În timpul verii anului 2003, evenimente din nord-estul Statelor Unite ce implicau o ciudată creatură umanoidă au aprins interesul mass-mediei locale înainte ca totul să fie dat uitării. Foarte puțină informație s-a păstrat iar majoritatea publicațiilor on-line cât și articolele scrise la acea vreme au dispărut misterios.
În special în zone rurale ale provinciei New-Yorkeze , martori auto-proclamați relatează despre întâlnirile lor cu o creatură de origine necunoscută. Aceste povestioare variază între cele spuse cu un pronunțat accent de spaimă sau traumatizante, și cele spuse pe un ton copilăresc. Toate aceste publicații nu mai pot fi găsite însă rămân adânc înrădăcinate în memoria localnicilor.
La începutul anului 2006 , din colaborarea cu cetățenii , au fost strânse aproape 24 de documente datând între secolul 12 și ziua de azi acumulate de pe patru continente. În aproape toate cazurile relatările erau identice. Am ținut legătura cu un membru al acestui grup și am putut obține câteva documente din cartea pe care plănuiau să o publice.
Rake
O scrisoare de adio: 1964
În timp ce mă pregătesc să-mi iau viața, simt că este necesar să justific orice durere sau vină ce ar putea să vă parvină odată cu citirea prezentului document. Nu este vina nimănui, nimănui în afară de el. Pentru că odată m-am trezit și i-am putut simți prezența. Iar altădată m-am trezit și i-am putut vedea forma. În altă noapte m-am trezit auzindu-i vocea , apoi uitându-mă în ochii lui. Nu pot să adorm din pricina fricii sau sau din pricină că o să mă trezesc din nou cu cine știe ce experiență. Nu aș putea să mă mai trezesc vreodată. La revedere !
Acest document a fost găsit în același sertar odată cu trei plicuri, primul pentru William și al doilea pentru Rose, celălalt fiind nedestinat.
"Draga mea Linnie"
"Să știi că mă rog pentru tine. Ți-a rostit numele"- alt document .
Un început de jurnal(tradus din Spaniolă) : 1880
" Am experimentat cea mai mare oroare. Am experimentat cea mai mare oroare. Am experimentat cea mai mare oroare. Îi pot vedea ochii atunci când îi închid pe ai mei. Sunt negri și goiiiiiiiiiiiiiii. Se uitau la mine și îmi pătrundeau în străfundurile sufletului meuuuu. Mâinile lui transpirate. Nu o să mai dorm. Vocea lui.....(scris ilizibil.)
Jurnal marinăresc: 1691
A venit la mine în somn. De pe marginea patului am putut simți ceva, o prezență, o senzație stranie. Trebuie să ne întoarcem înapoi în Anglia. Din porunca lui , nu vom mai veni niciodată aici.
Din partea unui martor : 2006
" Acum trei ani, venisem dintr-o vacanță cu familia mea la cascada Niagara pe 4 iulie. Eram toți foarte obosiți după o zi lungă de mers cu mașina așa că , după ce am ajuns acasă, eu și soțul meu am culcat copii și ne-am dus și noi la somn.
Pe la 4 dimineața , m-am trezit cu gândul că soțul meu s-a dus la baie. Așa că m-am folosit de acest răgaz ca să -mi iau înapoi papuci , numai ca să realizez că soțul meu era și el treaz lângă mine. Mi-am cerut scuze că l-am trezit și i-am explicat că am crezut că s-a dus la baie. După care, s-a întors să-mi arunce o privire, apoi să geamă și simultan să-și retragă picioarele înapoi sub cearceaf așa de repede încât aproape că m-a dat jos din pat. Apoi m-a apucat de mână , ținându-mă strâns, nezicând însă nimic.
După ce m-am obișnuit cu întunericul, am putut vedea ce i-a cauzat o reacție așa de ciudată. La marginea patului , stând cu spatele la noi, am văzut ceva ce părea a fi un om dezbrăcat, sau un câine foarte mare de vreun fel , fără blană. Poziția corpului era destul de nenaturală și deranjantă , ca și cum fusese lovit de o mașină sau ceva. Pentru oarecare motiv, nu m-am speriat din prima la vederea lui ci mai degrabă am fost îngrijorată de starea în care se afla. În tot acest timp am avut convingerea că trebuie să-l ajutăm cumva.
CITEȘTI
Creepypasta stories
HorrorO traducere fidelă a povestirilor de pe creepypasta.com Rugăminte : citiți-le noaptea :-))