Inexpresiva

69 2 0
                                    


În Iunie 1972 , o femeie și-a făcut apariția în incita spitalului Cedar Senai  îmbrăcată cu nimic altceva decât o rochie albă acoperită cu pete de sânge .

Acest fapt , în sine , nu ar trebui să fie prea surprinzător deoarece majoritatea persoanelor care suferă accidente merg la cel mai apropiat spital în căutare de supraveghere medicală , însă în acest caz două lucruri îi făceau pe oamenii din jurul ei să vomite  și s-o ia la fugă îngroziți . 

Primul ar fi acela că nu arăta exact ca o ființă umană . Se asemăna cu ceva mai apropiat de un manechin , însă poseda dexteritatea și fluiditatea unei ființe umane normale . Fața ei nu prezenta  defecte și era netedă ca a unui manechin , lipsită de sprâncene și acoperită de make-up.

Avea ... un pisoi prins în fălci atât de nenatural de strâns încât nu se putea vedea niciun dinte   , iar sângele încă i se scurgea peste tot pe rochie și pe jos . După un timp a dus mâna la gură și a scos săracul animal din ea , l-a aruncat pe podea și apoi s-a prăbușit .

Din secunda în care aceasta a intrat pe ușa spitalului până când a fost dusă într-o cameră de operație pentru a fi curățată și dezinfectată înainte să fie pregătită pentru sedare , a rămas în totalitate liniștită , lipsită de orice expresie sau mișcare . Doctorii s-au gândit că era mai bine s-o imobilizeze până ce vor sosi autoritățile iar ea nu a dat semne de protest . În decursul operației le-a fost imposibil să obțină vreo reacție de la acea persoană și chiar și așa majoritatea personalului spitalului se simțeau mult prea inconfortabil să se uite la ea pentru mai mult de câteva secunde .

Însă atunci când unul din membrii personalului a încercat să o sedeze , a ripostat cu o violență extremă . Doi dintre membrii personalului au trebuit să o țină imobilizată  În timp ce ea încerca să se ridice având aceeași față inexpresivă .

Apoi și-a îndreptat privirea către doctorul de lângă ea și abia atunci a reacționat cumva într-un mod bizar . A zâmbit.

În timp ce zâmbea, una dintre doctorițele ce o țineau imobilizată a țipat și i-a dat drumul șocată . Femeia nu avea dinții unui om obișnuit , ci în schimb, un fel de colți foarte lungi și ascuțiți. Mult prea lungi ca gura ei să se poată închide normal fără să-i cauzeze leziuni ...

Doctorul i-a întors pentru câteva momente privirea ca imediat după aceea să o întrebe  " Ce mama dracului ești tu ?"

Și-a trosnit gâtul apropiind-ul de umăr uitându-se la  doctor , încă zâmbind .

A urmat apoi o pauză prelungă , paza fusese alertată și li-se puteau auzii pașii îndreptându-se spre locul unde ne aflam  .

Când aceasta i-a auzit apropiindu-se , s-a repezit către doctor , înfigând-uși colții  în gâtul lui , smulgându-i jugulara și lăsându-l să se prăbușească apoi pe podea , acesta trăgând aer în piept cu disperare  pe măsură ce se îneca cu propriul sânge .

S-a ridicat apoi în picioare din pat și s-a înclinat către el , fața ei ajungând extrem de aproape de cea a doctorului în  timp ce viața i-se scurgea acestuia din privire .

S-a aplecat încet către el și i-a șoptit în ureche .. 

"Eu... sunt ... Dumnezeu ..."

Ochii acestuia s-au umplut de groază când au văzut-o pășind calm către oamenii de la pază . Ultimul lucru pe care l-a văzut a fost cum creatura a început să-i sfâșie în bucăți unul câte unul .

Doctorița care a supraviețuit incidentului i-a pus denumirea "Inexpresiva".

Nu a mai fost văzută niciodată de atunci .


* Autor : Ivysir

* Videoclipul de mai sus este o prezentare a poveștii în limba Engleză în timp ce cel de mai jos este un scurtmetraj cu acțiunea acesteia . 


Creepypasta storiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum