Regele sinucigaș

206 8 2
                                    


Cărțile de joc actuale sunt pline de semnificații și simboluri ce sunt datate cu câteva secole în urmă. Cei patru regi sau popi, de exemplu ; reprezentarea lor este bazată pe conducători adevărați- regele de carou îl reprezintă pe bogatul și faimosul Iulius Caesar, regele de treflă îl reprezintă pe brutalul Alexandru cel mare, inima neagră îl reprezintă pe puternicul dar bunul rege al Israelului ; David, iar inima roșie îl reprezintă pe .... instabilul....ca să spunem așa, Carol al 7-lea al Franței. Acesta este regele de care vom vorbi. De asemenea trebuie să menționăm că, Carol este singurul dintre acești patru regi care a apucat să-și vadă fața atribuită unei cărți de joc, ceea ce ar putea oarecum să justifice comportamentul ...diferit.

Visul lui a fost să pună regele de inimă roșie drept prima carte în pachet, chiar dacă nu a putut veni în contact cu jocul de cărți decât foarte târziu , după ce s-a îmbolnăvit și a fost informat  că va trebui să stea la pat pentru tot restul vieții. În timpul acestei perioade Carol a început să învețe să joace cărți , doar pentru a mai trecea timpul , precum o versiune foarte veche a Black-jack-ului , "vingt-et-un"( douăzeci și unu).

Carol a stat în pat doi ani, jucându-se cărți non-stop și devenind din ce în ce mai slăbit. Pe măsură ce trecea timpul au început să apară zvonuri precum că Carol era obsedat de ideea că regele de inimă roșie, fiind a treisprezecea carte , îi purta ghinion. A început să vorbească despre faptul că numărul treisprezece îi apărea mereu în fața ochilor și că el era aproape de a-i descoperi secretul!!! Desigur, delirurile lui erau puse pe seama febrei , și la sfârșitul celui de-al doilea an, Carol a fost declarat nebun , fiul său Louis al 12-lea fiind declarat astfel rege în locul său.

Într-o zi, cu câteva luni după ce fiul său a preluat tronul, unul dintre doctorii personali ai lui Carol s-a dus să verifice cum se mai simțea acesta, doar ca să vadă cum bolnavul rege bătrân se afla în mijlocul camerei cu o sabie mare în mână. Înainte ca doctorul să poată reacționa , regele a spus, " Ils m' ont motre' la ve'rite' de treize , et il n'est pas signifie' pour les yeux mortel." care se traduce prin : " Ele mi-au arătat adevărul din spatele numărului treisprezece , adevăr nedestinat muritorilor ". Fără să ezite regele și-a înfipt sabia prin partea stângă a capului ( de deasupra urechii și până la tâmplă) până ce a ajuns pe cealaltă parte.  Apoi s-a mai clătinat puțin înainte să cadă pe podea, mort.

După ce incidentul a fost raportat și s-a făcut publică nebunia regelui de dinainte să se sinucidă, imaginea de pe cărțile de joc a lui Carol a fost schimbată astfel încât să surprindă momentul sinuciderii. Deși astăzi imaginea de pe cărțile de joc este mai puțin grafică, încă mai arată momentul în care Carol și-a împlântat sabia în cap. Însă probabil că cea mai ciudată parte a poveștii este defapt ziua în care Carol a ales să se sinucidă. 07.06.1462. Cu intenție sau nu venind din partea regelui , faptul că 6+7=13 și 1+4+6+2=13 nu poate fi explicat decât ca o coincidență. Sau poate nu!!!!!.

*autor : Jhon

*videoclipul de mai sus este varianta în Engleză a acestei povestiri

P.S : Îmi pare nespus de rău că nu am mai postat dar știți și voi ; BAC,  teze , probleme școlare , chestii. Acum , sper să mă iertați și sper să vă placă povestirea , eu unul am găsit-o tare interesantă. Ciao.




Creepypasta storiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum