Notă : Datorită extra atenției pe care această poveste a primit-o în ultimul timp , autorul a cerut să includ această declarație înainte să înceapă povestirea .
*
"„ Am fost de curând Informat despre evenimentele tragice ce s-au petrecut în Waukesha , Wisconsin în Mai 31 , 2014 . Această tragedie mă întristează cumplit și gândurile mele sunt alături de victimă și de familiile celor implicați ; Nu pot nici măcar să-mi imaginez prin ce trec ei acum . Nu doresc să fac nici-o analiză detaliată legată de crima petrecută - administratorul acestui site a făcut-o deja cu atât de multă chibzuință , sinceritate și grație că mie nu-mi mai rămâne absolut nimic de adăugat ; este de ajuns să spun că sunt întru totul de acord cu site-ul Iunie 3 " Declarație despre înjungherea din Wisconsin „ . Însă , observ că această lucrare a mea a devenit ținta de artilerie a celor ce s-au trezit după acea întâmplare nefericită și simt că este de datoria mea să declar personal următoarele lucruri :
Aș dori să fac cunoscut pe de-a-ntregul , 100%, FĂRĂ ECHIVOC DE CLAR , faptul că "Jocul Diavolului „ , împreună cu toate celelalte creepypasta pe care le-am scris sau le voi scrie vreodată este o operă COMPLET FICȚIONALĂ . Sunt doar produse ficționale ale propriei imaginații , scrise cu scopul exclusiv de a înspăimânta și distra cititorul/ii - nu cu scopul de a se pune în practică !
Când am scris pentru prima dată " Jocul Diavolului „ nu m-am gândit că ste necesar să includ o astfel de declaclarație de negare a responsabilității pentru o simplă poveste postată pe Creepypasta.com . Totuși , tragediile recente legate de mitul Slenderman m-au făcut să-mi reevaluez poziția . Acum cred sincer că ar fi trebuit să pun un disclaimer de la bun început , și pe această cale îmi cer scuze că nu am făcut-o din timp . Respect în totalitate drepturile celorlalți autori de a-și menține în postări ( ritualpasta , creepypasta sau orice alt fel ) senzația de pseudo-autenticitate ce conferă atâtor povestiri urbane sau legende de tabără un plus de horror . Este o chestiune legată de licența-creatoare , și consider că vasta , vasta majoritate a fanilor creepypasta sunt coplet conștienți de acest fapt . Însă , personal am început să mă simt inconfortabil cu cât de mult am reușit să trec granița dintre real și imaginar în această povestire fără a avea însă și un disclaimer în special datorită faptului că ( Spre deosebire de , să zicem " Jocul de la miezul nopții „ sau " Cum să te joci De-a vați-ascunsele-a singur „ ) aplicarea ritualului în viața reală ar putea conduce la crimă , sau violare de domiciliu sau intare prin efracție . De aceea voi încerca să urmăresc și să postez disclaimere pe reproducerile acestei pasta pe alte site-uri , precum și să instruiesc adminii să mențină disclaimerul prezent .
Singurul lucru pe care-l voi spune în apărarea lucrării mele este acela că NICIODATĂ , în NICI-O POVESTE de-a mea nu am instruit sau am incitat la violență asupra nici unei ființe vii , și nu o voi face niciodată . ( Deși , sunt sigur că dacă am făcut-o vreodată , adminii ar fi pus cu siguranță un avertisment asupra chestiei sau mai degrabă - ar fi șters-o imediat ! ) .
Doar câteva puncte înainte de încheiere :
1) Dacă sunteți într-o situație financiară acceptabilă , vă rog considerați să contribuiți financiar la Strângerea de fonduri a unității de caritate Narators uNIGHTed pentru beneficiarii SafeHorizon și familia Tragediei din Wawkesha . Plănuiesc să contribui și eu la această strângere de fonduri , și , chiar dacă nu mă aflu în poziția de a face o donație considerabilă , cred că fiecare sumă , oricât de mică , contează , și cu toții ar trebui să facem atât cât putem !
2) În mod ironic , doresc să închei această postare cu un bine-cunoscut clișeu creepypasta pe care l-am eviat intenționat atunci când scriam " Jocul Diavolului „ . : Cu toată sinceritatea și seriozitatea , VĂ ROG , NU ÎNCERCAȚI ASTA . Este o invenție , nu merge și să fim puțin serioși ... e un pic prostesc . "
CITEȘTI
Creepypasta stories
HorrorO traducere fidelă a povestirilor de pe creepypasta.com Rugăminte : citiți-le noaptea :-))