Era vara anului 1997 în Jacksonville , Illinois când opt copii , toți de sex feminin cu vârste cuprinse între opt și zece ani au dispărut misterios din oraș . Anchetatorii au făcut tot ce s-a putut , au adus Forțele Speciale din Chicago, câini dresați special pentru depistare de persoane și aproximativ toți martorii oculari pe care i-au putut strânge (care defapt erau surprinzător de puțini dacă stăm să ne gândim că cei care au fost chestionați erau chestionați nu despre o singură persoană ci despre toate opt , combinate ). Organele de administrație și control au declarat stare de asediu pentru toți copii sub 16 ani , Persoanele peste acest stadiu de vârstă erau rugate să nu iasă afară la ore târzii decât dacă este extrem de urgent și orice persoană ce părea suspectă ( fiind văzută plimbându-se seara pe drumuri trebuia raportată la secțiile de poliție și ulterior interogată . Însă dovezile erau neclare și inutile , cazul fiind declarat în cele din urmă "Nerezolvat " pe la finele acestui an .
În cele din urmă , trei ani mai târziu , investigația a revenit în " lumina reflectoarelor " după ce un localnic de origine caucaziană , pe numele lui David Aumont , a mărturisit poliției din Jacksonville că era implicat în dispariția celor opt fetițe . În timpul în care informațiile au fost date , bărbatul avusese un comportament neconcludent și șovăitor atunci când îi erau puse întrebările . Bărbatul nu avusese aproape deloc antecedente criminale în afară de două amenzi pentru parcare interzisă și o plângere în legătură cu deranjarea liniștii publice depusă de vecinii săi la o secție de poliție din apropiere . În afară de asta era defapt foarte cunoscut prin împrejurimi și prin faptul că rostea predici ca : " cum Unul Dumnezeu Adevărat vorbește prin el " și fiind și liderul unui cult descris ca " închis " și " secret " .
De fiecare dată când era întrebat de locația copiilor el răspundea doar atât : " Îngropat ".
Într-o zi din luna August , După câteva săptămâni în care anchetatorii au primit doar răspunsuri vagi și fără noimă , Mr. Aumont a intra în postul de poliție ducând cu el un carnețel mic de culoare neagră cu titlul " Înfăptuit "scris cu alb în antetul lui . I-l-a înmânat unuia dintre cei doi ofițeri de serviciu ce au început să-i pună întrebări , răspunzând simplu , pe un ton încet și monoton : " De fiecare dată când cineva se va uita prin acest carnețel , El va fi satisfăcut . " , spusese asta cu o expresie moartă . " Eu doar îl serveam pe singurul prieten adevărat , spre deosebire de tine " . În acest punct al conversației figura lui a denotat un mic rânjet de satisfacție . Ofițerul Foley , unul dintre ofițerii ce l-au chestionat pe individ , A răsfoit mai apoi carnețelul și a dat peste următorul conținut .
CITEȘTI
Creepypasta stories
HorrorO traducere fidelă a povestirilor de pe creepypasta.com Rugăminte : citiți-le noaptea :-))