Ai fost vreodată rănit de către cineva în care credeai că poți avea deplină încredere? Ți-ai fi dorit să poți prevedea acest lucru? Ca tu să poți vedea acea persoană așa cum este ea cu adevărat, un nenorocit devorator de suflete. Păi, există o cale...
Înainte să zici ceva, nu, acesta nu este vreun ritual ce implică sacrificii adresate Lordului Întunericului . Diavolul nu are niciun folos sau dorință în uciderea unei ființe oarecare și chiar dacă ar avea , nu crezi că ar putea să o facă pur și simplu el însuși. Cu toate acestea n-aș recomanda ca ritualul să fie efectuat pentru faptul că ar putea decurge extrem de prost... Las la latitudinea ta să-ți imaginezi ce orori ai putea dezlănțui asupra ta . În schimb te sfătuiesc să te oprești din citit chiar acum și să nu mai revii niciodată.
Însă dacă dorești cu adevărat acest lucru, așa cum probabil o faci dacă te-ai deranjat să asculți până în acest punct, există o cale. Vei avea nevoie de următoarele obiecte. Un recipient cu sare (o cutie de la minimarketul de la colțul străzii este bună, tu doar fi sigur că ai destulă). Îți va trebui de asemenea un chibrit sau o brichetă. O foaie de hârtie și un creion cu care să scrii (nu te îngrijora nici de asta pentru că nu va trebui să reții texte în Aramaica antică sau simboluri și cuvinte din Latină ) și ultimul și cel mai important lucru: un obiect care prezintă cu o valoare sentimentală aparte pentru tine. Nu-ți pot accentua destul cât de important este acest ultim obiect din mai multe motive, cel mai întemeiat dintre ele fiind acela că ritualul pur și simplu nu va funcționa fără el. Ce este acel obiect nu prea contează, atâta timp cât înseamnă mult pentru tine ca persoană. Fotografii cu familia unde ai participat la un eveniment sunt recomandate dacă ai o amintire plăcută rămasă de la acel eveniment. Dacă ai vreun pix norocos sau ceva de genul acesta este de asemenea foarte bine. Evită obiectele pe care le ai de mai multe ori sau acelea pe care n-ai avea probleme să le dai și altora nu numai celui mai bun prieten.
Și acum să trecem la ritualul în sine. Cel mai bine este să fie desfășurat într-un loc unde vei fi singur însă nu este esențial . Însă, dacă nu dorești ca vreun membru al familiei să dea peste tine în timp ce tu efectuezi ceea ce lor le-ar părea ca un ritual pentru invocarea unei entități malefice sau așa atunci da, poate ai vrea să eviți astfel de posibile incidente și să efectuezi ritualul undeva unde să nu fi deranjat. Ideal este ca tu să fii acolo la 23:30, deci cu puțin înainte de miezul nopții și să te asiguri că nu ai asupra ta niciun fel de obiect religios. El ..îi fac o mare onoare descriind-ul drept o creatură dar este singurul cuvânt la care mă pot gândii .. nu va vedea asta ca pe o metodă de intimidare ci mai mult ca pe o insultă. E ca și cum un oarecare anonim ar da buzna în casa ta și și-ar flutura măciuca în fața ta. În cel mai bun caz, nu va apărea. În cel mai rău caz, îți vor găsi rămășițele împrăștiate pe toți pereții camerei. Așa că fără crucifixuri, fără stele a lui David sau orice obiect ce ține de vreo credință. Chiar și dacă religia nu este una reală, precum una dintr-un joc video sau film e cam riscant, așa că-i mai bine să le eviți pe toate.
Apoi trebuie să torni sarea din recipient astfel încât să formeze un cerc destul de mare pentru o persoană să încapă în el cu lejeritate. Asigură-te că cercul este complet, orice discontinuități sau goluri s-ar putea dovedii dezastroase. Ia în mână creionul și scrie pe foaia pe care ai adus-o cu tine un nume; pune apoi foaia în cercul de sare. Aprinde lumânarea și ține-o cu mâna stângă în timp ce în mâna dreaptă vei avea obiectul norocos. Pe măsură ce timpul va avansa către miezul nopții,repetă următoarea frază:"Mă dezic de Domnul care ascunde adevărata natură a creației sale pentru Cel care îmi va arăta adevărul ascuns înăuntrul minciunilor." Apoi rostește numele scris de tine pe foaie înainte să continui. "Acestuia îi ofer un dar al prieteniei ." Plasează apoi obiectul norocos în interiorul cercului. Apoi așteaptă ca ceasul să bată miezul nopții și suflă în lumânare ca întunericul din jur să te consume. Numără în șoaptă până la treisprezece și apoi reaprinde lumânarea.
CITEȘTI
Creepypasta stories
HorrorO traducere fidelă a povestirilor de pe creepypasta.com Rugăminte : citiți-le noaptea :-))