Kagome Kagome

68 5 0
                                    


Acest experiment a fost realizat imediat după ce al Doilea Război Mondial s-a încheiat și pare că se integrează în lunga listă de experimente stranii conduse de Naziști ( în timpul războiului sau după ).

Aceasta este premiza pentru povestea noastră .

*

Regimul Nazist este faimos pentru savanții obscuri și cercetătorii ce se ocupau de supranatural . Trupele speciale ale Reichului angajate în misiuni de expediție erau adesea trimise în căutare de artefacte sau locații cu semnificație ocultă sau religioasă . Între-timp , în Germania , bunkerele au fost construite iar conacele și castelele din inima Germaniei erau ticsite de pasaje subterane și încăperi secrete ce erau pline de dosare și note ale experimentelor și cercetărilor secrete .

De fiecare dată când Aliații dădeau peste un astfel de loc îl curățau , ardeau sau pur și simplu îl distrugeau și îl abandonau mai apoi . De câte ori un laborator era descoperit intact , fișierele conținând notele despre cercetările efectuate erau incoerente sau lipseau pur și simplu , sau erau mai târziu distruse de către Aliați pentru a preveni faptul ca Naziștii să recupreze orice informații ascunse . Marea majoritate a experimentelor naziste erau  sub  monitorizare ținute secrete de câtre forțele aliate  . Până nu demult . Veteranii care au servit drept paznici ai laboratoarelor și zonelor unde se desfășurau întâlnirile sau ritualurile  au dezvăluit ceea ce au văzut și s-au descoperit câteva lăzi și cutii pline de dosare , cărți și agende ce au aparținut cercetătorilor . Marea majoritate dintre aceste conțineau un scop comun de cercetare ...

Acela de a-i atribui omului puterea lui Dumnezeu .

Care este mai exact acea putere rămâne de discutat dar aceasta apare în cercetările Naziștilor drept " Nemurire „ , incapacitatea unei persoane de a muri , invincibilitate sau factori ce fac parte din câmpul semantic al faptului de a-ți pierde capacitatea de a muri într-un fel sau altul .

Marea majoritate a acestui concept se folosește astăzi în scopuri legitime ; precum anumite dozaje ale unor compuși chimici ce ajută la îmbunătășirea circulației sanguine la personele în vârstă . Primele concepte sunt folosite  în operațiile de transplant moderne , la realizarea grefelor  de piele , cremelor de revigorare a pielii , antibioticelor pentu tratamentul diferitelor boli precum și cercetarea în domeniul nutriției și sportului .

Însă , un set de dosare descoperit în Hamburg în 1999 depășea cu mult acest stadiu de studii . Documentele găsite acolo îmbinau experimentele oculte cu cercetările asupra nemuririi .

Fișele introductive precum și dovezile pe care erau fundamentate cercetarea au avut la bază principiul conform căruia creierul controleză corpul în totalitate , și că , pe măsură ce corpul începe încetul cu încetul să se degradeze , creierul continuă să funcționeze . Declarațiile ulterioare suțin că motivul pentru care corpul este lăsat să se degradeze este datorat faptului că creierul este   " Setat cu un anumit cronometru biologic " acesta fiind motivul pentru care unele specii de fluturi nu pot trăi decât o zi  , iar alte insecte pot adesea trăi cu mult mai mult : creierul ne dictează când să murim .

S-a propus că , pe măsură ce creierul crește în masă , acesta începe să realizeze conexiuni , rezultând în faptul că omul se maturizează  și dezvoltă un creier cu o capacitate mai avansată . Pe la vârsta de 35-50 de ani , însă ,aceste conexiuni încep încet , încet să se dezintegreze , acest lucru ducând la probleme cu memoria  , demență și alte asemenea boli mentale caracteristice vârstnicilor .

Cercetătorii naziști au sugerat faptul că creierul are icorporat un așa numit  " Întrerupător universal " care se activeză imediat ce creierul a atins stagiul de dezvoltare maximă . La majoritatea oamenilor normali , acest întrerupător va iniția secvența de oprire a funcțiilor corporale , care va avea loc trptat pe parcursul a câtorva zeci de ani. De îndată ce corpul a sistat complet toate funcțiile corporale , creierul va fi nevoit la rândul său să moară din cauza lipsei de oxigen .

Creepypasta storiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum