Celălalt membru al familiei

118 8 0
                                    


Pe vremea când eu și sora mea Betsy eram copii , familia noastră locuia într-o încântătoare căsuță din apropierea unei ferme. Ne plăcea să explorăm fiecare colțișor prăfuit al acesteia și să ne urcăm în mărul bătrân din spatele casei. Dar, favorita noastră era fantoma.

Noi îi spuneam Mama , pentru că părea atât de bună și de grijulie....În câteva dintre dimineți , eu și Betsy ne trezeam ,  iar  pe noptierele noastre găseam o cană ce nu fusese acolo în noaptea de dinainte. Mama le-a pus acolo , îngrijorându-se că ni-se va face sete pe timpul nopții. Ea vroia doar să aibă grijă de noi.

Printre mobila originală a casei se afla și un scaun foarte vechi ; pe care noi îl amplasaserăm lângă peretele din spate al sufrageriei. De fiecare dată când eram ocupați uitându-ne la Tv sau jucându-ne , Mama mișca scaunului înainte , de-a curmezișul camerei , spre noi. Câteodată reușea să-l mute chiar în centrul camerei. Ne simțeam tare prost că noi trebuia să-l punem mereu înapoi lângă perete. Ea doar vroia să fie alături de noi.

După ani de zile , cu mult după ce ne-am mutat din casă , am găsit un articol de ziar ce făcea referire la proprietarul original al casei ; o simplă văduvă. Ea și-a omorât proprii copii dându-le fiecăruia o cană cu lapte otrăvit înainte de culcare. Apoi femeia s-a spânzurat.

În articol era inclusă o poză cu cadavrul unei femei spânzurate în sufrageria casei . Dedesubtul ei , răsturnat, stătea vechiul scaun de lemn , chiar în mijlocul camerei .

*Titlu original ( There's no reason to be afraid ) : N-ai nici un motiv să-ți fie teamă .

*autor : whoeverfightsmonster

* Am schimbat titlul ca să pară în concordanță cu tematica textului .

* Videoclipul de mai sus este varianta în Engleză a acestei povestiri.


Creepypasta storiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum