzinas degtinės butelių ir tiek pat cigarėčių pakelių .
- Reikia keltis,-suburbėjau .
Kūnas nejuda iš savo vietos .
-Katherina ... 1 , 2 , 3 ...
Kaip gulėjau taip ir likau tokioje pačioje pozoje . Pajudinau vieną ranką . O .... Pažanga . Šiaip ne taip atsikėliau, reikia apsitvarkyti, bet pirma man reikia ASPIRINO ir kavos .
Virtuvėje prakuičiau vaistų dėžutę, kol pagaliau radau magiškąsias tabletes . Nieko nelaukdama išgėriau vieną aspirino tabletę . Po to užkaitau arbatinuką .-Ar yra kas namie ?
Jie jau grįžo taip greit ?
-Aš čia ,-atsiliepiau .
Į virtuvę atėjo Gwen su Luke.
- Katherina, ką veikei kol mūsų nebuvo ?-paklausė rimtai Luke .
-Gėriau, rūkiau, verkiau .
-Tai kiek čia žmonių buvo ?
- Lygiai vienas .
-Tu viena čia taip?-nusistebėjo Gwen .
-Viena .
-Pala ... Sakei, kad verkei . Dėl ko ?
Dabar man nerūpėjo, kad čia yra Luke , jis vistiek kada nors sužinos .
-Jie čia . Visi .
-Kas ? - paklausė Luke .
O Gwen mane apkabino ir stipriai suspaudė .
-Ką man daryti Gwen ? Jie žino .Jie žino, jog tai aš ... Luna ligoninėj, aš aprėkiau Jimin , sutikau Mariną ...
Ji mane dar labiau suspaudė, o Luke stovėjo su poker face .
-Ar man kas nors papasakos kas čia vyksta ?
-Sėsk .
Jis atsisėdo, Gwen mane paleido ir taipogi atsisėdo .
-Na tai viskas prasidėjo nuo .......