Mincinoșii

328 19 6
                                    


Cândva, locuia în cartierul nostru un tip pe nume Jimmy , era, dacă stau bine să mă gândesc, un tip tare de treabă și amuzant dar avea deseori probleme cu ceilalți din cauză că era foarte,foarte guraliv și asta-i crea necazuri. Însă el era foarte împăcat cu sine-însuși și nu vroia să se schimbe. Când oamenii îl întrebau de ce îi lăsa mereu pe ceilalți să țipe la el sau eventual să-și bată joc de el pentru remarcile usturătoare sau glumele acide pe care le făcea în legătură cu alții, el doar zâmbea insolent și le spunea : "Sincer cred că este cea mai bună metodă, cel puțin ei nu ascund nimic de mine și nici eu de ei".

Unul dintre copii pe care i-a enervat cu o glumă proastă făcută pe seama mamei lui, era genul acela de copil psihopat cu o manieră sadică de a se răzbuna pe cineva și care nu accepta niciodată vreo insultă la adresa lui. Așa că a strâns câțiva alți copii care de asemenea îl urau pe Jimmy și l-au încolțit după ce se terminaseră  cursurile , în laboratorul de chimie.

" Tu și gura ta aia mare v-ați băgat în asta...... Și aș vrea să-ți dau o lecție pe care să n-o uiți niciodată". spuse Brett , liderul grupului în timp îl  ce privea pe Jimmy drept în ochi.

Așa că au luat o sticluță cu acid formic din dulap și i-au turnat-o pe față. Au stat să-l vadă cum țipă în chinuri și agonie în timp ce acidul îi dizolva încet fața, după care au fugit cu toții cerând ajutor și părând îngrijorați.

După ce a venit salvarea și l-au întrebat pe Jimmy ce se întâmplase ( deși el n-a putut nici măcar să mai geamă), directorul i-a întrebat pe băieți dacă știau cumva ce se întâmplase. Brett a început să-i explice cum el și ceilalți băieți erau în trecere când l-au văzut pe Jimmy dând târcoale laboratorului, iar în timp ce ei ajunseră la fața locului, Jimmy se afla deja în această stare. Ceilalți băieți i-sau alăturat lui Brett dând și ei argumente false și mințind în timp ce săracul Jimmy încerca să protesteze în tăcerea lui agonizantă. Directorul le-a spus într-un final să plece cu mențiunea că vor mai fi chemați după ce va vorbi și cu Jimmy și îi va asculta și partea lui de poveste , însă aceasta după ce vai ieși din spital.

Câteva zile au trecut iar Jimmy era încă ținut în unitatea pentru urgențe a spitalului cu bandaje acoperindu-i toată fața ; doctorii au salvat ce se mai putea din fața lui reușind să-i păstreze funcția vizuală, dar doar pe un singur ochi și fălcile care, chiar dacă nu mai aveau piele și carne, încă rezistau. Totuși Jimmy nu putea să vorbească sau cel puțin refuza să o facă. Doar stătea acolo , holbându-se în tavan cu ochii  incapabili să mai clipească, plin de ură și dorință de răzbunare sângeroasă. După ce a fost externat ceva timp mai târziu, nu mai răspundea la nimeni cu absolut nimic în afară de cuvântul "MINCINOȘII." Cu orice urmă de viață socială dispărută și distrusă, nemaiputând să zâmbească sau să spună vreodată o glumă ,a început să se izoleze și să conceapă planuri. Gânduri bolnave, pline de răzbunare au început să-i umble prin minte, că îi va prinde pe toți , unul câte unul și îi va nimici, îi va tăia, îi va arde. Așa că a așteptat răbdător până când grupul va fi vulnerabil, târziu  în noapte , când își vor spune la revedere , despărțindu-se ; atunci va fi momentul să atace.

-

În acel weekend Brett a primit un pachet în cutia poștală. Curios, l-a deschis , doar ca să găsească o casetă inscripționată pe față doar cu cuvintele "PENTRU TINE". Așa că tot ce a făcut a fost să o pună în video și să o vizioneze.

Era o înregistrare neprofesionistă făcută de un necunoscut care nu a scos un singur cuvânt pe toată durata filmării. A început cu camera indicând o dată dintr-un ziar , data de ieri.. În timp ce obiectivul se îndepărta se putea vedea că locația din care se filmase era un subsol, un singur bec vechi și prăfuit luminând cât de cât încăperea. Pe parcurs ce obiectivul se depărta, devenea din ce în ce mai clar că asta nu e o filmare deloc obișnuită sau normală. În fața cameramanului , ghemuit într-un colț , se afla unul din prietenii lui Brett. Era complet dezbrăcat, avea pusă o cârpă jegoasă pe față și un căluș în gură. Era acoperit de sânge, ave arsuri, tăieturi , și răni adânci pe tot corpul. Una în special , foarte mare, pe spate care aproape semăna cu un cuvânt....

Cameramanul, purtând mănuși, a scos călușul din gura băiatului ce plângea și care apoi a început imediat să-l implore pe cameraman să-l lase să se ducă acasă.

"Te rog, TE ROG, lasă-mă să plec ....... Am...Am făcut ce-ai vrut!!! O, Doamne... Jesse, Mike, Keith ... m-ai făcut să -i omor , să-i măcelăresc pe toți!! Vreau doar să plec acasă....TE ROGG....Îmi pare rău,...îmi pare așa de răuuuu..."

Și a continuat să o repete din nou, și din nou, tremurând violent în timp ce făcea asta.

Picioarele lui Brett au început să tremure, timp în care își putea simți stomacul care mai era puțin și dădea afară totul, în timp ce vedea leșurile arse și chircite ale prietenilor săi în fundal.Cu toții aveau urme pe ei, tăieturi adânci.

Cameramanul l-a apucat apoi pe copil de bărbie ridicându-l în picioare. Băiatul s-a supus, timp în care, se vedea cum era condus spre o ușă ce ieșea însă din cadru. De-abia atunci Brett a putut vedea ce era încrestat pe spatele prietenului său. Era cuvântul "MINCINOS". Apoi camera s-a oprit pentru scurtă vreme.

După ce a repornit , nu se mai vedea niciun fel de interior , subsol sau clădire. În schimb se putea vedea că înregistrarea era făcută afară , în frigul iernii , undeva la marginea unei păduri și nici cameramanul nu părea că este cel din prima parte a înregistrării. Cameramanul cel nou era doar prietenul lui Brett , tremurând și sughițând în timp ce filma niște copaci ceva mai departe , pe fundal auzindu-se pași ce păreau că se apropie tot mai mult.

UNDE EȘTI?????? AI SPUS CĂ MĂ LAȘI SĂ PLEC DUPĂ ASTA! AI SPUS CĂ MĂ LAȘI SĂ PLEC!!!

Băiatul țipa și plângea în același timp, ieșit din minți , pe măsură ce sunetul pașilor din zăpadă se apropia, se pare, din toate colțurile.

Apoi se opri.

Se întoarce și îi vede fața hâdă a lui Jimmy în timp ce acesta începe să urle înfiorător la cameră "MINCINOȘII". Apoi înregistrarea se opri abrupt.

Brett fuge spre ușă încercând să o încuie și apoi să se baricadeze, știind ce-l așteaptă. Dar, fugind spre ușă în încercarea de a-și duce planul la capăt , se lovește de ceva în drum, căzând pe spate.

Ultimul lucru pe care l-a auzit a fost "MINCINOȘII" în timp ce fața lui începea să se dizolve încet din pricina acidului .

 Ultimul lucru pe care l-a văzut era fața lui Jimmy, pe care se contura un zâmbet bolnav și maniacal.


*autor Ivysir

* video-ul de mai sus este varianta în Engleză a acestei povestiri




Creepypasta storiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum