Câțiva dintre voi probabil că ați auzit că , compania Disney este responsabilă pentru construirea a cel puțin un parc de distracții abandonat.
Disney a construit resortul "Insula comorii" în Golful Baker în Bahamas. La început nu a fost un "oraș fantomă". Vapoarele de croazieră ale companiei defapt lăsau turiștii în stațiune pentru a se relaxa .
Acesta este un adevăr! Convingeți-vă!
Disney a cheltuit 30.000.000 de milioane de dolari pentru construirea acestui resort. Da, treizeci de milioane de dolari.
Apoi l-au abandonat.
La acea vreme compania a dat vina pe apele de coastă ( prea puțin adânci pentru ca vapoarele lor să opereze în siguranță ) și au dat vina chiar și pe constructori și muncitori, spunând că toți proveneau din Bahamas , și că erau prea leneși să lucreze după un program obișnuit.
Aici se termină partea factuală a versiunii lor. Nu l-au abandonat din cauza apelor mici și nisipoase , nici din cauză că " localnicii erau leneși". Nu ; acestea sunt doar scuze convenabile pentru Disney.
Nu , nu cred că aceste motive sunt legitime. De ce nu cred ?
Din cauza "palatului Mowgli".
Aproape de plaja orașului Insulei de Smarald în Carolina de nord, pe la sfârșitul anilor 1990 Disney a început construcția " palatului Mowgli„. Ideea era acea a unui parc tematic sub formă de junglă cu un , ați ghicit, un imens palat în centrul acestuia.
Dacă nu sunteți familiarizați cu personajul Mowgli , păi atunci ar fi bine să citiți " cartea junglei". Dacă totuși nu vă sună cunoscut , ați putea să îl recunoașteți sub forma desenului animat de la Disney de acum mult timp.
Mowgli este un copil abandonat, în esență crescut de animale și simultan urmărit/vânat de alte animale.
Palatul Mowgli a fost o afacere controversată de la început. Disney a cumpărat la început foarte, foarte mult teren la un preț uriaș pentru amplasarea proiectului, și chiar au fost unele controverse legate de unele dintre achiziții. Guvernul local a proclamat pământurile oamenilor cu tot cu locuințe ca fiind "domeniul statului" după care a vândut totul companiei. La un moment dat o casă care de-abia fusese construită a fost demolată fără prea multe explicații.
Terenul luat de guvern servea chipurile cu scopul construirii unei autostrăzi. Știind pe deplin ceea ce se petrece localnicii au numit-o din start "autostrada Mickey-Mouse".
Apoi au început discuțiile pentru conceptul parcului. O echipă de angajați ai companiei au ținut chiar o întrunire în acel oraș. Intenționau să îi convingă pe oameni despre beneficiile colective ale acelui proiect . Când le-au arătat conceptul de palat Indian gigantic....înconjurat de junglă....și decor ticsit de femei și bărbați îmbrăcați în veșminte tribale ....păi , pot să spun că toată lumea și-a pus mâinile în cap.
Vorbim totuși de un plat Indian gigantic , junglă și îmbrăcăminte pentru sălbatici nu numi în centrul unei zone destul de bogate , dar oarecum și xenofobe aflate în sudul Statelor Unite. Era o combinație destul de îndoielnică în acel punct al istoriei.
Un membru al adunării de atunci a trebuit să fie arestat de poliția locală pentru faptul că a dat buzna pe scenă și a rupt planul de afacere al reprezentanților companiei.
Așa că Disney A reacționat la rândul ei și a scos din ecuație tot ce-i stătea în cale. Casele au fost făcute una cu pământul, terenurile au fost și ele curățate de orice construcție, și nimeni nu a mai putut să zică sau să facă nimic în legătură cu asta. Televiziunea locală și ziarele , care erau de la început împotriva proiectului, au avut de aface cu secția media companiei aceasta din urmă acaparând și opinia presei.
CITEȘTI
Creepypasta stories
HorrorO traducere fidelă a povestirilor de pe creepypasta.com Rugăminte : citiți-le noaptea :-))