#Aisha
Bună!Mă numesc Aisha Brown,am 23 ani,locuiesc in New York si pasiunea mea este muzica rock.Locul meu de muncă oficial,nu este oficial pentru că sunt spion....deci serviciul meu nu existã pentru voi,adicã cei cu un loc de muncã public.
Sunt una dintre cei mai buni spioni ai companiei.Am ajuns spion datoritã bunicului meu, John, care este șeful companiei.De la 6 ani mã antrenez pentru al prinde,intr-o zi, pe cel ce mi-a ucis pãrinții,și acea zi se apropie.Mai am doar o misiune ca un ultim examen...Sunt trezitã de alarma ceasului meu,care nu se oprește.Dupã cateva minute de liniște in patul meu moale,realizez cã ar trebui sa mã ridic,sã mã imbrac si sã plec la ,,iubitul'' meu loc de muncã.
Dupã ce imi termin rutina,imi beau cafeaua si ies pe usã.Apartamentul meu are 2 camere,livingul cu nuanțe de roșu,bucãtãrie,baie si bineînțeles este super securizat,din moment ce actele importante sunt la mine si la bunicul meu.***
Intru in parcarea subteranã,parchez,imi i-au actele si caietul cu notițe pentru noua,dar si ultima misiune.Urc grãbitã in lift,apas pe butonul cu numãrul 5,și aștept.
Ținuta mea este una normala:o fustã crem,o cãmașã albã,sacou crem si pantofii albi.Doar geanta neagră.
Ajung la etaj,o salut pe Marga,doamna de la receptie.Fiecare etaj are receptie,având in vedere cã nu este o firmã micã.Bat ușor la ușa șefului meu (bunicul) si nu aștept un rãspuns,intru direct.-Bunã dimineața!spun eu zâmbitoare.
-Neața,Aisha!spune bunicul uitându-se prin niște acte...
E greu sa fi șef.Nu vreau sã mã gândesc la cât de greu imi va fi cand bunicul va ieși la pensie.-Deci...când plec?Ce trebuie sã fac?Unde plec?Sper cã mã lași sa plec fãrã alți spioni!!spun eu nerãbdãtoare.
-Mda Aisha,pleci singurã.In San Francisco,vei fi sub acoperire,postul tãu va fi de secretarã,și trebuie sã faci o copie dupa un fișier al șefului tãu..
-Wow...San Francisco!?Singurã?spun zâmbitoare.
-Nu este chiar atât de simplu..spune el oftând.
-Ba este simplu.Nu e decât un fișier,deja am un plan.
-Nu ințelegi Aisha...
-Ce sã ințeleg??Defapt,ce e de ințeles?E un fișier dintr-un calculator tâmpit...
-Fișierul nu se aflã in firmã...zice și se uitã serios la mine.
-Ok...atunci unde?
Și simt cum tot entuziasmul meu se duce...-La el acasã...
-Poftim!??intreb vizibil nervoasã.
-Uite Aisha,poți sã refuzi și sã aștepți altã ocazie.
Nu,eu nu mai pot aștepta.Cu incã o secundã in plus,nemernicul care mi-a ucis pãrinții se duce tot mai departe.Trebuie sa termin odatã cu misiunea asta.
-Accept!spun cu siguranța in glas.
- Bine,oricum inarmatã vei fi,nu cred cã iți va trebui nimic.Dar,iți reamintesc o chestie,nu te lua dupã aparențe,si cel mai important nu te indrãgosti!
-Bunicule,nu mai am 16 ani.Mã descurc,si in plus,dragostea e pe ultimul loc acum.
-Ok Aisha.Vei primi tot in seara asta,peste 2 zile iți incepi ultima misiune...Si in caz ca nu mai ajungi la firmã in 2 zile,iți urez multã baftã!
-Mersi bunciule,știi ca nu te voi dezamãgii!spun si il îmbrățișez.
Dupã ce am iesit din clãdire,mã indrept direct spre mașinã,cu gândul la mall.Imi trebuie haine pentru aceasta misiune.Sigur mã descurc,nu are ce sã mi se intâmple.Antrenatã sunt,abilitate am,farmec am și in ultimul rând am mai fost in misiuni,poate am emoții pentru cã știu cã misiunea asta depinde de viitorul meu.
Imi alung toate gandurile și pornesc spre mall.Dupã 2 ore ies din mall cu 8 pungi de haine si ma duc spre mașina.Ajunsã acasã,arunc hainele pe undeva prin living si mã schimb.Ma pun pe canapea cu o punga de popcorn si ma uit la tv,așteptând sã imi vinã lucrurile necesare pentru misiune.***
Am primit armele,cãștile,detaliile despre mine si actele necesare.In aceasta misiune,mã numesc ca in realitate,am aceași vârstã,doar ca am un frate,familia mea e in Londra si m-am nascut in Londra.Pare mult mai ușor.Dar e ultimul examen,nu poate fi ușor,nici mie,cel mai bun spion nu imi va fi ușor,doar de asta m-au luat pe mine.E deja 12:45 noaptea,si mã pun in pat.Imediat ce capul imi cade pe pernã,adorm și uit de toate lucrurile întâmplate azi...
La media este Aisha ❤
•D~•
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
ActionEa = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?