Experimentul " Mesagerul "

139 7 0
                                    

Lumea în care trăim este plină de lucruri pe care nu le înțelegem încă . Fiind oameni , așadar , prin excelență curioși , încercăm în mod natural să descoperim și să înțelegem aceste lucruri . Acest proces ne-a condus astfel la descoperiri și invenții remarcabile pe care nici măcar nu le-am fi putut imagina cu câteva sute de ani în urmă . Am reușit să înfrângem bolile , să construim clădiri ce ating vârful cerului și chiar să creem mașinării care să ne ducă și mai departe de cer și până la stele . Dacă strămoșii noștri ne-ar putea vedea pe noi și ceea ce am creeat cu siguranță că ne-ar considera ființe divine .

Curiozitatea noastră înnăscută și dorința noastră avidă pentru cunoaștere nu ne-a condus însă întotdeauna spre măreție . Răul pur și întunericul au fost și ele de asemenea descoperite în căutarea de cunoștințe a umanității . Și într-un final , mă tem că acest rău ne va fi pieirea .

Nu spun asta din punctul de vedere al cine-știe-ce filosof care stă și analizează lucrurile de la distanță , nu , o spun pentru că am văzut ; am trăit . Am făcut parte din el .

Evenimentul pe care am să vi-l spun este adevărat în întregime , asta o jur . Simt că , cu siguranță , acestea o să ajungă la urechile unor ignoranți și mulți dintre voi o să credeți că este doar o altă poveste menită să vă dea fiori ieftini pe șira spinării , dar vă promit că nu acestea sunt intențiile și scopul meu . Scopul acestei povestiri este acela de a vă avertiza asupra a ceea ce se ascunde în spatele vălului , dincolo de văzul și înțelegerea noastră ; să vă arăt ceea ce ne pândește în întuneric . Chiar dacă nici măcar eu nu înțeleg .

Ceea ce urmează să povestesc s-a întâmplat , și cred că în viitor se va întâmpla din nou .

În anul 1971 un cercetător nu prea cunoscut a început lucrările asupra unui proiect extrem de secret cunoscut simplu ca " Experimentul Mesagerul " . Aș dori să păstrez identitatea acestui savant drept un secret , din motive personale , așa că pe parcursul povestirii voi face referire la el sub numele de " Zimmerman " . Trecutul lui este cel puțin neclar mai înainte de 1971 . Tot ce se știe despre el este că a crescut pe undeva prin Maryland și a dezvoltat o pasiune stranie pentru ocult și supranatural . Mai târziu aceste fascinații i-au adus titlul de proscris printre camarazii de breaslă din cauză că pe atunci metafizica era un domeniu luat în derâdere și dacă stăm să ne gândim și azi mai este . Părerile lui Zimmerman în legătură cu misticul nu erau defapt singurul lucru care l-a izolat ; mai degrabă metodele pe care le folosea au făcut din el un proscris printre camarazi cercetători . Zimmerman era extrem de cunoscut ca fiind un om fără empatie și distant față de alții peste măsură . Nu-i păsa niciodată de mijloace ; rezultatul însemna totul pentru el , și dacă știa sau avea impresia că rezultatele obținute erau satisfăcătoare atunci orice sacrificiu era necesar pentru obținerea lor . Dorința arzătoare și insațiabilitatea pentru aflarea adevărului îi făceau pe cei ce îl cunoșteau să se teamă de el . Iar acei puțini care nu se temeau de el și de munca lui , îl urmau îndeaproape . Poate prea îndeaproape .

Cuvântul mesager în sine îți lasă un gust destul de intimidant și misterios totodată . Poate că că vine din felul în care în pronunțăm sau poate că , în cazul de față , derivă din asocierea cu acest proiect , dar după părerea mea cuvântul acesta parcă are mereu asupra sa o alură ce sugerează pierzania . Cea ce capătă și sens acum , pentru că , cuvântul în sine semnifică prevenirea a ceva . Nu îmi pot imagina de ce Zimmerman a ales ca numele experimentului să fie acesta dar pot spune că i se potrivește perfect .

Zimmerman s-a adresat doar câtorva aleși în legătură cu acest proiect ( eu fiind unul dintre ei ) , spunându-ne că lucra la " ceva măreț " și că are nevoie de niște oameni care să fie în stare să păstreze confidențialitatea și să nu răspândească zvonuri sau cam așa despre munca pe care o făcea . De asemenea nu avea încredere totală în uni dintre noi , dar știa că toți suntem profesioniști și că , dintr-un motiv sau altul cu toții aveam nevoie urgentă de a fi angajați și plătiți . Înainte am lucrat la o clinică locală pe post de medic dar am fost prins când încercam să fur niște medicamente așa că am fost dat afară . Asta a lăsat o pată destul de urâtă în cazier așa că , pentru mine , munca era greu de găsit . Eram de asemenea nativ din Alaska și locuiam aproape de unde avea să aibă loc experimentul , așa că pot spune că pe atunci a fost o alegere convenabilă . Așa precum vă imaginați , am acceptat imediat oferta . Și era și greu să nu o fi acceptat atunci când am văzut suma .

Creepypasta storiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum