Mă numesc Teddy

86 6 0
                                    


Nu am mâini . Nu am tălpi . Gura mea nu-i nimic altceva decât o cusătură cu sfoară de in , corpul meu fiind de asemenea umplut neîndemânatic . De abia pot să mă ridic în picioare , și de câte ori încerc să merg , mă împiedic...și cad . 

Mă numesc Teddy .

O chema  Sarrah  . A fost binecuvântată , i-sa dat puterea de a schimba realitatea , de a o face așa cum i-ar fi plăcut ei , fie în bine sau rău . Trei dorințe avea la dispoziție , trei șanse de a schimba lumea . 

Însă era doar un copil . 

Ea mi-a dat viață . Probabil că-și imaginase că voi vorbi cu ea , că o voi iubi . În clipa în care am deschis pentru prima oară ochii , ea a zâmbit și a început să chicotească în timp ce eu mă uitam mirat la făptura ce îmi stătea înainte . M-am întins spre ea , ca un copil , și ea m-a luat apoi în brațe strângându-mă la piept . Am știut atunci că ea era creatoarea mea , mama mea . În acea clipă crezusem că am descoperit ce înseamnă dragostea . 

Încă îmi mai arăta afecțiune când mă vedea , chiar și atunci când m-a tăiat și măruntaiele mele de pluș îmi ieșeau din burtă ..ea m-a cusut la loc spunându-mi că acum eram " bine " .  Pentru toate acestea nu sunt recunoscător . Nu o mai iubesc . 

O urăsc . 

Sunt doar o minte , un suflet blocat într-un corp diform cu care de-abia pot să mă mișc . O dată , am reușit să mă târăsc până la marginea ferestrei ...și ... m-am aruncat , dar nu aveam ce oase să-mi rup și nici ce sânge să vărs . Reușisem odată să-mi dau foc de la o lumânare , dar flăcările s-au stins înainte să mă poată elibera de povara asta trupească . 

De fapt știu că ea a ruinat și pe alții , pe mulți alții .  Tatăl ei a fost întotdeauna un om mizerabil , cred că asta o știa și ea . Câteodată îl auzea cum suspină , prin zidurile subțiri ale pereților , și , când i-sa dat puterea de a schimba realitatea , ea l-a făcut fericit . 

Acum este fericit . Zâmbește  ... deși doar în gol . Acum trebuie să-l îngrijească , să-l îmbrace și să-l spele în timp ce el zâmbește și zâmbește încontinuu . 

Ei nu-i pasă . Ea are castelul și armata proprie de soldați . Toți dansează și joacă roluri pentru ea , toți au fețele încleștate într-un zâmbet ciudat și privirea lor este goală și lipsită de emoție . 

Probabil când va mai crește se va sătura de iluzia aceasta și va creea una nouă . Probabil că va regreta ce a făcut , dar eu singur știu că nu va fi niciodată așa . 

* autor : Stuart

* videoclipul de mai sus este varianta în Engleză a acestei povestiri 

Creepypasta storiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum