Ți-a murit cineva drag de curând?
Ai vrut să-ți iei la revedere, însă era prea târziu?
Asta este una dintre numeroasele căi prin care tu poți conversa cu cei care au trecut în neființă; poate vreun bunic? O mamă? Un tată? Un fiu? O fiică?
Iată, aceasta este calea prin care tu poți face asta, însă fi cu băgare de seamă căci ai să te joci cu forțe malefice pe care nu le poți controla.
Du-te în cimitirul unde este îngropată persoana respectivă . La 4 dimineața ora exactă, orice altă oră și ritualul nu va funcționa, va trebui să te duci la locul de veci unde este îngropat cel la care ții. Păstrează liniștea, este FOARTE IMPORTANT pentru siguranța ta să păstrezi liniștea. Apropie-te de mormânt. Nu folosi niciun obiect care emite lumină ca să te ghidezi printre pietrele funerare, oricât de întuneric ar fi în jur. Trebuie să te apropi de mormânt și încet... oh, cât de încet vei putea ... lasă-te în genunchi, închide ochii, și recită următoarele -
"Obsecro autem vos de sepulchro tuo.
Ex aeterna tua somnus.
Aperi oculos tuos et animo purgabit."Ține-ți ochii închiși, între două și patru minute vei începe să simți cum ceva îți atinge brațul. Nu te speria, și sub nicio formă să nu deschizi ochii. Nu îi va plăcea deloc ca tu să îl vezi. După ce creatura îți va da drumul brațului vei putea deschide ochii. Îl vei vedea pe cel drag stând în genunchi în fața ta. Va arăta exact așa cum tu ți-l amintești să fi fost înainte să moară. Din păcate , ochii vor fi singurul lucru diferit; aceștia fiind absenți. Nu vei putea să vorbești cu entitatea ca și cum ai cunoaște-o.
Pentru a iniția o conversație va trebui să întrebi; "Ce mai faci?"
Singurul lucru pe care ți-l va spune va fi, "Eu fac bine, tu?"
Singurul lucru pe care ai voie să îl spui mai departe va fi, "Și eu fac tot bine, mulțumesc."
Orice altceva îl va nemulțumi. Dacă vei spune altceva, ai 50% șanse ca el să dispară sau să-ți rupă gâtul. După asta,el sau ea te va întreba "Pot să te îmbrățișez?"
Nu răspunde! dacă spui da, te va apuca de picior și te va târî în groapă cu el pentru totdeauna. Dacă vei spune nu, va devenii nemulțumit. Ai 50% șanse ca el să-ți rupă gâtul sau să dispară.
Ca să împiedici ca acest lucru să se întâmple trebuie să-i spui, "Aș vrea să vorbesc cu(numele decedatului)". Spune lucrul acesta pe un ton cât mai convingător, însă ai grijă ... n-ai vrea să se supere pe tine, nu-i așa? După ce tu l-ai întrebat asta el va începe să dea din cap în semn de aprobare. Trebuie să îți închizi ochii, și vei simți din nou o atingere pe braț, însă nu ca cea precedentă, ci una .... mult mai familiară. Acum poți deschide ochii căci în fața ta se va afla acum cu adevărat persoana cu care tu vroiai să vorbești de la început.
Nu încerca să-l faci să iasă din cimitir. Orice încercare de a face acest lucru va avea un rezultat foarte neplăcut. De asemenea, dacă intenționezi să faci chestia asta să nu aduci pe nimeni cu tine; du-te singur. Acum vei putea să vorbești cu persoana respectivă despre ce vei dorii. Acum este momentul să le spui cât de mult ai ținut la ei, să îți iei adio sau chiar să-i întrebi cum este atunci când mori.
Dacă dorești să închei conversația, tot ce trebuie să faci este să-i spui "La revedere (numele acestuia,) sper să ne revedem cât de curând." În acest moment va trebuii să-ți închizi din nou ochii. După ce îi vei deschide la loc acela va fi dispărut deja.
Orice altă încercare de a-ți lua la-revedere va rezulta în faptul că decedatul va refuza să plece. Te va urma prin cimitir, te va ajunge și te va măcelării.
Încă un lucru; să nu fi trist că acesta a plecat ... căci s-ar putea să auzi de el curând.
*autor necunoscut
*Videoclipul de mai sus este o prezentare a povestirii în lb. Engleză
CITEȘTI
Creepypasta stories
TerrorO traducere fidelă a povestirilor de pe creepypasta.com Rugăminte : citiți-le noaptea :-))