De câțiva ani încoace o legendă și-a făcut loc în rândurile industriei tv . Legenda este despre canalul ∞. Canalul ∞ este extrem de greu de accesat , așa că rapoartele despre ce se întâmplă cu adevărat variază , evident extrem de mult . Eu sunt aici să-ți spun cum să ajungi acolo și... ce să faci mai departe .
Fă rost de un televizor , preferabil cu analog pentru cea mai bună experiență , și cu cât mai vechi cu atât mai bine .
Fă rost de o telecomandă . Nu trebuie să fie neapărat cea originală .
Aprinde televizorul , și schimbă pe un canal cu imagine statică , sau unul cu imagine neagră dacă folosiți un tv digital . Practic orice canal pe care nu-l recepționați .
Părăsiți camera în care este televizorul pentru aproximativ trei ore . Dacă pe lângă acel televizor mai aveți altul în cameră , fiți sigur că-l luați cu dumneavoastră . De asemenea este bine să vă chemați și câțiva prieteni apropiați .
În aacel timp de trei ore , ar trebui să vă procurați câteva obiecte .O să le listez aici în ordine de la cel mai important la cel mai puțin important . Notă : Niciun obiect nu este obligatoriu , dar cu siguranță ajută .
Ai să ai nevoie de :
Un obiect drag ție .Două oglinzi portabile .O pușcă sau orice fel de armă .O carte preferată .Un aparat mobil de comunicație .O cheie .Un baros sau târnăcop .
După ce au trecut cele trei ore , reintră în cameră . Lasă-ți prietenii să aștepte în spatele ușii .
Închide ușa .
Holbeazăte la monitorul cu imagine statică sau neagră până te vei simți dezorientat sau te vei speria .
Cheamă-ți acum prietenii în cameră .
Oferă acel obiect drag ție persoanei la care tu ții cel mai mult din acea cameră . Dacă nu ai adus un obiect la care ții , îmbrățișează acea personă și soptește-i la ureche cel mai ascuns secret al tău .
Trimite-ți prietenii afară din cameră , și spune-le să nu intre înauntru indiferent de motiv până nu deschizi tu ușa din nou . Notă : Acest lucru o să fie mai greu de realizat dacă sunt mai mulți , dar o să fie mai sigur pentru tine dacă este așa . Crede-mă .
Ține oglinzile astfel încât una să reflecte ecranul televizorului în cealaltă , și cea de-a doua să te reflecte pe tine , așa că la sfârșit ar trebui să pară ca și cum televizorul ar fi în spatele tău . Stai în poziția asta până ce îți va apărea o întrebare pe ecranul televizorului . Dacă n-ai adus oglinzile , atunci stai pe un scaun cu spatele la televizor până vei auzi un fel de sunet .
Ia telecomanda . O să fie o întrebare pe ecran . Apasă pe butonul pentru canal următor dacă răspunsul tău va fi da , canal anterior dacă răspunsul este nu . Or să fie undeva între trei și douăzeci și șase de întrebări , dacă relatările sunt de încredere . Întrebările vor fi orice de la triviale și până la întrebări filozofice cu tentă personală . Răspunde sincer , altfel nu vei reuși să accesezi canalul ∞.
După întrebări , unul din aceste lucruri se vor întâmpla .
Emisiunea ta preferată din toate timpurile va rula la tv , dar în acel episod , toate personajele vor fi omorâte fără milă .Vei vedea o imagine cu cel mai nesuferit om sau lucru pe care-l cunoști . Aici vine partea în care va trebui să-ți folosești pușca sau arma pe care ai adus-o .Sparge ecranul tv-ului cu acea armă . Se va repara singur . Notă : Acesta este eviden cea mai ușoară metodă .Un vortex straniu și sclipitor te va înconjura , și tu vei fi tras într-o dimensiune alternativă . Dacă te găsești în situața asta , uite ce trebuie să faci :
Te vei afla înauntrul unui fel de replică a casei tale .Va trebui să te duci în camera ta , ude vei găsi cele patru obiecte de care vei avea nevoie pentru a trece cu bine de partea aceasta. Ia-le cu tine . Ieși afară din casă . Afară va fi o versiunea aparent mult mai malefică a lumii tale , cu un cer roșu , un soare gri , plane de culoare portocaliu închis , și o ceață omniprezentă de culoare portocaliu roșcată . Va trebui să mergi către cea mai apropiată instituție publică (e.x .o școală , mall, benzinărie , etc.).Bagă cheia pe care ai adus-o cu tine în încuietoarea ușii ,și intră înauntru . Cheia se va potrivi indiferent de lacăt . Dacă nu ți-ai adus o cheie , urcă-te pe zid și intră pe fereastră .
După ce ai intrat în clădire ,caută și intră într-o cameră ce conține doar o intrare . Stai jos , oriunde ,și începe să citești din cartea pe care ai adus-o .Dacă nu ai adus cu tine nici o carte , doar stai jos și plictisește-te/sperie-te . Ai să auzi zgomote de pași în afara ușii după ceva timp în următoarea oră . Nu-ți lua privirea de la carte . După ce nu vei mai auzzi niciun zgomot de pas , numără tare până la 250 . La fiecare 10 numere , ai să auzi ați pși ce înaintează mai aproape , și mai aproape spre ușă . după ce ai ajuns la 250 , vei auzi o bătaie în ușă .Dacă vor fi trei bătăi , deschide ușa . Dacă sunt patru , spune "Îți interzic"de două ori , și apoi deschide ușa .
Vei vedea că afară te așteaptă o statuie de piatră a unei persoane la care tu ții foarte mult . Poate să fie unmembru al familiei , cel mai bun prieten , partenerul romantic , chiar și un personaj fictiv . Fă-i capul praf cu barosul sau cu târnăcopul pe care l-ai adus . Dacă este fată , de asemenea fă-i bucăți mâna stângă . Dacă nuai adus un baros sau târnăcop , dă-ți silința și împinge statuia pe spate .
Ieși din clădire prin ușa pe care ai intrat . O să fie noapte afară . Uite-te la lună . Va fi roz sau verde , plină sau semilună .
Dacă este :
Semilună roză :Scoate-ți telefonul și sună al treile-a cel mai recent contact apelat .
Plină și de culoare roz : Scoate-ți telefonul și apelează un număr la nimereală . Înainte să auzi cum îți răspunde , mușcă-ți limba . (Dacă nu-ți-ai adus telefonul , prefă-te că faci lucrurile listate mai sus .)
Semilună verde : Dezbracă-ți toate hainele pe care le porți și fugi către propria locuință .Nu te uita înapoi indiferent de motive .
Lună plină și verde : Păi... să fim cinstiți.. , ești terminat . Vei muri în următoare jumătate de oră .
Dacă este una din primele trei , te vei trezi în fața televizorului și vei putea continua ritualul .
După toate acestea , vei accesa canalul ∞. Ce faci mai departe va depinde de tine . Dacă vei accesa funcția ghid ,vei vedea o serie de showuri listate , precum " Înțelesul vieții " sau " Cum să dobândești dragostea adevărată ". Alege unul . Notă : Cu cât mai mulți omeni te așteaptă în afara ușii cu atât mai multe showuri și revelații îți vor apărea ca opțiuni . Mai mulți oameni , șanse mai bune de a vedea showuri cu rezultate ce-ți vor schimba viața . Sau , dacă vei continua să te uiți la ecranul cu imagine statică , fără să intrii în funcția ghid sau să întrerupi contactul vizual cu televizorul , vei vedea o serie de imagini care , dacă sunt descifrate , îți vor descoperi răspunsul la cea mai râvnită întrebare a ta .În punctul acesta sunt, foarte multe opțiuni , prea multe pentru a fi scrise aici . Tu doar fă ceea ce simți că trebuie să faci , și ceva se va întâmpla . Majoritatea copleșitoare a lucrurilor vor fi bune , dar vor fi și câteva dintre ele ce vor fi rele .Poți alege să părăsești camera în orice moment . Totuși , există însă două tertipuri . Nu vei putea niciodată să vorbești de ceea ce ai învățat după ce ai accesat canalul ∞, și poți ajunge pe canalul ∞ doar de patru ori în întreaga viață .
Sper că vei găsi această experiență ...... iluminantă .
* autor necunoscut
* Videoclipul de mai sus este o prezentare a povestirii în Engleză
CITEȘTI
Creepypasta stories
HorrorO traducere fidelă a povestirilor de pe creepypasta.com Rugăminte : citiți-le noaptea :-))