Papasakojau jam visą savo 'laimingąją' istoriją . Luke tik sedėjo ir žiūrėjo į vieną tašką ir nieko nesakė . Gwen mane stipriai apkabino .-Prašau, pasakyk ką nors,-tyliai išlemenau .
-Tu grįši į Londoną,-pasakė jis vis dar žiūrėdamas niekur .
- Luke ...
Jis atsisuko į mane .
-Tu turi ten grįžti, ten tavęs lauks Ian ir kiti .
Aš atsistojau ir priėjau prie jo .
-Tu nesupranti, ar ne ? Aš myliu tave . Myliu Gwen ir April ...
Aš paėmiau rankom jo veidą ir atsukau jo akis taip, kad matytusi mano .
-Girdi? Aš myliu tave ...
Tai pasakiusi pabučiavau jį .Ding-Dong
-Aš atidarysiu,-pasakė Gwen .
Luke atsisuko į mane ir nusišypsojo .
-Bet tau jų trūksta ?-paklausė.-Pas tave,-atėjusi pasakė Gwen .
Ten buvo Mark.
-Mes paliksim jus vienus,-pasakė Luke.
Gwen jam pritardama linktelėjo . Po poros sekundžių mes su Mark likome vieni .
Įsistovėjo nemaloni tyla . Nusprendžiau ją nutraukti, priėjau prie brolio, stipriai apkabinau ir pasakiau :
-Px viskas bus gerai, o jei nebus irgi px .
Jis mane stipriai suspaudė savo glėbyje, galėjau girdėti jo kūkčiojimą .
-Ei, neverk, moli,-nusijuokiau, bet ir pati verkiau .Jis taip pat nusijuokė, po to nusivalė likusias ašaras .
-Daugiau niekada tavęs nepaliksiu,-pasakė.
-Tau gi reiks grįžt į Londoną .
-O tu ne ..?
-Aš liksiu čia . Suprask, čia mano namai . Čia gyvena Luke, Gwen, April ... Aš negaliu jų taip paprastai palikti, suprask mane .
-O kaip Ian ?
-Prie ko čia jis ?
-Tu jį dar myli ?
-Aš turiu Luke .. Myliu jį labiau nei ką kitą,-nuleidau galvą .
-Bet jūs atvyksit pas mus ?
-Mes ?
-Na taip ... Visi,-šyptelėjo .
-Tai žinoma ,-atsakiau šypsena .-Na o dabar .... Gweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ! Lukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkke ! - užblioviau per visus namus .
Jie kaip mat atbėgo .
-Kas nutiko ?-paklausė susirūpinusi Gwen .
-Mes susitaikėm ... em ..... Susipažinkit šitčia mano broliukas Mark .
Trrrrr-Trrrrrr-Trrrrrrr zyzė mano telefonas* Po poros valandu *
[Aš] Taip .
[Kažkas] Ar aš kalbu Katherina Bynes ?
[Aš] Taip, kas jūs ?
[Kažkas] Turime jums liūną žinią, jūsų vaikinas ir jo sesutės pateko į avariją ir neišgyveno ....Padėjau ragelį ... Suklupau ant žemės ir pradėjau isteriškai rėkti ...
*Prieš pora valandų*
Supažindinau Gwen ir Luke su Mark . Iš pat pradžių jie Gwen žiūrėjo į jį kreivai į jį, bet vėliau pamatė iš jo akių, kad jis labai galisi, Tad dabar kaip ir viskas čiki piki .
- Katherina, mes su Gwen važiuojame pasiimt April iš Jade,-pasakė Luke .
-Okay .
Kreipiausi į brolį :
-Paskambink kitiesms ir pasakyk, jog čia atvažiuotų .-Tu tuo tikra?-jis nustebęs paklausė .
-Šimtu procentu,-nusijuokiau,-reikia padėti praeičiai didelį tašką ir pradėti viską iš naujo .
Jo veide atsirado milžiniška šypsena .
-Tuoj,-jis paėmė telefoną ir trumpam pasišalino iš kambario .Na štai aš susitaikysiu su jais. įveiksiu savo principus, bet vistiek taip nebebus kaip anksčiau ...
-Sakė, jog atvažiuos po valandos . Dabar Luna išrašinėji iš ligoninės .
-Ją taip greit paleidžia ?- nustebau .
-Ji sakė, kad jai jau geriau ....*Po valandos*
Ding-Dong
Nuėjau link durų . Atidariau jas . Ten buvo jie visi . Jie žiūrėjo į mane gailesčio kupinomis akimis .
-Tai čia ir stovėsit ?
-Tai galime užeiti ?
-Tai ne pasikviečiau jus čia, kad prie durų pastovėsit,-pasakiau sarkastiškai .Nium tai jie užėjo .
Aš atsistojau rankų mostu pasikviečiau Mark . Aš padariau rankom taip, lyg prašyčiau hug'o , Mark padarė taip pat . Visi kiti nieko nelaukę mane apkabino. Labai stipriai apkabino .
-Ėėėė, jei norit, kad mirčiau tai ...
-Ne! Daugiau jokių mirčių,-rimtai pasakė Thom .
Jie mane paleido .
-Atleisk, kad išvadinau tave asilu .
-Aš pats kaltas .
-Padėkit didelį tašką dėl to kas įvyko,-atsikrenkščiau,-dėl praeities .
-O kas įvyko ?-nusijuokė Stefan .
-Va tokio pažiūrio man ir reikia .Tada prisiminiau Luke, April ir Gwen .
-Ei, ko jie taip ilgai ten ?
-Kas ?-nesupratusi paklausė Eliza .
-Mhm ... Tikrai užtruko . Gal į parduotuvę užsuko ?
-Gaaaal .
-Apie ką jus čia šnekat ?
-Apie Luke, April ir Gwen .
-O kas jie tokie ?-nusijuokė Thomas .
-Luke mano meilė , o Gwen su April jo sesės .
-Vaikinas ?-paklausė Ian.
-Ian, baik ...
-Atleisk,-nuleido galvą .
-Parodyk jų nuotraukų,-nukreipė tema Lexi .
-Okay .
Užlipau į antrą aukštą, pasiėmiau krepšį ir pradėjau kraut nuotraukas . Baigus darbą, nulipau į apačią .
-Kam tau krepšys ? -paklausė Klaus.
-Ten nuotraukos, genijau,-pavarčiau akimis .
Kiti sukikeno .-Nu tai va ... Čia
-Kodėl jie tokie tobuli ? - išsižiojo .
-am . Katherina kokį sexių radai,-pasakė Lexi .
Ian perverė ją žudančiu žvilgsniu .*Dar po valandos
-Ei jie jau negrįžta kaip dvi valandos,-sunerimau aš .
Trrrrr-Trrrrrr-Trrrrrrr zyzė mano telefonas
[Aš] Taip .
[Kažkas] Ar aš kalbu su Katherina Bynes ?
[Aš] Taip, kas jūs ?
[Kažkas] Turime jums liūną žinią, jūsų vaikinas ir jo sesutės pateko į avariją ir neišgyveno ....Padėjau ragelį ... Suklupau ant žemės ir pradėjau isteriškai rėkti ...